• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
10ος Αγώνας - M.Βρετανία (Silverstone)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli στο Most με ένα νέο πίσω ελαστικό SC1
Για το WorldSBK της Τσεχίας
Νέα 19/07/2024 - 20:38

Για το δύσκολο σιρκουί της Τσεχίας, η Pirelli επέλεξε συνδυασμούς πιο σκληρών συνθέσεων που προσφέρουν μεγαλύτερη αντοχή στη φθορά και συνέπεια στην απόδοση

Το Autodrom Most, η πίστα στην οποία θα διεξαχθεί ο επόμενος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος WorldSBK, μαζί με το Phillip Island στην Αυστραλία, είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες της σεζόν για ελαστικά, λόγω της διάταξης της.

Για το λόγο αυτό, και δεδομένης της εμπειρίας που αποκτήθηκε τα τελευταία χρόνια, η Pirelli αποφάσισε να βασιστεί σε μια κατανομή ελαστικών που αποτελείται από σκληρότερες από τις συνηθισμένες επιλογές, με ένα νέο πίσω ελαστικό για τους αναβάτες της κατηγορίας WorldSBK. Μαζί με το τυπικό SC1, θα υπάρξει και ένα υπό ανάπτυξη SC1 σε προδιαγραφές D0286, που θα κάνει το ντεμπούτο του. Αυτό αντιπροσωπεύει μια εξέλιξη όσον αφορά τη δομική αντοχή, προσφέροντας έναν καλό συμβιβασμό μεταξύ υψηλής απόδοσης και χαμηλής φθοράς.


Στο Most όπως και στο Phillip Island με πιο προστατευμένες λύσεις και μια νέα εξέλιξη SC1

"Η πίστα των Most, με την κλασική, γρήγορη διάταξη, είναι γνωστό ότι προσφέρει θεαματικούς αγώνες, αλλά είναι επίσης μια από τις πιο απαιτητικές της σεζόν για ελαστικά. Μαζί με το Phillip Island, είναι μια από τις πίστες όπου προτιμούμε να αλλάξουμε η κατανομή σε συνδυασμούς με πιο ανθεκτικές λύσεις, που προσφέρουν μεγαλύτερη προστασία από τη φθορά Ακολουθώντας αυτή τη λογική, στο WorldSBK, για τα πίσω ελαστικά, εκτός από το στάνταρ SC1, θα έχουμε διαθέσιμο το νέο υπό εξέλιξη SC1 σε προδιαγραφή D0286. Αυτό το ελαστικό έχει την ίδια σύνθεση με το πρότυπο. ελαστικό αλλά έχει διαφορετική δομή και έχει δημιουργηθεί με στόχο να προσφέρει πολύ συνεπή συμπεριφορά στη διάρκεια του αγώνα, διασφαλίζοντας παράλληλα άριστα επίπεδα κρατήματος. Για τις κατατακτήριες και τον αγώνα Superpole, αντί για το στάνταρ SCQ, θα υπάρχει επίσης το SC0. στο WorldSSP, οι πίσω επιλογές θα είναι πιο σκληρές από το συνηθισμένο, με το SC1 να αντικαθιστά το SCX ως εναλλακτική του SC0."

  Νέοι συνδυασμοί και ένα υπό ανάπτυξη SC1 για το WorldSBK: Για το μπροστινό μέρος, ο τυπικός συνδυασμός SC1 και SC2 θα είναι διαθέσιμος στο WorldSBK, με 8 ελαστικά το καθένα ανά αναβάτη. Για το πίσω μέρος, οι συνθέσεις SCX και SC0 θα παραμείνουν προσωρινά στο ράφι υπέρ του τυπικού SC1 και του εντελώς νέου SC1 προδιαγραφών D0286, επίσης σε 8 ελαστικά το καθένα. Για το WorldSSP, θα υπάρχουν 7 ελαστικά SC1 και 6 SC2 για το μπροστινό μέρος, τα οποια μπορούν να συνδυαστούν με SC1 ή SC0 (7 κομμάτια το καθένα) στο πίσω μέρος. Όλες οι λύσεις για αυτήν την κατηγορία είναι στάνταρ.    

  SC0 αντί για SCQ: λόγω της άγριας επιφάνειας της ασφάλτου στο Autodrom Most, σε αυτόν τον γύρο για τις κατατακτήριες και τον Superpole Race το στάνταρ πίσω SCQ θα αντικατασταθεί από το τυπικό SC0, διαθέσιμο σε 4 ελαστικά για κάθε αναβάτη WorldSBK. ·

  Γρήγορη πίστα: Η πίστα των Most, που κατασκευάστηκε μεταξύ 1978 και 1983, έχει υποβληθεί πρόσφατα σε αναβαθμίσεις για να γίνει ασφαλέστερη και πιο σύγχρονη, αλλά παραμένει μια πίστα με κλασική, γρήγορη διάταξη. Αυτό περιλαμβάνει μια ευθεία 792 μέτρων που ακολουθείται από ένα σικέϊν και πολλές συνδεδεμένες στροφές, όπου η ικανότητα του ελαστικού να αποδίδει σε υψηλές ταχύτητες είναι καθοριστική, μαζί με την ακρίβεια και την ευελιξία κατά την αλλαγή κατεύθυνσης. ·

Φρενάρισμα και επιτάχυνση: η πρώτη σειρά στροφών έχει εξελιχθεί με την πάροδο των ετών από ένα τμήμα που κινείται με έκτη ταχύτητα σε ένα πολύ πιο αργό σικέϊν που απαιτεί φρενάρισμα και επιτάχυνση. Αυτό το τμήμα είναι απαιτητικό για τα ελαστικά, με το μπροστινό να καλείται να κάνει προσπάθεια να στηρίξει το φρενάρισμα και να εξασφαλίσει ακρίβεια στην είσοδο στις στροφές, ενώ για το πίσω μετράει το κράτημα στην έξοδο από τη στροφή.

« Προηγούμενο άρθρο

H 30ή επέτειος της 916 στο WDW 2024

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα