• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέο πίσω ελαστικό SC1 από την Pirelli για τον αγώνα WorldSBK της Τσεχίας
Νέα 26/07/2023 - 10:57

Πιο σκληρές συνθέσεις με πιο στιβαρές δομές ελαστικών για τη βελτίωση της σταθερότητας των επιδόσεων σε όλη τη διάρκεια του αγώνα σε μια πίστα που είναι ιδιαίτερα απαιτητική για τα ελαστικά.

Η Τσεχική πίστα της Most, μαζί με αυτή του Phillip Island στην Αυστραλία, θεωρείται αναμφίβολα μια από τις πιο απαιτητικές πίστες για ελαστικά λόγω της διάταξης της. Για το λόγο αυτό, και με βάση την εμπειρία των προηγούμενων ετών, η Pirelli αποφάσισε να βασιστεί σε νέα ελαστικά για πίσω μεσαίας σύνθεσης για τον όγδοο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM.

Το βασικό ελαστικό είναι το SC1 A1126 που οι αναβάτες έχουν ήδη χρησιμοποιήσει με επιτυχία στο Phillip Island τα δυο τελευταία χρόνια ενώ θα υπάρχει η προσθήκη του νέου C0567 που αντιπροσωπεύει μια περαιτέρω εξέλιξη όσον αφορά την σταθερότητα στις επιδόσεις και τη δομική στιβαρότητα.

WorldSBK

Μπροστά: το μαλακό SC0 έχει απορριφθεί επειδή δεν είναι κατάλληλο για αυτή την πίστα. Η Pirelli βασίζεται στα δύο στάνταρ ελαστικά, το μεσαίο SC1 και το σκληρό SC2. Κάθε αναβάτης έχει διαθέσιμα 8 ελαστικά και από τις δύο επιλογές.

Πίσω: Δύο νέες επιλογές, σε μέτρια σύνθεση και οι δύο, είναι διαθέσιμες. Το SC1 στην προδιαγραφή C0567 που κάνει το ντεμπούτο του σε αυτό τον αγώνα, το νέο SC1 έχει την ίδια σύνθεση με αυτή του A1126 αλλά διαφορετική δομή με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης και της συνέπειας σε μεγάλες φορτίσεις τόσο σε σύγκριση με το τυπικό SC1 όσο και με την προδιαγραφή A1126. Το τελευταίο έκανε το ντεμπούτο του το 2022 στην Mandalika και ήταν τότε η πιο χρησιμοποιημένη σύνθεση στο Phillip Island τόσο το 2022 όσο και το 2023. Σε σύγκριση με την τυπική σύνθεση, το A1126 έχει μια πιο στιβαρή δομή επίσης σχεδιασμένη για υψηλές θερμοκρασίες. Προσφέρει έναν καλό συμβιβασμό μεταξύ υψηλής απόδοσης και χαμηλής φθοράς. Για Superpole και Superpole Race οι αναβάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν το τυπικό SC0 το οποίο, μόνο για αυτήν την περίπτωση, θα αντικαταστήσει το συνήθως χρησιμοποιούμενο SCQ.

 

WorldSSP

Δύο συνθέσεις SC1 για το μπροστινό μέρος θα είναι διαθέσιμες: Η τυπική για την κατηγορία WorldSSP σε μέγεθος 120/70 και αυτή που χρησιμοποιείται από την WorldSBK σε 125/70. Για το πίσω μέρος, η Pirelli παρέχει το στάνταρ SC0 ή, εναλλακτικά, το εξελιγμένο SC1 A1128 που υιοθετήθηκε από όλους τους αναβάτες για τους αγώνες στο Phillip Island το 2022 και το 2023 και το οποίο χρησιμοποιεί την ίδια σύνθεση με το στάνταρ SC1, αλλά έχει πιο στιβαρή δομή σχεδιασμένη επίσης για υψηλές θερμοκρασίες.

Ομοιότητες μεταξύ Most και Phillip Island

"Αν και διαφέρουν μεταξύ τους, η Most και το Phillip Island έχουν κάποιες ομοιότητες που τις καθιστούν τις δύο πιο απαιτητικές πίστες για ελαστικά στο ημερολόγιο και, κατά κάποιο τρόπο, αποτελούν το πεδίο δοκιμών όσον αφορά τα ελαστικά. Τα τελευταία δύο χρόνια, η πίστα Most έχει υποβληθεί σε εργασίες εκσυγχρονισμού που την έχουν κάνει ασφαλέστερη και πιο μοντέρνα, αλλά εξακολουθεί να παραμένει μια πίστα με κλασική και γρήγορη διάταξη όπως το Phillip Island και οι δυο “παλαιού τύπου πίστες” που προσφέρουν θεαματικούς αγώνες. Δεδομένης της ιδιαιτερότητάς τους, είναι προτιμότερο να εστιάσουμε σε νέες συνθέσεις για πίσω που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να προσφέρουν πιο στιβαρή δομή και μεγαλύτερη συνέπεια στην απόδοση. Επομένως, δεν είναι τυχαίο ότι οι συνθέσεις αναφοράς που φέρνουμε στο Most είναι τα πρόσφατα εξελιγμένα SC1 A1126 για την Superbike και το A1128 για την Supersport, που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί με επιτυχία στους δύο τελευταίους γύρους που έγιναν στο Phillip Island. Το νέο εξελιγμένο SC1 C0567 έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ακόμη καλύτερες επιδόσεις από το A1126 και, αν επιβεβαιωθεί, θα μπορούσε σίγουρα να γίνει στάνταρ επιλογή και για τον Αυστραλιανό γύρο του επόμενου έτους. Το στάνταρ SC0 θα έχει τον ρόλο του του ελαστικού των χρονομετρημένων και του Superpole Race που στις άλλες πίστες είναι χαρακτηριστικό του SCQ."

Επόμενο άρθρο »

O Valentino Rossi νικητής μπροστά στο κοινό του στο Misano.

« Προηγούμενο άρθρο

MotoGP: Οι νέες τεχνολογίες - μέχρι στιγμής - το 2023

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA