• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Υποβλήθηκαν διπλώματα ευρεσιτεχνίας για την Kawasaki Versys 7
Νέα Αγοράς 19/12/2023 - 15:53

Το επόμενο μοντέλο Versys στην υβριδική σειρά της Kawasaki, είναι πιθανόν να ενταχθεί σύντομα στις μοτοσυκλέτες της, καθώς έχουν προκύψει αιτήσεις για διπλώματα ευρεσιτεχνίας που δείχνουν ότι η Kawasaki προφανώς εργάζεται σε ένα υβριδικό σύστημα παροχής ισχύος για την κατηγορία Adventure, που θα μπορούσε ενδεχομένως να ονομαστεί Versys 7 Hybrid.

Η Kawasaki κυκλοφόρησε την Ninja 7 Hybrid το 2023 σε μία έκδοση παραπλήσια της μοτοσυκλέτας που παρουσιάστηκε στην EICMA το 2022 και εμφανίστηκε σε μορφή πρωτοτύπου νωρίτερα εκείνο το έτος. Στη συνέχεια ακολούθησε ένα δεύτερο μοντέλο, το Z7 Hybrid, βασισμένο στο ίδιο πλαίσιο και κινητήρα. Τώρα υπάρχει μια τρίτη παραλλαγή που μπορεί να είναι στα σκαριά με τη μορφή μίας Versys 7 Hybrid.

Η αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκε στην Ιαπωνία, δείχνει τον δικύλινδρο κινητήρα εν σειρά των 451 κ.εκ. και το υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της Kawasaki τοποθετημένα στη σιλουέτα μίας adventure-tourer τύπου Versys, με ανάρτηση μεγαλύτερης διαδρομής, ανυψωμένη απόσταση από το έδαφος και όρθια θέση οδήγησης. Και ενώ δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας απεικονίζει πραγματικά ένα μελλοντικό μοντέλο παραγωγής, είναι δύσκολο να αμφισβητηθεί η λογική της κατασκευής μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας τώρα που η υβριδική τεχνολογία της εταιρείας είναι στην παραγωγή.

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχετίζεται με στοιχεία του συστήματος ψύξης, όπως χρησιμοποιείται στις μοτοσυκλέτες Ninja 7 Hybrid και Z7 Hybrid, επομένως δεν υπάρχει κάποια συσχέτιση από τις εικόνες στο έγγραφο να δείχνουν αν πρόκειται για την Versys, αλλά αυτό είναι το μόνο από τα πολλά διπλώματα ευρεσιτεχνίας που σχετίζονται με ένα περίγραμμα που μοιάζει με Versys, καθώς οι περισσότερες εικόνες είτε δείχνουν το σχήμα της Ninja 7 Hybrid είτε τοποθετούν το σύστημα μετάδοσης κίνησης σε μια γενική εικόνα μοτοσυκλέτας που δεν δίνει καμία υπόδειξη σε κανονική εμφάνιση.

Στην Kawasaki Ninja 7 Hybrid υπάρχει το ίδιο σύνολο κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα, με την μπαταρία να ξεχωρίζει κάτω από το κάθισμα.

Αν και τα σχέδια απεικονίζονται με απλοϊκό τρόπο, τα κύρια μηχανικά στοιχεία που εμφανίζονται σε αυτό το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας φαίνονται να είναι τα ίδια με αυτά των Ninja 7 Hybrid και Z7 Hybrid, χωρίς αλλαγές στη σχεδίαση του πλαισίου από χαλύβδινο σωλήνα και στον ίδιο τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως με τον ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πάνω από το κιβώτιο ταχυτήτων. Το σχήμα δεν δείχνει να υπάρχει κάτω από το κάθισμα η κύρια μπαταρία κίνησης 48 V όπως στα υβριδικά μοντέλα παραγωγής, αλλά επειδή αυτό δεν είναι βασικό στοιχείο του θέματος της πατέντας, μπορεί να έχει παραλειφθεί για να γίνει πιο κατανοητή η εικόνα.

Είναι πιθανό η Kawasaki να έχει χρησιμοποιήσει αυτό το σχήμα που μοιάζει με Versys, δεδομένου ότι σήμερα είναι πιο δημοφιλή σε πολλές αγορές η κατηγορία Adventure μοτοσυκλετών, ενώ τα μοντέλα όπως η Ninja και Z7 Hybrid, είναι πιθανό να έχουν λιγότερο αγοραστικό κοινό, οπότε η Versys 7 Hybrid θα προστεθεί στη γκάμα της Kawasaki για να ξεπεράσει τις πωλήσεις των δύο Hybrid. Είναι επίσης ένα μέρος της αγοράς όπου η αυτονομία και η οικονομία καυσίμου του υβριδικού συστήματος μπορεί κάλλιστα να αποδειχθούν πιο ελκυστικές για τους αναβάτες των Adventure μοτοσυκλετών, ενώ η διαθέσιμη ροπή και ο αυτοματοποιημένος συμπλέκτης μαζί με την επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων από το τιμόνι ή πλήρως αυτόματης λειτουργίας, θα βοηθούσε επίσης στις εκτός δρόμου διαδρομές. Αυτό που χρειάζεται να βελτιωθεί είναι το συνολικό βάρος το οποίο με τη συνεχή έρευνα και εξέλιξη, μπορεί να φτάσει σε ένα συνδυασμό των πλεονεκτημάτων των υβριδικών συστημάτων, χωρίς τα μειονεκτήματα του κάθε συστήματος ξεχωριστά.

Επόμενο άρθρο »

Το Yamaha Desert Challenge ξεκινάει το 2024

« Προηγούμενο άρθρο

Συνάντηση της Ελληνικής Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας με τον Υπουργό κ. Κικίλια

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ