• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα Suzuki V-Strom 800 με εμπρός τροχό 19” –Ελαφρύτερη, χαμηλότερη και πιο προσιτή
Διαθέσιμη στην Ευρώπη από το Νοέμβριο
Νέα Αγοράς 07/10/2023 - 10:10

Η μεσαία On Off της Suzuki η V-Strom 800 DE που παρουσιάστηκε το 2023 ήταν διαθέσιμη μόνο στην "χωμάτινη" έκδοση DE* με μπροστινό τροχό 21 ιντσών με ακτίνες και σαμπρέλα .

Οπότε θα λέγαμε ότι η κίνηση της Suzuki να παρουσιάσει τη "στάνταρ" ή πιο δρόμου έκδοση της νέας V-Strom 800 ήταν αναμενόμενη.

Η Suzuki ανακοίνωσε τώρα ότι από το Νοέμβριο του 2023 θα ξεκινήσει η διάθεση της νέας “στάνταρ” V-Strom 800 με κύρια διαφορά, σε σχέση με την V-Strom 800 DE, τον εμπρός τροχό διαμέτρου 19 ιντσών και τις αλουμινένιες χυτές ζάντες με ελαστικά tubelles. 

Οι διαστάσεις των ελαστικών, με ασφάλτινο προσανατολισμό,  της νέας "στάνταρ" V-Strom 800 είναι 110/80-19 για το νέο εμπρός τροχό, πίσω οι διαστάσεις παραμένουν ίδιες 150/70-17 με αυτές τη έκδοσης DE.

Αλλαγές έχουν δεχθεί και οι αναρτήσεις με κύρια τη μείωση της διαδρομής στα 150 χιλιοστά εμπρός και πίσω, από τα 220 χιλιοστά της DE, το νέο μπροστινό σύστημα USD της Showa έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου.

Με τις παραπάνω αλλαγές όπως ήταν φυσικό το ύψος της σέλας είναι σημαντικά χαμηλότερο στα 825 χιλιοστά, από τα 855, επίσης και το μεταξόνιο είναι σημαντικά μικρότερο στα 1.515 χιλιοστά από τα 1.570 της έκδοσης DE.

Τα δισκόφρενα παραμένουν ίδια – δυο δίσκοι διαμέτρου 310 χιλ. εμπρός και ένας 260 πίσω – άλλα εδώ η στήριξη στις δυο εμπρός δαγκάνες είναι ακτινική.

Επίσης η ρυθμιζόμενη σε 3 θέσεις ζελατίνα είναι τώρα ψηλότερη.

Σύμφωνα με τη Suzuki, η V-Strom 800 ζυγίζει 223 κιλά γεμάτη, αυτό σημαίνει ότι η στάνταρ εκδοσή είναι 7 κιλά ελαφρύτερη απο την έκδοση DE (230 κιλά).

Το πλαίσιο παραμένει ατσάλινο σωληνωτό με βιδωτό υποπλαίσιο και αλουμινένιο ψαλίδι όπως αυτό της DE.

Ίδιος παραμένει και ο υγρόψυκτος παράλληλος δικύλινδρος με χρονισμό 270 μοιρών και 776 κυβικά κινητήρας που αποδίδει ισχύ 84 ίππων (62 kW) στις 8.500 σ.α.λ. και ροπή 78 Nm 6.800 σ.α.λ..

Ο ηλεκτρονικό εξοπλισμός της νέας στάνταρ V-Strom 800 - 3 προγράμματα οδήγησης, ρυθμιζόμενος έλεγχος πρόσφυσης σε 3 επίπεδα, υποβοήθηση χαμηλών στροφών, .Suzuki Easy Start System, ABS δυο σταδίων – παραμένει ο ίδιος με της DE.

Όλες οι παραπάνω αλλαγές - μείωση βάρους, μικρότερη απόσταση σέλας από το έδαφος, εμπρός τροχός 19  και ελαστικά tubelles - μας δείχνουν ότι η νέα “στάνταρ” V-Strom 800 είναι μια πιο φιλική στην καθημερινή χρήση μοτοσυκλέτα με προσανατολισμό χρήσης περίπου 70/30.ανάμεσα στη δρόμο και το χώμα.

Αν στα παραπάνω προσθέσουμε και την χαμηλότερη κατά περίπου 900€ τελική τιμή τότε, σίγουρα έχουμε μια πιο προσιτή έκδοση της Suzuki V-Strom 800 DE.

H διάθεση της νέας “στάνταρ” V-Strom 800 θα ξεκινήσει το Νοέμβριο του 2023.

* Τα μοντέλα DE είναι, οι "χωμάτινες" εκδόσεις της On Off σειράς V-Strom. 

 

Επόμενο άρθρο »

Δυναμικό restart για το 2ο Adventure Meeting

« Προηγούμενο άρθρο

MOTUL 800 Factory Line Off Road 2T

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ