• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ανακοινώθηκε η τιμή της νέας QJMOTOR SRT 550 S
Νέα Αγοράς 05/07/2024 - 14:51

Η σχεδίαση της νέας SRT 550 S βασίζεται στη λειτουργικότητα και ταυτόχρονα  και τη μοναδικότητα της εξωτερικής εμφάνισης που τη διαχωρίζει από το πλήθος. Το αεροδυναμικό φέρινγκ έχει σχεδιαστεί ώστε να μειώνει στο ελάχιστο τους στροβιλισμούς, προσφέροντας  σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και προστασία από το κρύο και τη βροχή με χαμηλά επίπεδα θορύβου, κάνοντας τις μακρινές διαδρομές απόλαυση σε όλες τις καιρικές συνθήκες. 

Ο νέος LED προβολέας χρησιμοποιεί φακό διάθλασης του φωτός προς όλες τις κατευθύνσεις, εξασφαλίζοντας φωτισμό χωρίς σκιές και κενά, ακόμα και όταν η μοτοσυκλέτα πλαγιάζει ή φρενάρει δυνατά πριν από τις στροφές. Επίσης, η νέα SRT 550 S έχει δύο ισχυρούς προβολείς ομίχλης ενσωματωμένους στο εμπρός τμήμα του φέρινγκ, με τετραπλά LED ο καθένας, κάνοντας ορατή την παρουσία της μοτοσυκλέτας στα υπόλοιπα οχήματα από μεγάλη απόσταση. Ενσωματωμένα είναι και τα κάθετα τοποθετημένα LED φλας. 

 

Τεχνολογία Mega On-Off στη μεσαία κατηγορία 

Χρησιμοποιώντας τον δικύλινδρο κινητήρα ως ενεργό δομικό στοιχείο του πλαισίου, οι σχεδιαστές της QJMOTOR μείωσαν δραστικά το συνολικό βάρος της νέας SRT 550 S και αύξησαν την ακαμψία. Η νέα SRT 550 S είναι από τις ελάχιστες μοτοσυκλέτες σε αυτήν την κατηγορία κυβισμού με αφαιρούμενο υποπλαίσιο και ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι για μείωση του μη-αναρτώμενου βάρους και ακρίβεια λειτουργίας της ρυθμιζόμενης πίσω ανάρτησης. Αντίστοιχα ρυθμιζόμενο είναι και το άκαμπτο upside-down πιρούνι διαμέτρου 45mm. 

Τα πανίσχυρα ακτινικά φρένα και το δικάναλο ABS εγγυώνται κορυφαία ενεργητική ασφάλεια. Με τα tubeless ελαστικά στους τροχούς ελαφρού κράματος των 19” και 17εμπρός-πίσω, που διαθέτουν λοξές βαλβίδες για εύκολη πλήρωση με αέρα και το σύστημα παρακολούθησης πίεσης και θερμοκρασίας ελαστικών, η SRT 550 S είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει κάθε πρόκληση σε κάθε είδους δρόμο. 

 

Απεριόριστες δυνατότητες 

Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT των 7” με Bluetooth και Wi-Fi προσφέρει δυνατότητες συνδεσιμότητας και παροχής πληροφοριών και συνοδεύεται από διπλή θύρα ταχυφόρτισης USB, αλλά και πρίζα 12V.

Η εργονομία της θέσης οδήγησης και της σέλας δύο επιπέδων έχει μελετηθεί για να προσφέρει ευκολία χειρισμών και την άνεση, εντός και εκτός δρόμου. Τόσο το μαρσπιέ του αναβάτη όσο και του συνεπιβάτη διαθέτουν στο πάνω μέρος τους ελαστικούς αποσβεστήρες κραδασμών υψηλής συχνότητας, δημιουργώντας μια μοναδική αίσθηση πολυτέλειας στα πολύωρα ταξίδια.

Οι σχάρες έχουν πρόβλεψη για τοποθέτηση Top Case και πλαϊνών βαλιτσών, ενώ οι χούφτες στο τιμόνι με την αλουμινένια μπάρα και τα περιμετρικά κάγκελα για τον κινητήρα και το φέρινγκ προσφέρουν τη μέγιστη προστασία. Το ρεζερβουάρ των 20,5 λίτρων, σε συνδυασμό με τη μικρή μέση κατανάλωση των 4,1 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα (WMTC3), εξασφαλίζει αυτονομία που αγγίζει έως και τα 500 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό. 

 

Η νέα QJMOTOR SRT 550 S διατίθεται σε τρεις εντυπωσιακούς χρωματισμούς στην τιμή των 5.595 €.  

Σύντομα  κοντά σας στο δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. ή επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της QJ MOTOR

 

  

Τεχνικά Χαρακτηριστικά 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 

Τετράχρονος 

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 

2/ 4 

ΨΥΞΗ 

Υγρόψυκτο 

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ 

EFI  

ΚΙΒΩΤΙΟ 

6 ταχυτήτων 

ΕΚΚΙΝΗΣΗ 

Μίζα 

ΙΣΧΥΣ 

56ps / 8250rpm 

ΡΟΠΗ 

54Nm / 5500rpm 

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ  

4,1 l/100km (WMTC3) 

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 

20,5 L 

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ 

2 Δίσκοι 320mm + ABS Bosch 9.1MB 

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ 

Δίσκος 260mm + ABS Bosch 9.1MB 

ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ  

ΔΙΑΔΡΟΜΗ 

Ρυθμιζόμενο Πιρούνι USB  

45mm 

ΟΠΙΣΘ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ 

Ρυθμιζόμενο Μονό Αμορτισέρ 

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.  

110/80-19 

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.  

150/70-17 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 

2200 x 900 x 1380 

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ 

1500mm 

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) 

220kg 

(Συμπεριλαμβάνονται κάγκελα, σχάρες και κεντρικό σταντ) 

Επόμενο άρθρο »

Vespa Primavera Batik

« Προηγούμενο άρθρο

QJMOTOR TRANS ASIA 2024 - Στάση στην Τεχεράνη στο δρόμο προς το Αφγανιστάν

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ