• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MV Agusta: Νέος τρικύλινδρος κινητήρας στα σκαριά
Διαφορετικοί κινητήρες από την KTM, με εξαίρεση το MotoGP
Νέα Αγοράς 27/08/2024 - 15:00

Η MV Agusta, ο παραδοσιακός κατασκευαστής μοτοσυκλετών από την Ιταλία, έγινε πρόσφατα μέλος του Pierer Mobility Group, το οποίο περιλαμβάνει επίσης την KTM, τη Husqvarna και την GASGAS.

Συναρπαστικές εξελίξεις βρίσκονται στα σκαριά υπό τη νέα διοίκηση. Σε συνέντευξή του στο Ιταλικό περιοδικό Motociclismo, ο νέος Διευθύνων σύμβουλος της MV Agusta, Hubert Trunkenpolz, έδωσε μια εικόνα για τα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον. Συγκεκριμένα, συζητήθηκε η ανάπτυξη ενός νέου τρικύλινδρου κινητήρα και το ζήτημα της πιθανής κοινής χρήσης του κινητήρα με την KTM.

Ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας για την MV Agusta που επιβεβαίωσε επίσημα ότι βρίσκεται υπό ανάπτυξη, προκαλεί πολύ ενθουσιασμό στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, καθώς αυτός ο κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί σε ένα από τα μοντέλα της δημοφιλούς σειράς “γυμνών” μοτοσυκλετών Brutale ή Dragster.

Ο Trunkenpolz εξήγησε σε συνέντευξή του: «Δεν έχει ακόμη αποφασιστεί ποιο μοντέλο θα είναι το πρώτο που θα παραλάβει τον νέο τρικύλινδρο, αλλά σίγουρα θα είναι είτε το μοντέλο Brutale είτε το Dragster».

Η σειρά Brutale της MV Agusta περιλαμβάνει επί του παρόντος πέντε μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των 798cc R και RR καθώς και των μοντέλων 1000cc 1000RS, 1000RR και 1000RR “Assen”. Η σειρά dragster αποτελείται από τρία μοντέλα: RC, RR SCS και RC SCS.

Ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας θα μπορούσε επομένως να αντιπροσωπεύει μια σημαντική καινοτομία για ένα από αυτά τα μοντέλα και να προωθήσει την τεχνική εξέλιξη της μάρκας.

Παρά τη νέα σχέση με την Pierer Mobility και τη στενή σχέση με την KTM, ο Trunkenpolz κατέστησε σαφές ότι η MV Agusta θα συνεχίσει να βασίζεται στους δικούς της εμβληματικούς τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες. Σε συνέντευξή του στο Motociclismo, τόνισε ότι προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια κοινής χρήσης κινητήρων μεταξύ της MV Agusta και της KTM.

«Η MV Agusta θα συνεχίσει να τροφοδοτείται από τους χαρακτηριστικούς τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες», δήλωσε ο Trunkenpolz.

Αυτό σημαίνει ότι η MV Agusta δεν θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του δικύλινδρου κινητήρα της KTM στο εγγύς μέλλον. Ωστόσο, μια εξαίρεση θα μπορούσε να είναι η κοινή χρήση κινητήρων στο MotoGP.

Ο Trunkenpolz άφησε να εννοηθεί ότι εάν η MV Agusta εισέλθει στο MotoGP, θα μπορούσε να εξεταστεί το ενδεχόμενο συνεργασίας στους κινητήρες με την KTM. Ωστόσο, αυτό δεν έχει ακόμη αποφασιστεί και δεν θα γίνει γνωστό νωρίτερα από το 2027. Στην πιθανή όμως κοινή χρήση του κινητήρα, οι μοτοσυκλέτες θα είναι εντελώς διαφορετικές.

Οι δηλώσεις του Hubert Trunkenpolz στη συνέντευξη στο Motociclismo δείχνουν ότι η MV Agusta συνεχίζει να εστιάζει στην καινοτομία και στην ανάπτυξη των δικών της τεχνολογιών στους κινητήρες υπό τη νέα διοίκηση. Ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας θα μπορούσε να παίξει σημαντικό ρόλο σε αυτό και να καθορίσει τη μελλοντική εξέλιξη μοντέλων όπως τα Brutale και Dragster. Ταυτόχρονα, η MV Agusta παραμένει μια μάρκα που διατηρεί τη δική της ταυτότητα και δεν έχει σχέδια να μοιραστεί τις πλατφόρμες κινητήρων με την KTM – τουλάχιστον όχι στο άμεσο μέλλον.

 

Επόμενο άρθρο »

Το Canyon Three-Wheeler της Can-Am έχει δυνατότητες εκτός δρόμου χρήσης.

« Προηγούμενο άρθρο

QJMOTOR TRANS ASIA 2024 – Part 11: ΟΥΖΜΠΕΚΙΣΤΑΝ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ