• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ελαστικά Metzeler Karoo 4 και BMW R 1300 GS:
0 έως 6000 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας σε λιγότερο από 24 ώρες
Νέα 13/12/2023 - 01:54

Η τοποθεσία της αποστολής, η οποία αντιπροσώπευε μια ακραία πρόκληση για μοτοσικλέτες, ελαστικά και αναβάτες, ήταν το El Circuito de los Seis Miles, στην έρημο Atacama, στη Χιλή, την υψηλότερη αλυσίδα ενεργών ηφαιστείων στον κόσμο, που περιλαμβάνει το Nevado Ojos del Salado. και το Nevado de Incahuasi

Οι μοτοσικλέτες και τα στάνταρ ελαστικά αντιμετώπισαν μια ακραία πρόκληση. Μια ομάδα που εκπροσωπεί τη μάρκα METZELER και την BMW Motorrad, που οδηγούσε ένα στόλο BMW R 1300 GS εξοπλισμένη με ελαστικά Metzeler Karoo 4, έφτασε και ξεπέρασε τα 6000 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, ξεκινώντας από τη θάλασσα, σε λιγότερο από 24 ώρες. Μια πολύ δύσκολη ανάβαση για αναβάτες, μοτοσικλέτες και ελαστικά, κορυφώθηκε στη διαβόητη βόρεια πλευρά του Nevado Ojos del Salado, όπου η αποστολή έφτασε τα 6006 μέτρα σε μόλις 19 ώρες και 22 λεπτά, φτάνοντας τελικά σε μέγιστο υψόμετρο 6027 μέτρων.

Η αποστολή περιλάμβανε μια πρώτη διαδρομή εγκλιματισμού της αποστολής ανηφορίζοντας το Circuito de los Seis Miles, στις πλαγιές του Nevado Ojos del Salado, που βρίσκεται ακριβώς στα σύνορα μεταξύ Αργεντινής και Χιλής. Με ύψος 6891 μέτρα, είναι το υψηλότερο ενεργό ηφαίστειο στον κόσμο και το δίδυμό του, το Nevado de Incahuasi, έχει ύψος 6610 μέτρα. Η BMW R 1300 GS εξοπλισμένη με ελαστικά Metzeler Karoo 4 στη συνέχεια κατέβηκε στο επίπεδο της θάλασσας στις ακτές του Ειρηνικού Ωκεανού, στην Bahia Inglesa. Αναχώρησαν στις 15:00 τοπική ώρα στις 6 Δεκεμβρίου, διασχίζοντας την έρημο Atacama για να φτάσουν στο Nevado Ojos Del Salado, ξεπερνώντας με επιτυχία τα 6000 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας σε λιγότερο από 24 ώρες. Ο στόχος επιτεύχθηκε στις 10:22 π.μ. της 7ης Δεκεμβρίου.

Οι αναβάτες των εξ ολοκλήρου στάνταρ BMW R 1300 GS χωρίς τροποποιήσεις και με ελαστικά Metzeler ήταν ο Salvatore Pennisi, Διευθυντής δοκιμών και τεχνικών σχέσεων της Metzeler, ο Christof Lischka, Επικεφαλής Ανάπτυξης BMW Motorrad, ο Michele Pradelli, Ιταλός πρωταθλητής extreme enduro και δοκιμαστής για το ιταλικό περιοδικό InMoto plus και ο Karsten Schwers, δοκιμαστής και δημοσιογράφος του γερμανικού περιοδικού Motorrad.

 

Ο Salvatore Pennisi, Διευθυντής Δοκιμών και Τεχνικών Σχέσεων στη Metzeler, δήλωσε:

«Αυτή η αποστολή μας επέτρεψε να επιβεβαιώσουμε τη στενή σχέση μεταξύ της Metzeler και της BMW Motorrad αλλά κυρίως να δείξουμε την αξία δύο αυστηρά τυπικών προϊόντων που μπορεί να αγοράσει και να χρησιμοποιήσει ο καθένας ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Η ανάβαση στα 6000 μέτρα ήταν εξαιρετικά δύσκολη, ειδικά για το πλήρωμά μας που χρειάστηκε να υποβληθεί σε μια απαιτητική φυσική προετοιμασία πριν ανέβει στις μοτοσυκλέτες. Έτσι, ακόμη και πριν εκφράσουμε τη χαρά μας για την αποτελεσματικότητα των ελαστικών μας, είναι απαραίτητο να δώσουμε συγχαρητήρια στους αναβάτες».

Η νέα BMW R 1300 GS, στα μεγέθη ελαστικών 120/70 R19 εμπρός και 170/60 R17 πίσω, χρησιμοποιεί ελαστικά Metzeler Tourance Next 2 ως αρχικό εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις, ενώ το Metzeler Karoo 4 προσφέρεται ως προαιρετική τοποθέτηση για εκτός δρόμου χρήση. Με τα ελαστικά Metzeler Karoo 4, η BMW R 1300 GS έχει τέλεια χαρακτηριστικά οδήγησης σε χρήση εκτός δρόμου και στην αναζήτηση της περιπέτειας. Αυτά τα ελαστικά, που έχουν δημιουργηθεί για πολλαπλές χρήσεις, είναι στην πραγματικότητα ικανά να προσφέρουν υποδειγματική πρόσφυση εκτός δρόμου, από εδάφη με άμμο, μέχρι τη βαθύτερη λάσπη, ενώ ταυτόχρονα εγγυώνται εξαιρετική αντοχή σε τριβή, κοψίματα και σκισίματα που είναι τόσο συχνά σε χρήση εκτός δρόμου. Όλα αυτά μαζί με εξαιρετική οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο και πολύ ξεκάθαρες επιδόσεις στο βρεγμένο, χάρη στην ικανότητα αλληλεπίδρασης σε τέλεια συνεργασία με τα εξαιρετικά προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης της BMW R 1300 GS.

Μια ιδιαιτερότητα της αποστολής ήταν στην πραγματικότητα η απόφαση να αντιμετωπιστεί με στάνταρ μοτοσυκλέτες και ελαστικά, κάτι που βασίζεται στη βεβαιότητα των συνδυασμένων επιδόσεων αναφοράς. Θα πρέπει να υπογραμμιστεί, μεταξύ άλλων, ότι αυτό το αποτέλεσμα επιτεύχθηκε με μεγέθη 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, που ανοίγει μια νέα εποχή στον κόσμο των adventure μοτοσυκλετών.

Μια ακραία πρόκληση τόσο από τεχνολογική όσο και από πλευράς ανθρώπινων δυνατοτήτων. Το Nevado Ojos del Salado στην πραγματικότητα υπέβαλε μοτοσικλέτες, ελαστικά και αναβάτες σε μια πολύ σκληρή δοκιμασία σε ακραίες συνθήκες. Σε πάνω από πέντε χιλιάδες μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, μέχρι το κρύο και τη μειωμένη ατμοσφαιρική πίεση, που απαιτούσε τέλεια ηλεκτρονική διαχείριση του μείγματος καυσίμου-αέρα καθώς και την αξιοπιστία κάθε εξαρτήματος του οχήματος. Τα ελαστικά Metzeler, από την άλλη, έπρεπε να διασχίσουν εδάφη όλων των τύπων, πέτρινο έδαφος, χωματόδρομους, ατελείωτες εκτάσεις άμμου και τα άγνωστα σημεία με χιόνι και πάγο στη διαδρομή.

Οι συμμετέχοντες στην αποστολή έπρεπε να καταβάλουν σημαντική σωματική και πνευματική προσπάθεια. Η πρώτη δοκιμαστική ανάβαση, η οποία ξεκίνησε από την Bahia Inglesa, μια πόλη που βρίσκεται κοντά στο λιμάνι της Καλντέρας στον Ειρηνικό Ωκεανό, στην περιοχή Atacama, ολοκληρώθηκε σε λιγότερο από 24 ώρες και επομένως απαιτούσε προσεκτικό εγκλιματισμό στα διάφορα σημεία με διαφορετικά υψόμετρα τις ημέρες που προηγήθηκαν της επιχείρησης πριν κατέβουν πίσω στο επίπεδο της θάλασσας για την αναχώρηση. Πάνω από τα 5.000 μέτρα, σε ένα αφιλόξενο για τον άνθρωπο περιβάλλον, οι θερμοκρασίες είναι πολύ χαμηλές, γύρω στους -10° C κατά τη διάρκεια της ημέρας με θερμοκρασίες που θα μπορούσαν να φτάσουν τους -20°C τη νύχτα και τα επίπεδα οξυγόνου να πέφτουν πολύ.

Η προετοιμασία των συμμετεχόντων στην αποστολή αντιμετωπίστηκε με τη μέγιστη προσοχή και όλοι οι αναβάτες υποβλήθηκαν σε ιδικές ιατρικές εξετάσεις και ελέγχους στο Πανεπιστήμιο Kore της Enna, σε συνεργασία με την Επαρχιακή Υγειονομική Αρχή της Enna. Μια προσομοίωση του εγχειρήματος πραγματοποιήθηκε επίσης στη Σικελία με φόντο την Αίτνα, το υψηλότερο ενεργό ηφαίστειο στην Ευρώπη, σε μια παρόμοια συνθήκη μεγάλου υψομέτρου.

Επόμενο άρθρο »

Το μεγαλύτερο KTM Adventure Rally έχει οριστεί για την Πορτογαλία το 2024

« Προηγούμενο άρθρο

Τελικός IGTC στο Άμπου Ντάμπι: Δεύτερη θέση στο βάθρο για τη #46 BMW M4 GT3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA