• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli SCORPION Trail III:
ο τέλειος συνδυασμός μεταξύ της σπορ οδήγησης και του πνεύματος της περιπέτειας
Νέα Αγοράς 26/01/2024 - 11:33

Το νέο ελαστικό μοτοσυκλέτας Pirelli SCORPION Trail III είναι το πιο σπορ προϊόν της γκάμας “SCORPION” για την άσφαλτο, χάρη στο κράτημα και το χειρισμό του και μπορεί επίσης να αντιμετωπίσει ελαφριά εκτός δρόμου χρήση.

Εξαιρετική σταθερότητα, ακόμη και με πλήρες φορτίο, απόδοση στο βρεγμένο παρόμοια με αυτή ενός Sport-Touring ελαστικού και χαμηλός θόρυβος από το δρόμο. 

Τα πρώτα μεγέθη του SCORPION Trail III είναι ήδη διαθέσιμα προς πώληση στο κοινό, ολόκληρη η σειρά θα κυκλοφορήσει μέσα στο χρόνο.

Τα νέα Pirelli SCORPION Trail III αντιπροσωπεύουν την τελευταία γενιά ελαστικών adventure-touring και είναι τα πιο σπορ στην άσφαλτο από την οικογένεια προϊόντων μοτοσυκλετών SCORPION. Σχεδιασμένο για σύγχρονες μοτοσυκλέτες adventure και crossover, οι οποίες είναι πολύ ευέλικτες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διαφορετικά περιβάλλοντα, το νέο SCORPION Trail III είναι το αποτέλεσμα των τελευταίων εξελίξεων, όσον αφορά τις τεχνολογίες και τα υλικά που χρησιμοποιούνται, από το Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Pirelli.

Το όνομα SCORPION διευκρινίζει αμέσως ότι ανήκει στη γκάμα των προϊόντων Pirelli που προορίζονται για χρήση εκτός δρόμου, επίσης σε αγώνες δύο και τεσσάρων τροχών όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross στο οποίο η Pirelli υπήρξε αδιαμφισβήτητος επικεφαλής κατασκευαστής για 40 χρόνια με 81 παγκόσμιους τίτλους. Αυτό συμβαίνει επειδή το SCORPION Trail III είναι ένα ελαστικό δρόμου enduro, επομένως ένα προϊόν που προορίζεται κυρίως για χρήση σε άσφαλτο, αλλά μας επιτρέπει επίσης να αντιμετωπίζουμε διαδρομές σε χωματόδρομους.

Στην άσφαλτο, τα ελαστικά SCORPION Trail III είναι σε θέση να προσφέρουν στον μοτοσυκλετιστή πολύ σπορ συμπεριφορά, χάρη στα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και τον βέλτιστο χειρισμό, εξαιρετική σταθερότητα ακόμη και σε πλήρες φορτίο και απόδοση σε βρεγμένο οδόστρωμα παρόμοια με αυτή ενός ελαστικού Sport-Touring. Όταν εγκαταλείπουμε την άσφαλτο υπέρ των χωματόδρομων, η συνεχής εναλλαγή των κεντρικών και εγκάρσιων αυλακώσεων κάτω από το αποτύπωμα παρέχει έλεγχο και πρόσφυση. Τέλος, ένα άλλο πλεονέκτημα που προσφέρει το SCORPION Trail III είναι η αξιοσημείωτη ακουστική άνεση (ελαχιστοποίηση του θορύβου από το δρόμο) που δεν μειώνει την απόλαυση στην οδήγηση.

Pirelli SCORPION Trail III σε δράση

 

Αυτά τα οφέλη γίνονται δυνατά χάρη στην τέλεια αρμονία όλων των στοιχείων που συνθέτουν το ελαστικό: 

Σχεδιασμός πέλματος

Ο σχεδιασμός του πέλματος του SCORPION Trail III είναι μια εξέλιξη του προκατόχου του SCORPION Trail II με στόχο τη βελτίωση της σταθερότητας και της ακρίβειας οδήγησης. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, το νικητήριο σχέδιο της χαρακτηριστικής σχεδίασης της σειράς σπορ DIABLO επανεξετάστηκε και ενσωματώθηκε σε ένα προϊόν enduro δρόμου. Οι αυλακώσεις στην κεντρική περιοχή, οι οποίες είναι εμπνευσμένες από το εντυπωσιακό και εμβληματικό FLASH που υπάρχει στη σειρά DIABLO, επιτρέπουν την αποστράγγιση του νερού και την πλευρική σταθερότητα στην οδήγηση σε πιο μαλακό έδαφος, ενώ παρέχουν ομοιόμορφη φθορά. Τέλος, η ενσωμάτωση στιβαρών κεντρικών αυλακώσεων για πρόσφυση και αυλάκια ώμου έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν καλή κατευθυντικότητα και πρόσφυση ακόμη και σε χωματόδρομους. 

Αυτά τα νέα χαρακτηριστικά επέτρεψαν στο SCORPION Trail III να αυξήσει την αναλογία χρήσης εντός και εκτός δρόμου σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη παρουσία καουτσούκ σε επαφή με την άσφαλτο και, κατά συνέπεια, πλεονέκτημα όσον αφορά την απόδοση του δρόμου.

Γόμες

Το SCORPION Trail III προσφέρει νέες γόμες, πάντα με βάση 100% πυρίτιο τόσο για το μπροστινό όσο και για το πίσω μέρος, για εξαιρετική απόδοση τόσο σε βρεγμένες όσο και σε στεγνές επιφάνειες. Τα πίσω ελαστικά διπλής σύνθεσης χρησιμοποιούν μια μαλακή γόμα στους ώμους και χρησιμοποιούν διάφορες πλαστικοποιητικές ρητίνες που βελτιστοποιούν την πρόσφυση στις στροφές. Η πιο σκληρή γόμα στην κεντρική ζώνη του πέλματος είναι παρόμοια με αυτή που χρησιμοποιείται για το μπροστινό ελαστικό και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει υψηλή σταθερότητα, αντοχή στη φθορά και χιλιόμετρα. 

Σκελετός 

Ο σκελετός των εμπρός ελαστικών προέρχονται από την εμπειρία των supersport και βελτιώνουν την οδήγηση και το κράτημα. Συγκεκριμένα, ο ακτινικός σκελετός διαθέτει κατασκευή με ατσάλινη ζώνη 0 μοιρών που παρέχει εξαιρετική σταθερότητα ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Ο εξαιρετικά άκαμπτος σκελετός των πίσω ελαστικών επιτρέπει σπορ χειρισμό σε όλες τις εφαρμογές και δίνει υψηλή σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες φορτίου. 

Προφίλ 

Τα προφίλ προέρχονται από την εμπειρία της Pirelli στα ελαστικά Sport-Touring με προσέγγιση καμπύλης πολλαπλών ακτίνων που παρέχει σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, υψηλά χιλιόμετρα και σπορ αίσθηση με προοδευτική συμπεριφορά. 

 

Μεγέθη

Ο πίνακας δείχνει τα μεγέθη που προβλέπονται για το SCORPION Trail III που θα είναι διαθέσιμο προς πώληση το πρώτο εξάμηνο του 2024, εκτός από τα μπροστινά μεγέθη 120/70 με τοποθέτηση 19" και πίσω 170/60 με 17" που θα φτάσουν στο δεύτερο εξάμηνο.

 

Επόμενο άρθρο »

Η Yamaha παρουσίασε το πρώτο Golf Car με κινητήρα υδρογόνου

« Προηγούμενο άρθρο

7ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA