• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli - Νέο πίσω ελαστικό για τη Moto2 στο Misano
Νέα 06/09/2024 - 12:46

 

Στο Grand Prix του San Marino και της Rimini Riviera, η Pirelli θα έχει ένα νέο πίσω ελαστικό SC0 για την Moto2 συν περισσότερα ελαστικά και για τις δύο κατηγορίες από την στάνταρ κατανομή

Μετά το Grand Prix της Aragón το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Pirelli και οι αναβάτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Moto2 και Moto3 επιστρέφουν στο Grand Prix του San Marino και της Rimini Riviera, τον πρώτο από τους δύο γύρους που έχουν προγραμματιστεί στο Misano World Circuit. Marco Simoncelli, στην Ιταλία.

Για τους αναβάτες της Moto2 η Pirelli παρουσίασε ένα νέο πίσω ελαστικό SC0 (μαλακό), το οποίο σε αυτήν την περίπτωση θα αντικαταστήσει το SC1 (μέσο) που συνήθως είναι διαθέσιμο στην στάνταρ κατανομή. Ως εκ τούτου, για πίσω οι αναβάτες της Moto2 θα έχουν δύο μαλακά ελαστικά, με το νέο προδιαγραφής D0640 να διαθέτει μια σύνθεση με βελτιωμένη απόδοση σε σύγκριση με το στάνταρ.

Ταυτόχρονα, και πάλι σε σύγκριση με την στάνταρ κατανομή, οι ποσότητες ελαστικών ανά αναβάτη αυξάνονται: τα μπροστινά ελαστικά στην Moto2 πηγαίνουν από 6 για κάθε σύνθεση σε 8, ενώ στην Moto3 και οι δύο επιλογές μπροστά και δύο πίσω αυξάνονται κατά ένα σε σύγκριση με την στάνταρ κατανομή.

Μια νέα εξέλιξη του SC0 για την Moto2 που συνεχίζει να βελτιώνεται

"Μέχρι στιγμής, το μαλακό πίσω ελαστικό SC0 ήταν μακράν η προτιμώμενη επιλογή για τους αναβάτες Moto2 καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν. Είναι το πιο χρησιμοποιημένο τόσο στις προπονήσεις όσο και στον αγώνα, επιβεβαιώνοντας ότι είναι ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό και ευέλικτο ελαστικό. Παρά τα εξαιρετικά αποτελέσματα , το έργο ανάπτυξής μας δεν σταματά ποτέ, γι' αυτό αποφασίσαμε να φέρουμε μια εξέλιξη του μαλακού, εισάγοντας αντί για το τυπικό SC1 μια έκδοση εξέλιξης το SC0 στην προδιαγραφή D0640, η οποία χάρη σε μια νέα σύνθεση θα προσφέρει περαιτέρω βελτιώσεις σε σύγκριση με την ήδη εξαιρετική απόδοση του τυπικού soft. Το Misano είναι η  ιδανική πίστα για να το κάνουμε αυτό επειδή αναμένουμε μάλλον υψηλές θερμοκρασίες και επομένως το πίσω SC1, πιο κατάλληλο για πιο χαμηλές θερμοκρασίες και άλλες πίστες, σίγουρα δεν θα είχε χρησιμοποιηθεί με αυτόν τον τρόπο. οι αναβάτες θα έχουν δύο διαθέσιμες επιλογές, και θα μπορούμε να δούμε μια άμεση σύγκριση μεταξύ του στάνταρ SC0 και του εξελιγμένου. Αποφασίσαμε επίσης να αυξήσουμε τον αριθμό των μπροστινών ελαστικών που διατίθενται για την Moto2 καθώς και στην Moto3 για τα εμπρός και πίσω ελαστικά με στόχο να καλύψουν τις ανάγκες των ομάδων και να τις βοηθήσουν να στήσουν τις μοτοσυκλέτες για τον αγώνα. Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι τα περισσότερα ελαστικά που διατίθενται δεν σημαίνει ότι οι αναβάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν μεγαλύτερη συνολική ποσότητα ελαστικών κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου βάσει κανονισμού, αλλά απλώς, εάν το επιθυμούν, θα μπορούν να χρησιμοποιούν ελαστικά της ίδιας σύνθεσης σε όλες τις δοκιμές και στον αγώνα, έχοντας επαρκή ποσότητα για να μπορέσει να το κάνει χωρίς να εξαντλήσει τον τύπο ελαστικού που προτιμάει και να αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει και τη δεύτερη σύνθεση της στάνταρ κατανομής. Το GP του San Marino και της Riviera di Rimini θα είναι ο πρώτος από τους δύο αγώνες που θα διεξαχθούν στην ίδια πίστα. επομένως, η δουλειά που θα κάνουν τεχνικοί και αναβάτες θα ισχύουν και για τους δύο, αν η πίστα και οι καιρικές συνθήκες παραμείνουν αμετάβλητες».

· Ειδική κατανομή: Όσον αφορά τις προδιαγραφές, SC1 (soft) και SC2 (μεσαίο), οι επιλογές εμπρόσθιων ελαστικών για τη Moto2 δεν αλλάζουν από την στάνταρ κατανομή ανά αναβάτη. ωστόσο οι ποσότητες αυξάνονται από 6 σε 8 ελαστικά για κάθε επιλογή. Η ίδια ποσότητα (8 μονάδες) είναι διαθέσιμη και για τα δύο πίσω ελαστικά, το στάνταρ SC0 (μαλακό) και το εξελιγμένο προδιαγραφής D0640. Κάθε αναβάτης Moto3 θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 7 κομμάτια SC1 (μαλακό) και άλλα τόσα SC2 (μεσαία) για το μπροστινό μέρος, που θα συνδυαστούν με SC1 (μαλακό) ή SC2 (μεσαίο) για πίσω, και τα δύο προσφέρονται σε ποσότητα ως 8 μονάδες. Σε αυτήν την περίπτωση, σε σύγκριση με τη στάνταρ κατανομή, όλες οι επιλογές αυξάνονται κατά ένα ελαστικό. Σε περίπτωση βροχής, θα υπάρχει το βρόχινο DIABLO Rain σε σύνθεση SCR1 και για τις δύο κατηγορίες τόσο για το μπροστινό μέρος (5 τεμάχια) όσο και για το πίσω μέρος (6 τεμάχια).

· Κατανομή έναντι μέγιστης χρήσης: Η κατανομή είναι ο αριθμός των ελαστικών για κάθε σύνθεση που η Pirelli διαθέτει σε κάθε αναβάτη για ολόκληρο το Σαββατοκύριακο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι αναβάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλα αυτά τα ελαστικά. Μάλιστα, σύμφωνα με τους κανονισμούς, κάθε αναβάτης και στις δύο κατηγορίες μπορεί να χρησιμοποιήσει έναν μέγιστο αριθμό slick ελαστικών κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του αγώνα: 8 εμπρός και 9 πίσω, για ένα σύνολο 17. Αυτό το όριο ισχύει στην περίπτωση της στάνταρ κατανομής, δηλαδή όταν υπάρχουν δύο επιλογές για εμπρός και άλλες τόσες για πίσω. Μόνο εάν υπάρχει τρίτη σύνθεσή, για τον μπροστινό, τον πίσω ή και τους δύο τροχούς, το συνολικό όριο αυξάνεται κατά μία μονάδα για κάθε τροχό. Στο San Marino και στη Riviera di Rimini GP, υπάρχουν ακόμα δύο επιλογές για κάθε τροχό και στις δύο κατηγορίες, αν και η Pirelli έχει αυξήσει τις διαθέσιμες ποσότητες για καθεμία από αυτές τις επιλογές. Επομένως, ο μέγιστος αριθμός ελαστικών που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε αναβάτης παραμένει αμετάβλητος. Κάθε αναβάτης μπορεί να επιλέξει τους συνδυασμούς των συνθέσεων που θεωρεί πιο κατάλληλους και, σε αυτή την περίπτωση, η μεγαλύτερη διαθεσιμότητα ελαστικών για κάθε σύνθεση που προσφέρει η Pirelli του επιτρέπει να επικεντρωθεί στην προτιμώμενη επιλογή χωρίς να ανησυχεί για τη διαθέσιμη ποσότητα.

· Μια πίστα με ποικιλία: Το Misano World Circuit "Marco Simoncelli" έχει μήκος 4.226 μέτρα, πλάτος 12 μέτρα και ευθεία 430 μέτρα. Η πίστα έχει 16 στροφές, εκ των οποίων οι 10 είναι δεξιές και οι 6 αριστερές. Από τις πιο απαιτητικές, που απαιτούν αποφασιστικό φρενάρισμα και μεγάλη σταθερότητα του μπροστινού μέρους σε περίπτωση προσπέρασης, είναι η στροφή 1, η στροφή 8 και η στροφή 16. Η τελευταία παρουσιάζει μια πρόσθετη πρόκληση: μιας και είναι η πρώτη αριστερή στροφή μετά από μια σειρά δεξιών στροφών, αυτό κάνει τη διαχείριση της θερμοκρασίας των ελαστικών ζωτικής σημασίας. Το πρώτο μέρος της πίστας, μέχρι τη στροφή 6, χαρακτηρίζεται από στροφές που εκτελούνται με χαμηλή ταχύτητα και με μεγάλες γωνίες κλίσης, όπου το κράτημα του ώμου του ελαστικού γίνεται θεμελιώδες. Από τις στροφές 8 έως 12, η ​​πίστα ανοίγει σε μια σειρά από γρήγορες στροφές, οι οποίες δοκιμάζουν την ικανότητα των αναβατών να αξιοποιήσουν στο έπακρο την απόδοση των ελαστικών.

Επόμενο άρθρο »

Misano: MotoGP Πρώτες Ελεύθερες Δοκιμές

« Προηγούμενο άρθρο

Misano: Moto2 Ελεύθερες Δοκιμές

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ