• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
KTM 1390 SUPER DUKE R – Η αναγέννηση του «Θηρίου»
Νέα 30/11/2023 - 10:04

Οι KTM 1390 SUPER DUKE R και KTM 1390 SUPER DUKE R EVO του 2024 έχουν ξεπροβάλει στο τμήμα των «Γυμνών» μοτοσυκλετών χωρίς προειδοποίηση, στέλνοντας ένα σαφές μήνυμα στον ανταγωνισμό. Υπάρχει ένα νέο «τέρας» εκεί έξω.

Με το 2024 να σηματοδοτεί τα 30 χρόνια της DUKE, η ολοκαίνουργια KTM 1390 SUPER DUKE R και ο υψηλής τεχνολογίας σταθερός φίλος της, η KTM 1390 SUPER DUKE R EVO, έχουν εξελιχθεί στις πιο τρομακτικές εκδώσεις τους.

Οι αριθμοί λένε την ιστορία με 1.350 κ.εκ., 190 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 145 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ., που περνούν στην άσφαλτο με καθαρή αγριότητα και με μια νέα, πιο επιθετική εμφάνιση που ταιριάζει. Πέρα από τα εντυπωσιακά στοιχεία, ωστόσο, είναι η αποτελεσματικότητά της στο να φέρνει δύναμη στο έδαφος που την κάνει ακόμα πιο ισχυρή.

Για το 2024, η «THE BEAST» έχει υποστεί μια εντυπωσιακή εξέλιξη, στέλνοντας ένα σαφές προειδοποιητικό μήνυμα σε όποιον είναι αρκετά γενναίος να το λάβει. Κυριαρχεί μια ολοκαίνουργια μονάδα προβολέων LED, με νέο αεροδυναμικό ρεζερβουάρ και πρόσθετα πτερύγια. Ένα ακόμη μικρότερο κάλυμμα υποπλαισίου σχεδόν εξαλείφει το φως των φρένων, δημιουργώντας μια ακόμα πιο ευκρινή, καθαρή εμφάνιση και εμπειρία οδήγησης. Με χαμηλότερο συνολικό προφίλ και μεγαλύτερη έμφαση στο συμπαγές πλαίσιο, η KTM 1390 SUPER DUKE R φαίνεται πιο μυώδες και επιθετική από ποτέ. Εν ολίγοις, η KTM ανέβασε την εμφάνιση, μειώνοντας το ύψος.

Μια επανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα και μια αναβαθμισμένη δεξαμενή καυσίμου με συνολική χωρητικότητα ρεζερβουάρ 17,5 λίτρων, που είναι μια αύξηση 1,5 λίτρων σε σχέση με τον προκάτοχό της, συντελούν στο να ανεβαίνει η αυτονομία μέχρι περίπου 300 km, αλλά επιτελεί και μια σημαντική εργονομική λειτουργία. Στο κυνήγι των γραμμαρίων, κάθε πάνελ έχει υπολογιστεί για το βέλτιστο πάχος και ελαχιστοποιήθηκε όπου είναι δυνατόν, με νέες αεροτομές δεξαμενής καυσίμου και πρόσθετα πτερύγια αυξάνοντας την κάθετη δύναμη.

Ωστόσο, είναι ο ελαφρύς και «έξυπνος» σχεδιασμός των προβολέων που κάνει το μεγαλύτερο οπτικό αντίκτυπο. Ζυγίζει σχεδόν 700 γραμμάρια λιγότερο από την προηγούμενη μονάδα και διαθέτει σχεδιασμό που μοιάζει με εξωγήινος και προσθέτει μια ολοκαίνουργια επιθετική λάμψη στην KTM 1390 SUPER DUKE R. Τα φώτα θέσης και ημέρας βρίσκονται στο προφίλ του προβολέα που προσαρμόζεται αυτόματα σε ένταση ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος χάρη στον ενσωματωμένο αισθητήρα φωτός στο ταμπλό.

Επιπλέον, οι KTM 1390 SUPER DUKE R και KTM 1390 SUPER DUKE R EVO διαθέτουν στάνταρ λειτουργία Coming Home Light. Εδώ, ο προβολέας θα παραμείνει αναμμένος μετά το σβήσιμο της ανάφλεξης για μεγαλύτερη ορατότητα του περιβάλλοντος. Αυτό όχι μόνο φωτίζει το περιβάλλον, αλλά παρέχει ένα επίπεδο ασφάλειας όταν παρκάρετε σε σκοτεινές περιοχές.

Αυτό το θηριώδες «κτήνος» απαιτούσε μια διευρυμένη καρδιά για να συμβαδίσει με τη μυϊκή του στάση. Διαθέτοντας μια βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα LC8, επισημαίνοντας περαιτέρω την απόδοσή του. Η οπή εισαγωγής αυξάνεται στα 110 mm για να επιτευχθεί κυβισμός κινητήρα 1.350 κ.εκ., με μια ολοκαίνουργια αλλαγή εκκεντροφόρων ενσωματωμένων στις κυλινδροκεφαλές. Αυτές οι αλλαγές παρέχουν περισσότερη ισχύ και ροπή σε όλο το εύρος στροφών και επιτρέπουν μια πιο διαφοροποιημένη χαρτογράφηση καυσίμου για να πληροί τους πιο πρόσφατους κανονισμούς εκπομπών EURO 5+.

Η μετάδοση αυτής της δύναμης στο έδαφος παρέχεται χάρη στα νέα, ελαφριά ελαστικά MICHELIN Power GP με τεχνολογία διπλής σύνθεσης, καθώς και σε ένα νέο αμορτισέρ WP APEX που είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, επιτρέποντας ξεχωριστές ρυθμίσεις υψηλής και χαμηλής ταχύτητας, επαναφοράς και χωρίς εργαλεία προφόρτιση ελατηρίου. Οι βελτιωμένες ρυθμίσεις DCC παρέχουν καλύτερη ισορροπία με αποτέλεσμα λιγότερο συμβιβασμό μεταξύ της άνεσης και της απόδοσης της ανάρτησης, ενώ το νέο πιρούνι WP APEX Open Cartridge 48 mm με λειτουργία split παρέχει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις.

Στην KTM 1390 SUPER DUKE R EVO, ωστόσο, η διαχείριση της ανάρτησης μεταφέρεται σε ένα εντελώς νέο επίπεδο με την τελευταία γενιά της WP Semi-Active Technology (SAT). Ως το πιο προηγμένο σύστημα ανάρτησης στην αγορά, διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενες μαγνητικές βαλβίδες για μεταβλητή απόσβεση, παρέχοντας ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων – από τη μέγιστη άνεση έως την απαιτούμενη ακαμψία που χρειάζεται για την πίστα.

Η SCU (Μονάδα Ελέγχου Ανάρτησης) προσαρμόζει τους ρυθμούς απόσβεσης μέσω των μαγνητικών βαλβίδων σε πραγματικό χρόνο, διαβάζοντας την επιφάνεια του δρόμου και το στυλ του αναβάτη για αυτόματη ρύθμιση της ανάρτησης εν κινήσει.

Η γιορτή της τεχνολογίας δεν τελειώνει εδώ, με την KTM 1390 SUPER DUKE R και την KTM 1390 SUPER DUKE R EVO να κάνουν το ντεμπούτο τους με ενημερωμένα PERFORMANCE και TRACK MODES, πλήρη με χρονόμετρο γύρου και στατιστικά τηλεμετρίας, καθώς και προαιρετικά ENGINE BRAKE CONTRUSPENS και ενημερωμένη μονάδα PRO για την KTM 1390 SUPER DUKE R EVO.

Οι KTM 1390 SUPER DUKE R και KTM 1390 SUPER DUKE R EVO θα προσφέρονται επίσης σε επιλεγμένα χρώματα 30 YEARS OF DUKE, που θυμίζουν το πορτοκαλί σχέδιο που είχε η KTM 990 SUPER DUKE του 2005.

Μια πλήρης σειρά από ειδικά ανεπτυγμένα KTM PowerParts και KTM PowerWear είναι διαθέσιμα για τους αναβάτες για να εξατομικεύσουν τις μοτοσυκλέτες τους και να προετοιμαστούν στο READY TO RACE Performance.

Η KTM θα χαρίσει επίσης μία ολοκαίνουργια KTM 1390 SUPER DUKE R αργότερα προς το τέλος του έτους. Οι συμμετέχοντες ενθαρρύνονται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα KTM.com για να εγγραφούν στο newsletter της KTM, για να μπούν στην κλήρωση.

Επόμενο άρθρο »

Ο Marc Marquez υποβάλλεται σε εγχείρηση καρπιαίου συνδρόμου

« Προηγούμενο άρθρο

FIA WEC: Η BMW M Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2024 με την BMW M Hybrid V8 και την BMW M4 GT3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ