• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τριπλή προσπάθεια για την Pirelli στη Jerez 
Moto2 Moto3 και Rookies Cup
Νέα 26/04/2024 - 14:02

Για το Grand Prix της Ισπανίας, στο Circuito de Jerez-Ángel Nieto, η Pirelli έχει διαθέσιμη την στάνταρ κατανομή ελαστικών που προβλέπεται φέτος για τους αναβάτες Moto2 και Moto3.

Η Pirelli πιστεύει ότι οι στάνταρ συνθέσεις είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για τα χαρακτηριστικά του ισπανικού σιρκουί, με βάση τα δεδομένα που συλλέχθηκαν στις preseason δοκιμές, στην αρχή της χρονιάς, και τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τους τρεις πρώτους αγώνες MotoGP.

Την Τρίτη μετά τον αγώνα, οι αναβάτες και στις δύο κατηγορίες θα πραγματοποιήσουν μια ημέρα δοκιμών στην ίδια πίστα όπου θα έχουν την ευκαιρία να βελτιώσουν τις γνώσεις τους για τα νέα ελαστικά Pirelli που εξοπλίζουν τις μοτοσυκλέτες τους φέτος.
 
Μετά τις εκδηλώσεις του περασμένου Σαββατοκύριακου με το Northern Talent Cup στο WorldSBK του Assen και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα JuniorGP στο Misano, η Jerez θα φιλοξενήσει επίσης το ντεμπούτο της Pirelli με τους αναβάτες του Red Bull MotoGP Rookies Cup, έναν άλλο διαγωνισμό για τα νεαρά ταλέντα που αποτελεί μέρος του project Road to MotoGP της Dorna.

«Η Jerez, σε αντίθεση με άλλες στο ημερολόγιο φέτος, είναι μια πίστα που γνωρίζουμε πολύ καλά επειδή έχουμε αγωνιστεί εκεί συχνά, συμπεριλαμβανομένου του πρόσφατου WorldSBK. Είναι μία πίστα που δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορη αλλά πολύ τεχνική. Ωστόσο, παρατηρήσαμε ότι η γνώση της πίστας αποτελεί μερικό πλεονέκτημα επειδή τα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών που χρησιμοποιούνται στις κατηγορίες Moto2 και Moto3 είναι πολύ διαφορετικά από εκείνα των Superbike. Αυτό σημαίνει ότι τα δεδομένα που έχουμε δεν είναι πάντα χρήσιμα για την πρόβλεψη συμπεριφοράς των συνθέσεων. Πρέπει να ειπωθεί ότι σε αυτήν την πίστα έχουν ήδη πραγματοποιηθεί τρεις ημέρες δοκιμών τον Φεβρουάριο, αν και στα τέλη Απριλίου οι θερμοκρασίες πιθανότατα θα είναι υψηλότερες, επομένως, θα έχουμε την πραγματική εικόνα μετά από τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές την Παρασκευή και αυτό μας φέρνει στη Jerez με μια καλή δόση περιέργειας ανάμεικτη με προσδοκίες. Μέχρι στιγμής, οι αναβάτες και στις δύο κατηγορίες ήταν πολύ γρήγοροι και έχουν σπάσει το ένα ρεκόρ μετά από το άλλο στις πίστες στις οποίες έχουμε τρέξει, βελτιώνοντας προοδευτικά το στήσιμο των μοτοσυκλετών και την εμπιστοσύνη των αναβατών στα ελαστικά μας. Από αυτή την άποψη, αυτός ο γύρος θα είναι επίσης μια ευκαιρία για αυτούς να κάνουν μερικά ακόμα χιλιόμετρα με τα ελαστικά μας την ημέρα των δοκιμών που έχουν προγραμματιστεί για την Τρίτη μετά τον αγώνα. Επίσης σε αυτό τον αγώνα κάνουμε επίσης το ντεμπούτο μας με τους αναβάτες του του Red Bull MotoGP Rookies Cup, οπότε σίγουρα θα είναι ένα Σαββατοκύριακο που θα μας απασχολήσει σε πολλά μέτωπα."


· Ιστορία της πίστας: εγκαινιάστηκε το 1986, φιλοξένησε το πρώτο GP την επόμενη χρονιά και συνεχίζει να το κάνει αδιάκοπα από το 1989 έως σήμερα. Το 2018 ονομάστηκε στη μνήμη του Ángel Nieto. Η Jerez, όπως και το Assen, θεωρείται από πολλούς αναβάτες ως πίστα αναφοράς επειδή παρουσιάζει μια σειρά από στροφές χαμηλής, μεσαίας και υψηλής ταχύτητας που είναι τεχνικά ιδανικές για το στήσιμο της μοτοσυκλέτας, καθώς και για τη στρατηγική τοποθεσία που επιτρέπει την εκμετάλλευσή της τους ψυχρότερους μήνες, συχνά επιλέγεται για τη διενέργεια δοκιμών.
 
· Διάταξη: η πίστα έχει μήκος 4423 μέτρα, εκ των οποίων περίπου το 70% είναι ευθείες και το 30% στροφές. Η τελική ευθεία έχει μήκος λίγο πάνω από 600 μέτρα με πλάτος 12 μέτρα που γίνεται 11 μέτρα στην υπόλοιπη πίστα. Δεκατρείς στροφές συνολικά, πέντε αριστερές και οκτώ δεξιές με ακτίνα καμπυλότητας που κυμαίνεται από 30 μέτρα για τις στροφές 2, 6 και 13 έως 116 μέτρα στη στροφή 4. Η μέγιστη κατηφορική κλίση είναι 5,1% στην κύρια ευθεία ενώ η μέγιστη ανηφορική είναι 5% στην έξοδο της στροφής 5. Η μέγιστη πλευρική κλίση καταγράφεται στην έξοδο των στροφών 2, 6 και 13 και είναι ίση με 7,46%, η ελάχιστη είναι 4,70% στις στροφές 4 και 12.
 
· Δυσκολία για τα ελαστικά: οι στροφές είναι πολύ διαφορετικές, και φρενάρεις σε όλες εκτός από την 3η που είναι πολύ γρήγορη. Ακόμα κι αν τα πλευρικά φορτία που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια του γύρου δεν είναι πολύ υψηλά, για να ανταποκριθούν στις διαφορετικές ανάγκες της πίστας (γρήγορες εναλλαγές με αργές στροφές, μερικές από τις οποίες είναι κατηφορικές) ένα πίσω ελαστικό με καλή ισορροπία κρατήματος είναι απαραίτητο, τα μπροστινά ελαστικά δέχονται σημαντικά φορτία στο φρενάρισμα, ιδιαίτερα στη στροφή 6.Η άσφαλτος έχει καλό επίπεδο πρόσφυσης και δεν είναι ιδιαίτερα επιθετική προς τα ελαστικά.
 
· Κατανομή ελαστικών για το MotoGP Rookies Cup: κάθε αναβάτης θα μπορεί να χρησιμοποιήσει έως και 4 σετ ελαστικών SC2 στο στεγνό εμπρός και πίσω. Σε περίπτωση βροχής, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα βρόχινα SCR1.

Επόμενο άρθρο »

Jerez: Moto3 Πρώτες Δοκιμές

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez: MotoGP Πρώτες Ελεύθερες Δοκιμές

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα