• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μία ενδιαφέρουσα πρώτη εμφάνιση στη Sepang
Νέα 08/02/2024 - 17:43

Υπήρχε χρόνος για όλα στη Sepang, τον χώρο που φιλοξένησε την πρώτη επίσημη δοκιμή της σεζόν του MotoGP του 2024. Τρεις ημέρες με άφθονη ζέστη – αλλά γενικά ευνοϊκό καιρό – επέτρεψαν τις συνεχόμενες δοκιμές στην πίστα για τους αναβάτες της Gresini, με τον Alex και τον Marc Marquez.

Αν και οι δύο αναβάτες είχαν αρκετό καιρό να οδηγήσουν, ο Alex Marquez έπρεπε να εξοικειωθεί με την μοτοσυκλέτα Ducati Desmosedici του 2023 που δοκίμασε για πρώτη φορά στη Βαλένθια, ενώ για τον Marc ήταν η πρώτη πραγματική δοκιμή με την Ducati που γνώρισε μόλις πρόσφατα.

Η καλή αίσθηση με τις μοτοσυκλέτες, σε συνδυασμό με τις πολλές δοκιμές που έγιναν (173 γύροι για τον Marc, λίγο λιγότεροι για τον Alex) διασφαλίζουν ότι και οι δύο βασικοί αναβάτες της Team Gresini MotoGP είναι πλέον πρόθυμοι να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στο Losail International Circuit, που θα πραγματοποιηθεί σε λίγο περισσότερο από μία εβδομάδα (19-20 Φεβρουαρίου).

4ος - ALEX MARQUEZ #73

(Καλύτερος γύρος 1ης ημέρας 1'58.542 – 50 γύροι)

(Καλύτερος γύρος 2ης ημέρας 1'57.542 – 50 γύροι)

(Καλύτερος γύρος 3ης ημέρας 1'56.938 – 49 γύροι)

 

«Μέρα με τη μέρα καταφέραμε να κατανοήσουμε τη μοτοσυκλέτα Desmosedici του 2023 λίγο περισσότερο και πρέπει να πω ότι, σε σύγκριση με το πώς αγωνιστήκαμε εδώ πέρυσι, κάναμε πολλές αλλαγές. Η μοτοσυκλέτα είναι διαφορετική όσον αφορά την κατανομή βάρους και έπρεπε να προσαρμοστούμε σε αυτή – με καλά αποτελέσματα πρέπει να πω. Υπήρχε αρκετός χρόνος για να βρω τον ρυθμό και να κάνω μερικές προσομοιώσεις αγώνων και σπριντ. Οι χρονομετρήσεις ήταν καλές, αλλά αυτό δεν είναι το μόνο πολύ σημαντικό πράγμα που πρέπει να εξετάσουμε κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Θα ήταν λάθος να κάνουμε συγκρίσεις με πέρυσι ήδη, επίσης επειδή οι συνθήκες που συναντήσαμε αυτή τη φορά ήταν πολύ πιο ευνοϊκές».

 

6ος - MARC MARQUEZ #93

(Καλύτερος γύρος 1ης ημέρας 1’58.621 – 47 γύροι)

(Καλύτερος γύρος 2ης ημέρας 1’58.118 – 72 γύροι)

(Καλύτερος γύρος 3ης ημέρας 1’57.270 – 54 γύροι)

 

«Πραγματικά έκανα πολλούς γύρους αυτές τις τρεις μέρες, ακόμα και την πρώτη μέρα που είχαμε κάποια προβλήματα – τα οποία αντιμετωπίσαμε και λύσαμε με εξαιρετική επιτυχία. Ο στόχος ήταν να κατανοήσουμε τη μοτοσυκλέτα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και βελτιωνόμαστε βήμα προς βήμα. Υστερούμε λίγο περισσότερο όσον αφορά τις χρονομετρήσεις του ενός γύρου, έναν τομέα όπου συνήθως αποδίδει ενστικτωδώς, αλλά ακόμα και σε αυτό το τμήμα βελτιωθήκαμε λίγο κατά τη διάρκεια της τρίτης ημέρας. Από τη δεύτερη μέρα και μετά, αρχίσαμε να διασκεδάζουμε με τη μοτοσυκλέτα, παρόλο που δεν τη νιώθω ακόμα δική μου. Πρέπει να αλλάξω 11 χρόνια συνήθειες σε μια άλλη μοτοσυκλέτα και αυτό θα πάρει χρόνο, αλλά η εξέλιξη είναι καλή και πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με αυτή την πρώτη δοκιμή σε μια πίστα που ποτέ δεν ήταν πραγματικά δική μου».

Επόμενο άρθρο »

Η κατηγορία Baggers ετοιμάζεται για το MotoGP™ στο Austin!

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Bagnaia κέρδισε τον Martin στην πρωτοποριακή τελευταία μέρα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ