• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι επιδόσεις του Corsi
Ο Corsi τερμάτισε 3ος, γεγονός που το οφείλει περισσότερο στον παράγοντα τύχη
Νέα 12/06/2010 - 19:44

Το βάθρο στο Mugello ακούγεται πάντα συναρπαστικό ακόμη περισσότερο αν το έχεις καταφέρει έπειτα από ένα σκληρό αγώνα από τις πίσω θέσεις. Ο Simone Corsi αληθινά πιστεύει ότι το επιτελείο της ομάδας του έκανε εκπληκτική δουλειά πάνω στην μοτοσυκλέτα κι αυτό τον βοήθησε σημαντικά στο να κερδίσει έδαφος άμεσα μέσα στον αγώνα. Φυσικά το να ξεκινάει κανείς από τις πίσω θέσεις της εκκίνησης έχει πάντα κάποια όρια και δεν είναι εύκολο να πετυχαίνεις ένα τέτοιο κατόρθωμα σε κάθε αγώνα. 

 

Αρχικά ο Corsi εργάστηκε πάνω στην μοτοσυκλέτα σε συνδυασμό με τις ιδιαιτερότητες της πίστας εφόσον δεν υπάρχουν δεδομένα για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα από περασμένη χρονιά. Αυτό είναι αναγκαίο για α δει κανείς πως συμπεριφέρεται η μοτοσυκλέτα και φυσικά να βρει ο ίδιος πως πρέπει να κάθεται πάνω σ’αυτή. Με τα στοιχεία που είχε συλλέξει η ομάδα την Παρασκευή και το πρωινό του Σαββάτου στη συνέχεια ψάχτηκαν για το τελειωτικό set up της μοτοσυκλέτα κατά την διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών και του warm up της Κυριακής. Ωστόσο στον αγώνα του Mugello δεν τα πήγε τόσο καλά στις κατατακτήριες δοκιμές αλλά το σκηνικό άλλαξε την στιγμή του αγώνα.  

 

 

Ο Simone Corsi τερμάτισε 3ος με διαφορά μόλις 38χιλ. του δευτ. γεγονός που ο ίδιος το οφείλει περισσότερο στον παράγοντα τύχη. Το 2008 είχε βγει πρώτος από την τελευταία κατηφορική στροφή της πίστας και πήγε προς την νίκη. Φέτος δεν τα κατάφερε γιατί ο Gadea του πήρε την καλή γραμμή κι ύστερα είχε καλύτερο πάτημα στη ευθεία που είναι μεγάλη και μακριά από την τελευταία στροφή της πίστας. Επιπλέον, ο ίδιος δήλωσε ότι κατά την διάρκεια του αγώνα χρησιμοποιούσε σε αρκετά σημεία όλο το πλάτος της ασφάλτου και κάποιες φορές και λίγο από το βιράζ ακόμη και στην Arrabiata στροφή που θεωρεί ίσως την πιο συναρπαστική απ’όλες του πρωταθλήματος. 

 

 

Ο Corsi πιστεύει ότι σε κάθε ένα ξεχωριστό αγώνα η ομάδα του έχει κάνει σημαντική πρόοδο. Στους πρώτους αγώνες έτρεχαν σε στενές πίστες κι οι στροφές έπρεπε να προσεγγιστούν με γραμμές που είχαν μεγαλύτερη γωνία κι αυτός ήταν ο λόγος που παρατηρούσαμε έντονες πλαγιολισθήσεις στην είσοδο των στροφών. Από την άλλη πλευρά το Mugello είναι φαρδιά πίστα με πιο καμπύλες στροφές οπότε η μοτοσυκλέτα παίρνει πιο “καθαρές” γραμμές και εισέρχεται με περισσότερη φόρα που σημαίνει ότι μπορείς να διατηρήσεις μεγαλύτερη ταχύτητα κατά την διάρκεια της στροφής.

Επόμενο άρθρο »

O Pedrosa θέλει να διατηρήσει την ορμή του

« Προηγούμενο άρθρο

Αποσύρεται οριστικά ο Troy Bayliss

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα