• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
462 ημέρες αργότερα: Ο Montella επιστρέφει στο πρώτο σκαλί με συναρπαστική νίκη
Αγώνες 24/02/2024 - 13:50

Ο Yari Montella ξεκίνησε το 2024 με στυλ και με νίκη, ενώ ο Polesiter Adrian Huertas δεν αγωνίστηκε μετά από προβλήματα στο grid.

Ο Yari Montella (Barni Spark Racing Team) ξεκίνησε το Παγκόσμιο Πρωταθλήμα FIM Supersport του 2024 με τέλειο στυλ με μια σχεδόν άψογη απόδοση στο Grand Prix Circuit του Phillip Island. Ο Ιταλός τερμάτισε πρώτος μετά από περισσότερες από 400 ημέρες για τις δύο νίκες του στο WorldSSP, όπου και οι δύο έρχονται σε αυτό το σιρκουί, καθώς ανέκαμψε από ένα κακό ξεκίνημα και πήρε την πρώτη νίκη της σεζόν στο Grand Ridge Brewery Australian Round, ενώ ο Adrian Huertas (Aruba.it Racing WorldSSP Team) τελείωσε τον Αγώνα του πριν σβήσουν τα φώτα.

ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ: o Αγώνας του Huertas τελειώνει πριν ξεκινήσει, δράμα για τον Montella

Υπήρχε δράμα πριν σβήσουν τα φώτα καθώς ο Huertas αποσύρθηκε από το grid, προτού επανενταχθεί μετά τον γύρο προθέρμανσης αλλά μπήκε ξανά στο γκαράζ. Μετά την έναρξη του Αγώνα, ο Can Oncu (Kawasaki Puccetti Racing) και ο Glenn van Straalen (Pata Yamaha Ten Kate Racing) συγκρούστηκαν και το περιστατικό τέθηκε υπό διερεύνηση από τους Αγωνοδίκες της FIM. Όταν τα φώτα έσβησαν, ο Montella έχασε τη δυναμική του καθώς έπεσε πίσω παρόλο που φαινόταν να κινούνταν λίγο πριν σβήσουν τα φώτα, επιτρέποντας στον Manzi να πάρει το προβάδισμα καθώς ο Montella προσπαθούσε να μείνει μπροστά μετά από το κακό του ξεκίνημα.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ: O Montella περνάει τον Manzi

Ο Manzi ήταν ο επικεφαλής του Αγώνα στους πρώτους γύρους, αλλά έχασε θέσεις από τους Montella, Marcel Schroetter (MV Agusta Reparto Corse) και Valentin Debise (Evan Bros. WorldSSP Yamaha Team) πριν ανοίξει το παράθυρο του pit stop στον 8ο γύρο, όπου χώρισε τις στρατηγικές των ομάδων, με τους Manzi και Montella να μπαίνουν στον 8ο γύρο και τους Schroetter και Debise έναν γύρο αργότερα. Όταν όλα είχαν ολοκληρωθεί, ο Montella είχε ανοίξει μια διαφορά έξι δευτερολέπτων από τους αντιπάλους του, ενώ ο Schroetter έμεινε μπροστά από τον Manzi, πριν το #62 περάσει στον 11ο γύρο για να διεκδικήσει ξανά τη 2η θέση. Εν τω μεταξύ, ο Αγώνας του Debise είχε φτάσει στο τέλος του όταν έπεσε στη στροφή 6 στον 10ο γύρο.

Ο Manzi προσπάθησε να κλείσει τη διαφορά από τον Montella μπροστά, αλλά είχε μία μάχη με τον αναβάτη της MV Agusta Schroetter, με τον Γερμανό να προσπαθεί να περάσει τον Manzi στη στροφή 4, αν και ο Ιταλός κρατήθηκε μπροστά. Αυτό επέτρεψε στον Montella να δημιουργήσει ένα κενό άνω των επτά δευτερολέπτων, καθώς κέρδισε τη 2η νίκη του στο WorldSSP, που και οι δύο ήρθαν στο θρυλικό χώρο της Αυστραλίας. Έδωσε στην Barni Ducati την πρώτη της νίκη μετά την Imola το 2018, όταν ο Matteo Ferrari κέρδισε στο STK1000, ενώ τελείωσε και μια αναμονή 462 ημερών για τις νίκες του.

Η ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 4Η ΘΕΣΗ: πέντε αναβάτες σε λίγο περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο

Πίσω από τους τρεις πρώτους, αναπτύχθηκε ένα απίστευτο γκρουπ για την 4η θέση. Ο Federico Caricasulo (Motozoo ME AIR Racing) πήρε την 4η θέση στον πρώτο του Αγώνα με τη νέα του ομάδα και κατασκευαστή μετά την αλλαγή του από την Ducati. Ήταν μόλις 0.704 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Αυστραλό Oli Bayliss (D34G Racing WorldSSP Team) στην 5η θέση, καθώς εξασφάλισε την καλύτερη θέση στην καριέρα του, δείχνοντας ισχυρό ρυθμό για να ξεκινήσει το 2024. Ο Bahattin Sofuoglu (MV Agusta Reparto Corse) ήταν έκτος αφού ξεκίνησε από το πίσω μέρος του grid λόγω παραβίασης της πίεσης των ελαστικών. Ο Τούρκος αστέρας ήταν ένας από τους λίγους αναβάτες που μπήκαν στα pit στον 10ο γύρο, τον τελευταίο γύρο του παραθύρου των pit stop, και το χρησιμοποίησε προς όφελός του για να κατακτήσει την 6η θέση.

Ο Jorge Navarro (WRP-RT Motorsport από την SKM-Triumph) και ο συναθλητής του John McPhee ξεκίνησαν εκπληκτικά τη νέα τους περιπέτεια με την 7η και 8η θέση με το δίδυμο να απέχει μόλις 0.006 δευτερόλεπτα. Ο Lucas Mahias (GMT94 Yamaha) εμφανίστηκε σε αυτή τη μάχη, αν και έχασε έδαφος στο τέλος, με τον Γάλλο να λαμβάνει ποινή 1.950 δευτερολέπτων για παράβαση του χρόνου στο pit stop (Pit Intervention Time), με τον χρόνο του Mahias στο pit lane να φτάνει λίγο λιγότερο από τα απαιτούμενα 78 δευτερόλεπτα. Ο Tom Toparis (Stop & Seal Racing) εξασφάλισε μια θέση στην πρώτη δεκάδα, επωφελούμενος από μια ποινή στον Yeray Ruiz (VFT Racing Yamaha). Ο Ισπανός, όπως και ο Mahias, δεν ήταν για αρκετό χρονικό διάστημα στο pit lane και του προστέθηκαν 1.750 δευτερόλεπτα για να καταταγεί στην 11η θέση.

 

ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΒΑΘΜΟΥΣ: μάχη για τους πρώτους 15

Ο Anupab Sarmoon (Yamaha Thailand Racing Team) κατέλαβε την 12η θέση, περίπου πέντε δευτερόλεπτα πίσω από τον Ruiz μπροστά του στην κατάταξη. Ο Marcel Brenner (VIAMO Racing by MTM), επιστρέφοντας στο Πρωτάθλημα αφού δεν εξασφάλισε μια θέση το 2023, έδωσε μάχη με τον Sarmoon με το ζευγάρι να απέχει λίγο λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο. Ο Ondrej Vostatek (PTR Triumph) ήταν 14ος με τον Μαλαισιανό αναβάτη Khairul Idham Bin Pawi (PETRONAS MIE Racing Honda) να ολοκληρώνει με βαθμούς το ντεμπούτο του. Ο Krittapat Keankum (Yamaha Thailand Racing Team) κατέλαβε την 16η θέση, με τον Ταϊλανδό αναβάτη να τιμωρείται με 1.550 δευτερόλεπτα για παράβαση Pit Intervention Time. Ο Niki Tuuli (EAB Racing Team) κατέλαβε την 17η θέση με έναν γύρο πίσω αφού έφερε τη μοτοσυκλέτα της Ducati στα pit και έλαβε μέρος ξανά στον Αγώνα. Ο Van Straalen κατέλαβε την 18η θέση ως ο τελευταίος αναβάτης.

 

Ο BALDASSARRI ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ, Ο DEBISE ΠΕΦΤΕΙ: μεγάλα ονόματα αποσύρονται από τον 1ο Αγώνα

Εκτός από τον Οncu και Huertas, υπήρχαν κάποιοι άλλοι μεγάλοι διεκδικητές του τίτλου που έμειναν εκτός διεκδίκησης. Ο Lorenzo Baldassarri (Orelac Racing VerdNatura) είχε ένα τεχνικό πρόβλημα στο δεύτερο μισό του Αγώνα, ενώ ο Niccolo Antonelli (Ecosantagata Althea Racing Team) έπεσε στη στροφή 10 σε παρόμοια στιγμή. Η επιστροφή του Hikari Okubo (Vince64 Racing Team by Puccetti) έληξε στην αμμοπαγίδα στη στροφή 4 στον 7ο γύρο, ενώ ο Tom Booth-Amos (PTR Triumph) έπεσε στη στροφή 12. Ο Βρετανός μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο για έλεγχο μετά το ατύχημα. Ο Kaito Toba (PETRONAS MIE Racing Honda Team) ήταν η τελική αποχώρηση, πέφτοντας στη στροφή 2 λίγο αφότου έλαβε ποινή 3.760s για παράβαση στο Pit Stop Intervention.

 

Οι 6 κορυφαίοι του 1ου Αγώνα WorldSSP

 

1. Yari Montella (Barni Spark Racing Team)

2. Stefano Manzi (Pata Yamaha Ten Kate Racing) +6.666s

3. Marcel Schroetter (MV Agusta Reparto Corse) +6.968s

4. Federico Caricasulo (Motozoo ME AIR Racing) +16.748s

5. Oliver Bayliss (D34G Racing WorldSSP Team) +17.452s

6. Bahattin Sofuoglu (MV Agusta Reparto Corse) +17.580s

 

Πλήρη αποτελέσματα:

Επόμενο άρθρο »

WorldSSP 2ος Αγώνας: Ο Montella αντιμετωπίζει τον Schroetter και παίρνει τη νίκη

« Προηγούμενο άρθρο

Μια νέα εποχή… σε αριθμούς: βασικά στατιστικά από το Σάββατο στην Αυστραλία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ