• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Michelin: Η πίστα της Ινδίας παρόμοια με Red Bull Ring και Buriram
Νέα 21/09/2023 - 06:47

Taramasso: «Οι προσομοιώσεις μας λένε ότι το πίσω ελαστικό θα είναι πολύ πιεσμένο. Οι αναβάτες θα έχουν διαθέσιμη μία παραπάνω γόμα από τις συνηθισμένες, σύμφωνα με τους κανονισμούς».

Η πίστα στην Ινδία άνοιξε τον Οκτώβριο του 2011. Το Buddh International Circuit βρίσκεται περίπου 50 χλμ. νοτιοανατολικά της πρωτεύουσας Νέο Δελχί. Σχεδιασμένη από τον Γερμανό αρχιτέκτονα Hermann Tilke, η πρόσφατα ανανεωμένη πίστα έχει μήκος 4.96 χιλιόμετρα και υπόσχεται να είναι γρήγορη, με τις 8 δεξιές και 5 αριστερές στροφές που διαθέτει. Η ευθεία ενός χιλιομέτρου, καθώς και ο συνδυασμός απότομου φρεναρίσματος, επιτάχυνσης και γρήγορων στροφών, θα δημιουργήσουν σημαντική πίεση στα ελαστικά.

«Θα ανακαλύψουμε αυτό το σιρκουί μαζί με τις ομάδες - δήλωσε ο Piero Taramasso, επικεφαλής της Michelin - μια πολύ ενδιαφέρουσα κατάσταση γιατί όλοι ξεκινούν από το μηδέν και η στρατηγική που θα υιοθετηθεί από την αρχή θα είναι θεμελιώδης. Από την πλευρά μας, έχουμε πραγματοποιήσει προσομοιώσεις υπολογιστή για να προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε τις θερμικές τάσεις και να επιλέξουμε τις καλύτερες γόμες, αλλά είναι σαφές ότι οι δοκιμές πίστας θα είναι θεμελιώδεις για τη βελτίωση του στησίματος των μοτοσυκλετών. Αυτή είναι η μοναδική φορά σε αυτή τη σεζόν που θα αγωνιστούμε χωρίς να επωφεληθούμε από τα προηγούμενα δεδομένα. Οι αναλύσεις που πραγματοποιήσαμε σε αυτό το σιρκουί δείχνουν ομοιότητες με το Red Bull Ring και την Buriram, με αποτέλεσμα να περιμένουμε πολύ απαιτητικές συνθήκες για το πίσω ελαστικό, ιδιαίτερα στη δεξιά πλευρά. Όπως απαιτείται από τους κανονισμούς, θα φέρουμε μια πρόσθετη σύνθεση τόσο για το μπροστινό όσο και για το πίσω ελαστικό. Για να καλύψουμε τις αναμενόμενες ανάγκες, επιλέξαμε συμμετρικά ελαστικά για εμπρός και ασύμμετρα για πίσω, τα οποία θα ενισχυθούν στη δεξιά πλευρά».

Ο κανονισμός προβλέπει τη χρήση τριών επιλογών ελαστικών για το μπροστινό και δύο για το πίσω σε κάθε GP. Ωστόσο, στην περίπτωση μίας πίστας όπου δεν έχουν πραγματοποιηθεί ποτέ δοκιμές, είναι δυνατό να αυξηθεί ο αριθμός των προσφερόμενων ελαστικών. Έτσι, για αυτό το πρώτο Grand Prix της Ινδίας, η Michelin θα διαθέσει τα μπροστινά ελαστικά με ένα μαλακό μείγμα γόμας, ένα μεσαίο και δύο σκληρά (αντί για ένα), με το ένα από τα δύο να έχει έναν ελαφρώς πιο άκαμπτο σκελετό από το άλλο. Για το πίσω ελαστικό, θα διατίθενται τρεις γόμες - Μαλακό, Μεσαίο και Σκληρό - αντί των συνηθισμένων δύο. Σε περίπτωση βροχής θα είναι διαθέσιμη η γκάμα των ελαστικών για βρεγμένο. Διατίθεται σε δύο συνθέσεις (μαλακό και μεσαίο) για εμπρός και πίσω, και όλα τα πίσω ελαστικά θα επωφελούνται από την ενισχυμένη δεξιά πλευρά λόγω του αριθμού των στροφών προς αυτή την κατεύθυνση.

 


ανονισμός προβλέπει τη χρήση τριών επιλογών ελαστικών για το μπροστινό και δύο για το πίσω σε κάθε GP.Ωστόσο, στην περίπτωση μίας πίστας όπου δεν έχουν πραγματοποιηθεί ποτέ δοκιμές, είναι δυνατό να αυξηθεί ο αριθμός των προσφερόμενων ελαστικών. Έτσι, για αυτό το πρώτο Grand Prix της Ινδίας, η Michelin θα διαθέσει τα μπροστινά ελαστικά με ένα μαλακό μείγμα γόμας, ένα μεσαίο και δύο σκληρά (αντί για ένα), με το ένα από τα δύο να έχει έναν ελαφρώς πιο άκαμπτο σκελετό από το άλλο. Για το πίσω ελαστικό, θα διατίθενται τρεις γόμες - Μαλακό, Μεσαίο και Σκληρό - αντί των συνηθισμένων δύο. Σε περίπτωση βροχής θα είναι διαθέσιμη η γκάμα των ελαστικών για βρεγμένο. Διατίθεται σε δύο συνθέσεις (μαλακό και μεσαίο) για εμπρός και πίσω, και όλα τα πίσω ελαστικά θα επωφελούνται από την ενισχυμένη δεξιά πλευρά λόγω του αριθμού των στροφών προς αυτή την κατεύθυνση.

Επόμενο άρθρο »

Τα φρένα της Brembo στο MotoGP Ινδίας

« Προηγούμενο άρθρο

Η Ουγγαρία στον ορίζοντα για το MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα