• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μπορεί η Ινδία να αποδειχθεί σημείο καμπής για τη Yamaha και τη Honda;
Νέα 27/09/2023 - 04:55

Και τα δύο εργοστάσια έφτασαν στο βάθρο (Σάββατο & Κυριακή) στην Ινδία, με μερικές καλύτερες επιδόσεις της σεζόν που καταγράφηκαν επίσης, ενώ το Ιαπωνικό Γκραν Πρι είναι στον ορίζοντα.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ήταν μια δύσκολη σεζόν για τους Ιάπωνες κατασκευαστές στο MotoGP™. Τόσο η Yamaha όσο και η Honda είναι εμβληματικές στον κόσμο των αγώνων μοτοσικλέτας, με μια τιμητική σειρά που οι περισσότεροι θα μπορούσαν μόνο να ονειρευτούν.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha Factory Racing MotoGP™) έχει ανέβει στο βάθρο δύο φορές το 2023, ενώ ο δεύτερος του 2020 Franco Morbidelli δεν έχει καταφέρει ακόμα να κατακτήσει την πρώτη τριάδα, με την 4η θέση στην Αργεντινή να είναι η καλύτερη προσπάθεια της σεζόν. Στην Honda, οι φήμες συνεχίζουν να στροβιλίζονται για το μέλλον του οκτώ φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez, με το #93 να συνδέεται με μια αλλαγή στη Ducati από την επόμενη σεζόν. Ο Marquez έχει εκφράσει τη δυσαρέσκειά του για την RC213V σε περισσότερες από μία περιπτώσεις φέτος, ενώ ο συναθλητής του στη Repsol Honda και Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 Joan Mir αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα στη μοτοσυκλέτα μετά την ένταξή του από την Suzuki πριν από την τρέχουσα εκστρατεία.

Ήταν λιγότερο από ομαλή η πορεία των δύο κατασκευαστών, αλλά φάνηκε ότι ορισμένες από τις ανησυχίες τους υποχώρησαν στην Ινδία. Στην Honda, ο Marquez επέστρεψε στο βάθρο στον Αγώνα Sprint ενώ ο Joan Mir είχε εύκολα το καλύτερο Σαββατοκύριακο της σχετικά σύντομης καριέρας του στην Honda μέχρι στιγμής, ξεκινώντας στη δεύτερη σειρά και τερματίζοντας πέμπτος την Κυριακή. Στην Yamaha, ο Quartararo είχε μία πολύ καλή απόδοση για δεύτερη φορά φέτος, ενώ ο Morbidelli συνέχισε να είναι ο μόνος αναβάτης στο grid που μαζεύει βαθμούς σε κάθε Αγώνα με την πρόσφατη 7η θέση.

Ίσως δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι βελτιώσεις ήρθαν μετά τη δοκιμή στο Misano, με τους δύο κατασκευαστές να αποδεικνύεται ότι εργάζονται σκληρότερα. Οι αρχικές τοποθετήσεις από τους αναβάτες έδωσαν ανάμεικτα συμπεράσματα, ιδιαίτερα στην Honda όπου ο Marquez και ο Mir υιοθέτησαν διαφορετικές θέσεις σχετικά με το πακέτο που παρέχεται.

Ένας άλλος λόγος για την αλλαγή της τύχης μπορεί να είναι η φύση της απαιτητικής σε φρενάρισμα και επιτάχυνση διαμόρφωσης του Buddh International Circuit που είναι πιο ευνοϊκή για την RC213V και την YZR-M1, με τον Marquez να συγκρίνει την πίστα με την COTA, μια πίστα όπου ο Alex Rins και η LCR Honda κέρδισαν. Στο Austin επίσης ο Quartararo ανέβηκε στο βάθρο με τον Morbidelli στην 8η θέση, το δεύτερο καλύτερο αποτέλεσμα της χρονιάς πριν από την Ινδία.

Η ικανότητα του αναβάτη σίγουρα έπαιξε επίσης ρόλο, με το ντεμπούτο μιας νέας πίστας στο ημερολόγιο που είχε όλους να ξεκινούν ισότιμα. Οι συνθήκες μπορεί να επηρέασαν τους Ιάπωνες κατασκευαστές, επιτρέποντάς τους να καταγράψουν το πιο θετικό τους Σαββατοκύριακο εδώ και αρκετό καιρό. Το ερώτημα τώρα είναι ότι μπορούν να επωφεληθούν από αυτή την άνοδο της φόρμας ενόψει ενός κρίσιμου εντός έδρας Grand Prix στο Motegi αυτό το Σαββατοκύριακο;

Τα βλέμματα του κόσμου θα είναι εκεί για να το παρακολουθήσουν όταν ξεκινήσει το Motul Grand Prix της Ιαπωνίας την Παρασκευή!

 

 

Επόμενο άρθρο »

Το ημερολόγιο MotoGP™ 2024 βγήκε με 22 GP σε 18 χώρες!

« Προηγούμενο άρθρο

Εξαιρετική η απόδοση των Power Slick της Michelin στον πρώτο αγώνα στην Buddh

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA