• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
NEO PIAGGIO MP3 300 / 300 MP3 LT
Δύο τροχοί εμπρός, σε ένα μοναδικό και καινοτόμο project
Νέα Αγοράς 14/06/2010 - 15:01

Για το 2010 η σειρά MP3 ανανεώνεται: ο κυβισμός αυξάνεται στα 300 κ. εκ., και για την έκδοση LT (που οδηγείται με μόνο το δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου), για μεγαλύτερη ροπή και μικρότερη κατανάλωση. 

 

Ασφάλεια, κράτημα, σταθερότητα, σε επίπεδα που είναι αδύνατον να επιτευχθούν από ένα δίτροχο, ίδιας δύναμης: αγνή διασκέδαση για μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση.

 

Όταν παρουσιάστηκε το 2006, το Piaggio MP3 άφησε έκπληκτο τον κόσμο με την τεχνολογία των δύο ανεξάρτητης κίνησης και κλίσης εμπρός τροχών, ένα έργο απόλυτα καινοτόμο που επαναπροσδιόρισε την έννοια της δυναμικής σταθερότητας.

 

Για το 2010 το MP3 μεγαλώνει τη μεσαία χωρητικότητα μέχρι τα 300 κ. εκ. Τα αποτελέσματα του νέου κυβισμού μεταφράζονται σε καλύτερα πλεονεκτήματα από άποψη απόδοσης, με περισσότερη δύναμη στις χαμηλές ταχύτητες, καθώς και όσον αφορά την κατανάλωση.

 

Η νέα χωρητικότητα των 300 κ. εκ. με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου παρέχει μια ισχύ 22,5 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και προσφέρει μέγιστη ροπή 23,2 Nm στις 6.500 σ.α.λ., τιμές υψηλότερες από εκείνες της έκδοσης 250 που αντικαθιστά. Οι αριθμοί αυτοί μεταφράζονται σε πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και ακόμα πιο βελτιωμένη απόδοση, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση σε κάθε μετακίνηση με το Piaggio MP3 300 ie.

 

Η έκδοση 300 του MP3 μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα πολύ σημαντικό τεχνολογικό προβάδισμα: την υιοθέτηση προηγμένης τεχνολογίας Ride by Wire, για ηλεκτρονικό έλεγχο του γκαζιού. Στην πραγματικότητα δηλαδή στο νέο Piaggio MP3 300 δεν υπάρχει καμία μηχανική σύνδεση μεταξύ του γκαζιού και της «πεταλούδας» στην εισαγωγή, που ρυθμίζει την ποσότητα του αέρα που πρέπει να αναμειγνύεται με τη βενζίνη. Το αποτέλεσμα του ηλεκτρονικού ελέγχου είναι η βελτιστοποίηση του μίγματος, με αποτέλεσμα βελτιωμένη και ομαλή απόδοση και ως εκ τούτου μια μέγιστη άνεση κατά την οδήγηση.

 

Piaggio MP3, ένα μοναδικό project στον κόσμο.

 

Η οδήγηση του Piaggio MP3, είναι μια απολύτως πρωτόγνωρη εμπειρία χάρη στο σύστημα ανάρτησης των δύο εμπρός τροχών, που επιτρέπει τη ασύγκριτα καλύτερη σταθερότητα στις στροφές από οποιοδήποτε άλλο σκούτερ. Σε μεγάλες ταχύτητες, το Piaggio MP3 μοιάζει να είναι κολλημένο στο έδαφος και να επιτυγχάνεται έτσι η μέγιστη απόδοση με απόλυτη ασφάλεια.

 

Τα πλεονεκτήματα των τρίτροχων είναι περισσότερα αισθητά στις δύσκολες συνθήκες, όπως σε βροχή ή σε άλλες κρίσιμες καταστάσεις για τα παραδοσιακά οχήματα. Σε αστικές διαδρομές μέσα στη πόλη το Piaggio MP3 είναι ασυναγώνιστο όσον αφορά την ασφάλεια που προσφέρει απέναντι σε ενδεχόμενες κακοτεχνίες του δρόμου, καθώς και σε άλλες επικίνδυνες «παγίδες» για ένα οδηγό σκούτερ, όπως οι γραμμές του τραμ ή τα καλύμματα των φρεατίων. Δεν έχεις ποτέ ξανά βιώσει την ευκολία και σταθερότητα με την οποία αντεπεξέρχεται σε όλα τα παραπάνω το τρίτροχο σκούτερ.

 

Χάρη στις διαστάσεις, ίδιες με ένα maxi-σκούτερ, και την εξαιρετική δυνατότητα ελιγμών, το MP3 Piaggio νιώθει σαν στο σπίτι του μέσα στην πόλη και είναι πολύ εύκολο στο παρκάρισμα, χάρη στο ηλεκτρο-υδραυλικό κλείδωμα της ανάρτησής του που του επιτρέπει να ισορροπεί χωρίς τη χρήση σταντ.

 

Η απόσταση φρεναρίσματος του επαναστατικού MP3 Piaggio είναι εξαιρετική, ασύγκριτη στον κόσμο σκούτερ: χρησιμοποιώντας το μπροστινό φρένο μόνο, χάρη στους τρεις δίσκους και την εξαιρετική πρόσφυση του μπροστινού, η απόσταση ακινητοποίησης μειώνεται κατά 20% σε σύγκριση με το καλύτερο παραδοσιακό σκούτερ.

 

Όταν ο δρόμος εγκαταλείπει την πόλη το Piaggio MP3 είναι από τα καλύτερα οχήματα. Το εκπληκτικό κράτημα, και οι μεγάλες κλίσεις στις στροφές, φτάνουν σε επίπεδα ασφαλείας που δεν θα συναντήσετε σε άλλα σκούτερ, συνδυάζοντας πάντα την αστείρευτη χαρά της οδήγησης σε μικτές διαδρομές. 

 

Tο Piaggio MP3 είναι επίσης, στην έκδοση LT, το πρώτο σκούτερ που μπορείτε να οδηγήσετε με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου.

 

Όλες οι εκδόσεις MP3 LT είναι διαθέσιμες στα σημεία πώλησης Piaggio.

 

Επόμενο άρθρο »

Tech Shape: Πολυεστερικό κοστούμι για YAMAHA TDM

« Προηγούμενο άρθρο

H Aprilia RSV4 R «Μοτοσυκλέτα της χρονιάς 2010»

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ