• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η μοτοσυκλέτα του Iannone
Eίναι σχεδιασμένη από την ομάδα Speed Up αλλά κατασκευάστηκε από την FTR Group.
Νέα 09/06/2010 - 22:23

Η αγωνιστική Moto2 του Andrea Iannone είναι σχεδιασμένη από την ομάδα Speed Up, αλλά κατασκευασμένη από την Βρετανική εταιρεία FTR Group. Το αλουμινένιο πλαίσιο είναι περιμετρικού τύπου και συνοδεύεται από το επίσης αλουμινένιο ψαλίδι που διαθέτει μεγάλο γεφύρωμα από την κάτω πλευρά του. Το σύστημα στήριξης του πίσω άξονα περιλαμβάνει εύκολο ζύγισμα αυτού και της αλυσίδας. Αλουμινένιο είναι επίσης το ρεζερβουάρ που η σχεδίασή του θυμίζει έντονα της RC212V και φέρει στο εσωτερικό του την τρόμπα καυσίμου της Honda. 

 

Οι γέφυρες του πιρουνιού διαθέτουν offset 24, 27 και 30mm κι έχουν την κατάλληλη υποδοχή για να φιλοξενήσουν το αμορτισέρ τιμονιού της Ohlins. Από την Ohlins προέρχονται και οι αναρτήσεις της μοτοσυκλέτας. Πιο συγκεκριμένα η μοτοσυκλέτα του Iannone φοράει πιρούνι FG366 (με διαδρομή 130mm) και αμορτισέρ TTX36 (με διαδρομή 65mm). 

 

Το φέρινγκ αποτελείται συνολικά από 4 κομμάτια, είναι κατασκευασμένο από carbon καθώς επίσης κι η σέλα/υποπλαίσιο, το κάλυμμα του ρεζερβουάρ και τα πτερύγια του ψυγείου. Η σχεδίαση του φέρινγκ έχει δανειστεί στοιχεία από τα GP250 της Aprilia, ενώ οι αεραγωγοί του ram-air μοιάζουν με της Suter. Επίσης, η σέλα/υποπλαίσιο μοιάζει έντονα με το αντίστοιχο της Aprilia των GP125. Το ψυγείο είναι κατασκευασμένο από την Taleo Tecnoracing και επιπλέον διαθέτει αλουμινένιες σωλήνες σύνδεσης χρησιμοποιώντας σφικτήρες της Wiggins. Την σχεδίαση της εξάτμισης έχει αναλάβει η MIVV, ενώ οι ζάντες προέρχονται από την ΟΖ Racing. 

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: Honda 600cc ΜOTO2, 4T, τετρακύλινδρος υγρόψυκτος. 

Ανάφλεξη: Keihin Moto2 από την Honda. 

Ισχύς: - 

Τελική ταχύτητα: 285+ χλμ./ώρα 

Εξάτμιση: MIVV τιτανίου 

Μετάδοση: Κιβώτιο 6 σχέσεων τύπου κασέτα 

Συμπλέκτης: Suter clutch ολίσθησης, προδιαγραφών Moto2 

Πλαίσιο: Αλουμινένιο δύο δοκών της Βρετανικής FTR Group 

Ψαλίδι: Αλουμινένιο, ρυθμιζόμενο της FTR Group. 

Μεταξόνιο: 1,390mm 

Διαστάσεις: 1995mm x 490mm x 1195mm 

Αναρτήσεις: Πλήρως ρυθμιζόμενα Ohlins εμπρός/πίσω. 

Τροχοί: OZ Racing 17” εμπρός/πίσω 

Ελαστικά: Dunlop 17” εμπρός/πίσω 

Φρένα: Brembo ατσάλινοι δίσκοι 290x5mm με τετραέμβολες δαγκάνες (XA3.J.50/51) 

Φρένα πίσω: Brembo δίσκος 220x4mm με δύο αντικριστά έμβολα (XA1.JO.40) 

Ρεζερβουάρ: Αλουμινένιο, ενσωματωμένο αλλά αποσπώμενο στη σέλα/ουρά 

Φέρινγκ/σέλα: Carbon κουστούμι, 7 κομμάτια 

Βάρος κενή: 135 κιλά

Επόμενο άρθρο »

Rookie of the Year

« Προηγούμενο άρθρο

Απογοητευτική για τον Barbera η 12η θέση στο Mugello

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα