• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η συνέντευξη των Διευθυντών των ομάδων της μάχης του τίτλου οδηγών
Νέα 26/10/2023 - 20:56

Ήρθε η ώρα να μάθουμε τι είπαν στις συνεντεύξεις τους οι Διευθυντές των ομάδων πίσω από τους τρεις πρώτους αναβάτες στον αγώνα του τίτλου: Davide Tardozzi (Διευθυντής ομάδας Ducati Lenovo), Gino Borsoi (Prima Pramac Racing Team Manager) και Pablo Nieto (Mooney VR46 Racing Team Manager).

DAVIDE TARDOZZI:

«Υποθέτω ότι ο Pecco έχει κάνει φανταστική δουλειά φέτος, αλλά προφανώς αυτό δεν είναι αρκετό καθώς ο Jorge είναι μόλις 27 βαθμούς πίσω και ο Marco είναι 73, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει η δυνατότητα να κερδίσει το Πρωτάθλημα. Ο Pecco έκανε φανταστικά δουλειά, αλλά δεν αρκεί με τέσσερις Αγώνες να απομένουν. Θα είναι πολύ σημαντικό να διατηρήσουμε μια πολύ υψηλή ψυχική ικανότητα, ξέρετε. Νομίζω ότι η τακτική θα είναι το κλειδί για το τέλος του Πρωταθλήματος».

Ο Pecco ήταν καλός εδώ στο παρελθόν, πόσο θα μετρήσει η εμπειρία;

«Λίγο διαφορετικά πέρυσι, όταν ήταν πίσω από τον Fabio, αλλά νομίζω ότι είναι αλήθεια, βοηθάει να έχεις την εμπειρία της περσινής χρονιάς και το απέδειξε ότι διαχειρίστηκε τους δύο τελευταίους Αγώνες όταν είχε πρόβλημα την Παρασκευή και το Σάββατο, αλλά είχε καλή απόδοση την Κυριακή».

Πόσο διαφορετικός είναι ο Pecco το 2023 από το 2022;

«Είναι αλήθεια ότι έχει κάνει λάθη, αλλά έχει μεγαλώσει. Ξέρει γιατί έκανε αυτά τα λάθη και έκανε τέσσερα. Προσέχει περισσότερο τον εαυτό του, εμπιστεύεται τις δυνατότητές του και αυτό που βλέπω είναι ότι η σχέση του με τους μηχανικούς είναι πολύ στενή και αυτό είναι ένα από τα βασικά σημεία από αυτό που δείχνει μεταξύ Σαββάτου και Κυριακής. Νομίζω ότι απέδειξε ότι μπορεί να αλλάξει τακτική, στάση και ταχύτητα από τη μια μέρα στην άλλη και αυτό είναι κάτι που ανήκει μόνο στους Πρωταθλητές».

Η πρόκληση του Jorge Martin.. συμφωνείτε με την αξιολόγηση της ανεξάρτητης ομάδας;

«Είναι κάτι γνωστό. Όταν κάθεσαι στη θέση μιας εργοστασιακής ομάδας, ο μόνος σου στόχος είναι να κερδίσεις το Πρωτάθλημα. Ο Jorge είναι ένας γρήγορος αναβάτης ούτως ή άλλως, και έχει άμεση επαφή με την Ducati, οπότε, είναι αλήθεια ότι έχει λιγότερη πίεση αλλά δεν είναι η στάση του να είναι δεύτερος. Είναι αλήθεια αυτό που είπε ο Pecco, υπάρχει μεγαλύτερη πίεση στην εργοστασιακή ομάδα, αλλά στο τέλος μπορεί να το διαχειριστεί, οπότε εμπιστευόμαστε τον Pecco και ότι θα μπορέσει να παλέψει μέχρι το τέλος».

Ο τίτλος θα κριθεί στη Βαλένθια;

«Εκτός κι αν συμβεί κάτι κακό και αυτό μπορεί να συμβεί, τότε νομίζω ότι θα κριθεί στη Βαλένθια. Τα τρία παιδιά είναι πολύ γρήγορα. Είναι αλήθεια ότι ο Marco είναι 73 βαθμούς πίσω, αλλά ποτέ μην λες ποτέ και αν επιστρέψει όπως νομίζω, τότε θα είναι υποψήφιος. Ο Jorge είναι πολύ, πολύ γρήγορος. Εμείς, η ομάδα και ο Pecco πρέπει να βάλουμε όλη μας τη δύναμη για να προσπαθήσουμε να κρατήσουμε αυτά τα παιδιά πίσω όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά ναι, θα είναι η Βαλένθια».

 

Πιστεύετε ότι ο Jorge είναι έτοιμος να εκμεταλλευτεί αυτή την ευκαιρία;

GINO BORSOI:

«Σίγουρα, νομίζω ότι θα είναι έτοιμος να πολεμήσει. Είμαστε έτοιμοι να παλέψουμε. Στην πραγματικότητα ξέρουμε πού χάσαμε κάποια ευκαιρία όπως στους τελευταίους δύο Αγώνες, οπότε πρέπει να βελτιώσουμε μερικά μικρά πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν να αγωνιζόμαστε από τώρα μέχρι το τέλος της σεζόν. Ξέρουμε ό,τι ο αναβάτης είναι εκεί και η μοτοσυκλέτα είναι εκεί επίσης. Λαμβάνουμε βοήθεια από την Ducati όλη την ώρα, οπότε δεν χρειαζόμαστε τίποτα περισσότερο.

Έχετε μιλήσει για πιο συντηρητική οδήγηση;

«Ναι, σίγουρα έχουμε ήδη μιλήσει γι' αυτό. Δεν μπορώ να πω ότι ήταν λάθος απόφαση. Ήταν η απόφαση μεταξύ μας. Προσπαθούσαμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό όλη την ώρα στις αποφάσεις μας και αυτό που αποφασίσαμε ήταν να επιλέξουμε το μαλακό ελαστικό και μερικές φορές χάνεις την ευκαιρία να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα, οπότε αυτός ήταν ένας από αυτούς τους λόγους. Ας πούμε ότι ήταν μία άτυχη απόφαση γιατί χάσαμε τον Αγώνα, αλλά αυτό που συνέβη έχει ήδη συμβεί και πρέπει να κατανοήσουμε και να μελετήσουμε ακόμη καλύτερα την πιθανότητα να είμαστε έτοιμοι».

Πιστεύετε ότι το να μην είναι ο Jorge στην εργοστασιακή ομάδα είναι κάτι που το έχει χρησιμοποιήσει ως μεγάλο κίνητρο φέτος;

«Σίγουρα τώρα έχει κάτι επιπλέον για να παλέψει. Δεν είναι στην εργοστασιακή ομάδα, αλλά έχει μια απίστευτη ομάδα. Μπορεί να πει ότι είμαστε σχεδόν σαν την εργοστασιακή ομάδα. Δεν είμαστε κόκκινοι, αλλά είμαστε κοντά στο κόκκινο. Τέλος πάντων δεν μας λείπει τίποτα. Το κίνητρο είναι εκεί και νομίζω ότι αν μη τι άλλο είναι ακόμη περισσότερο από την περασμένη σεζόν γιατί πρέπει να δείξουμε ότι ο αναβάτης είναι γρήγορος και η ομάδα είναι αρκετά καλή».

Πρέπει να είναι μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή για να είστε μέλος της ομάδας. Πόσο ξεχωριστό θα είναι αν κερδίσετε το πρωτάθλημα;

«Σίγουρα είναι κάτι που μερικές φορές είναι ακόμη και δύσκολο για μένα να καταλάβω πού βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή. Είναι σαν ένα απίστευτο όνειρο, αργά ή γρήγορα ίσως θα ξυπνήσω και θα καταλάβω πραγματικά τι μπορούμε να πετύχουμε, αλλά μέχρι τώρα μέχρι στιγμής ήταν μια απίστευτη σεζόν. Είχαμε πολλά βάθρα, βάλαμε και τους δύο αναβάτες μας στο πάνω σκαλί του βάθρου που είναι κάτι απίστευτο γιατί η διαφορά μεταξύ των ομάδων αυτή τη στιγμή είναι πολύ μικρή, οπότε δεν μπορώ να πω τίποτα περισσότερο, είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέρος αυτού του απίστευτου προγράμματος σε αυτήν την απίστευτη ομάδα. Πρέπει να δώσω όλη μου την προσπάθεια για να τελειώσω με τον καλύτερο τρόπο και θα προσπαθήσουμε να παλέψουμε αυτό σίγουρα».

 

Ποιες είναι οι πιθανότητες του Marco;

PABLO NIETO:

«Στο τέλος ποτέ δεν ξέρεις. Υπάρχουν ακόμα οκτώ Aγώνες γιατί με τα Sprint υπάρχουν τόσοι πολλοί βαθμοί. Πρέπει να προσπαθήσουμε να παλέψουμε μέχρι το τέλος και θα δούμε. Το καλό είναι τώρα ότι είμαστε εδώ και αυτό είναι σημαντικό. Αγωνιζόμαστε απέναντι σε δύο εργοστασιακές ομάδες και αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς».

Είναι ο Marco πάνω από τις προσδοκίες σας;

«Αν είδατε την πρώτη χρονιά που ήρθε στο MotoGP, είχε μια καταπληκτική σεζόν. Κέρδισε ως πρωτάρης της χρονιάς. Ανέβηκε βάθρα, μια pole position εδώ, οπότε νομίζω ότι κάναμε φανταστική δουλειά. Είναι αλήθεια ότι είναι δύσκολο να παλέψουμε ενάντια στις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες και ομάδες, αλλά δεν μας λείπει τίποτα. Έχουμε μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα, η ομάδα βελτιώνεται πολύ και έχουμε ακόμη περισσότερα περιθώρια βελτίωσης. Τελικά ποτέ δεν ξέρεις».

Πού έκανε το βήμα ο Bez το 2023;

«Νομίζω ότι το βήμα που είδα σε αυτόν ήταν στη Moto2. Αγωνιζόταν για το Πρωτάθλημα Moto2 και μετά ήρθαμε στο MotoGP με μια νέα ομάδα και κάναμε μια φανταστική δουλειά. Πιστεύει πολύ στον εαυτό του και αυτό είναι το κύριο σημείο. Κάνει πάντα το καλύτερο σε έναν Αγώνα, τον είδαμε να κάνει καταπληκτική δουλειά στην Ινδία, στο Λε Μαν και στην Αργεντινή και είμαστε ακόμα εδώ, οπότε πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε».

Πώς μπορείτε να πλησιάσετε το εργοστάσιο της Ducati το 2024;

«Η επόμενη χρονιά θα είναι δύσκολη. Όταν ξεκινάς μια σεζόν είναι πάντα δύσκολο, αλλά έχουμε την εμπειρία να προσπαθήσουμε να κάνουμε καλούς Αγώνες από την αρχή. Η αρχή της σεζόν είναι σημαντική γιατί οι εργοστασιακές μοτοσυκλέτες στους πρώτους Αγώνες έχουνε πάντα λίγα περισσότερα προβλήματα ας πούμε, οπότε πρέπει να προσπαθήσουμε να επωφεληθούμε από αυτό γιατί στο τέλος παλεύουμε ενάντια σε αυτές τις μοτοσυκλέτες, οπότε θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό».

Και οι πιθανότητες για αναμέτρηση στον τελευταίο Γύρο;

«Θα ήθελα πολύ να έχω την πίεση που δεν θέλει ο Davide! Θα ήθελα να έχω αυτή την πίεση για να παλέψω για το Πρωτάθλημα στη Βαλένθια. Είναι αλήθεια ότι είμαστε λίγο μακριά, αλλά ποτέ δεν ξέρεις, οπότε θα συνεχίσουμε να πιέζουμε»!

Επόμενο άρθρο »

Buriram: Moto3 Πρώτες Δοκιμές

« Προηγούμενο άρθρο

«Θα κριθεί στη Βαλένθια»

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ