• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Royal Enfield Guerrilla 450 θέλει να ξεχωρίσει. Θα το καταφέρει;
Νέα Αγοράς 22/07/2024 - 15:14

Προορίζεται για όλους τους δρόμους χωρίς τους απαραίτητους αλγόριθμους και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που συνδυάζουν την εντός και λίγη εκτός δρόμου χρήση, λέει η Enfield.

Η Royal Enfield είναι μια μάρκα που είναι γνωστή για το ότι παίρνει στα σοβαρά την ιστορία της. Είναι σεβαστή για τη μοντέρνα και κλασική της προσέγγιση στο σχεδιασμό, καθώς και για μοντέλα όπως η Bullet 350, η οποία συνεχίζει τα 92 χρόνια συνεχούς παραγωγής μοτοσυκλετών Bullet και περήφανα τα γιορτάζει. Αλλά τελευταία, η Enfield έχει διευρύνει λίγο τη σχεδιαστική της φιλοσοφία και επιχειρεί σε μια νέα, πιο μοντέρνα προσέγγιση στο στυλ. Πρώτα, υπήρχε η Hunter 350. Μετά ήρθε η Shotgun 650. Και τώρα, υπάρχει η Guerrilla 450.

Είναι μόνο η δεύτερη μοτοσυκλέτα στη γκάμα της Enfield που χρησιμοποιεί τον νέο κινητήρα Sherpa 452cc που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Himalayan 450. Λίγο περισσότερο γρύλισμα, λίγη περισσότερη γοητεία, πολύ περισσότερο στυλ για το δρόμο. Ενώ μοιράζεται την ίδια ιπποδύναμη 40 ίππων, 40 Nm ροπής με τη νέα Himalayan, η Guerrilla έχει ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο, λέει ο επικεφαλής σχεδίασης της Royal Enfield Global, Mark Wells. Η κατασκευή είναι εξ ολοκλήρου από χάλυβα και χωρίς τη χρήση πλαστικού, γεγονός που κάνει την Enfield να διατηρεί υψηλά τον πήχη στο μάρκετινγκ αυτής της μοτοσυκλέτας.

Αν αναρωτιέστε τι συμβαίνει με τη μεγάλη σημαία σε μοτίβο X και τη λέξη "Unfollow" στην παραπάνω φωτογραφία, αυτή η εικόνα σχετίζεται άμεσα με τη θέση της Enfield ότι τα roadster μοντέλα για το 2024 είναι λίγο πολύ τα ίδια. Με την Guerrilla 450, η Royal Enfield λέει ότι ήθελε να κάνει κάτι διαφορετικό. Δεν ακολουθεί κανέναν άλλο και παροτρύνει τους αναβάτες να κάνουν επίσης το ίδιο.

Εκτός από την επιμήκυνση του μεταξονίου, η μοτοσυκλέτα διαθέτει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, τηλεσκοπικό μπροστινό πιρούνι 43 mm και πίσω αμορτισέρ Showa, καθώς και τη νέα στρογγυλή οθονη TFT Tripper Dash 4 ιντσών της Enfield (δεν πρέπει να συγχέεται με την προηγούμενη Tripper Navigation pod , που ήταν μια ξεχωριστή μονάδα εκτός από το ταμπλό) και πρωτοεμφανίστηκε επίσης στη νέα Himalayan 450.

Το ύψος της σέλας είναι χαμηλό στα 780 mm. Με όρθια θέση οδήγησης και εύκολο χειρισμό, είναι μία γυμνή μοτοσυκλέτα που έχει σκοπό να δείχνει ωραία και να είναι ευχάριστη για τους περισσότερους αναβάτες.

Χρώματα, Τιμές και Διαθεσιμότητα

Αρχικά, η Royal Enfield Guerrilla 450 κυκλοφόρησε ταυτόχρονα στην Ινδία, την Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο. Όλα τα χρώματα είναι διαθέσιμα σε όλες τις αγορές και μόνο οι τιμές διαφέρουν ελαφρώς μεταξύ των χωρών. Το Brava Blue είναι το μόνο χρώμα με μπλε πλαίσιο που ταιριάζει με τα χρώματα και η Enfield επισημαίνει επίσης ότι τα γραφικά στο ντεπόζιτο είναι ζωγραφισμένα στο χέρι στην πόλη Chennai. Έτσι λοιπόν δεν είναι απλά αυτοκόλλητα.

Στο χρώμα Yellow Ribbon το χρυσό και μαύρο χρώμα συνδυάζεται με μοβ γράμματα και ρίγες. Το Playa Black διοχετεύει την γοητεία των παλαιών αγωνιστικών χρωμάτων John Player Special, διατηρώντας παράλληλα μοντέρνο και φρέσκο σχεδιασμό. Το Gold Dip είναι ένα πιο σκούρο χρυσό σε συνδυασμό με κόκκινο. Και τέλος, το Smoke Silver είναι ένα διακριτικό ματ ασημί.

Στην Ευρώπη, θα ξεκινά από 5.300 € και θα φτάνει περίπου τα 5.700 € ανάλογα με τη χώρα, οπότε περιμένουμε και στην Ελλάδα την τιμή αυτής της μοτοσυκλέτας, αλλά και πολλά αξεσουάρ που της δίνουν περισσότερο εκτός δρόμου χαρακτήρα.

 

Επόμενο άρθρο »

Στον Σείριο η υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024!

« Προηγούμενο άρθρο

QJMOTOR TRANS ASIA 2024 - Part 6: ΠΑΚΙΣΤΑΝ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ