• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ποιές είναι οι επιλογές του Marc Marquez;
Νέα 01/07/2023 - 11:59

Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, θα έχουν περάσει τέσσερις σεζόν από την τελευταία φορά που ο Marc Marquez πήρε Πρωτάθλημα, το 2019.

Κανένας αναβάτης στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας δεν έχει κερδίσει άλλον τίτλο μετά από ένα κενό άνω των τριών σεζόν από την τελευταία του επιτυχία.

Ο Valentino Rossi πλησίασε το 2015, αλλά το επίσημο μεγαλύτερο κενό μεταξύ των τίτλων είναι αυτό του Casey Stoner, ο οποίος πέρασε τρεις σεζόν χωρίς τίτλο, ανάμεσα στα παγκόσμια πρωταθλήματα του 2007 και του 2011.

Ο καταλύτης για την επιστροφή του Stoner στην κορυφή ήταν η αλλαγή ομάδας, από τη Ducati στη Honda. Ίσως ο Marc Marquez να χρειαστεί να μιμηθεί αυτήν την τακτική, αντίστροφα;

Ο διευθυντής της ομάδας της Repsol Honda, Alberto Puig, δήλωσε ότι, ενώ αναμένει ότι ο Marquez θα παραμείνει στη Honda το 2024 και θα υπηρετήσει την τελευταία σεζόν του υπάρχοντος συμβολαίου του, «κάθε άτομο είναι ελεύθερο να κάνει ό,τι θέλει στη ζωή του και η Honda δεν είναι μια εταιρεία που θέλει να έχει ανθρώπους που δεν χαίρονται που βρίσκονται στη Honda».

Είναι η ίδια φιλοσοφία που υιοθέτησε ο Puig όταν ο Jorge Lorenzo επέλεξε να αποσυρθεί μετά τον πρώτο χρόνο της διετούς συμφωνίας του με τη Repsol Honda: Συμβόλαιο ή όχι, δεν έχει νόημα να αναγκάζεις έναν δυστυχισμένο αναβάτη να αγωνιστεί. Η KTM κατέληξε στο ίδιο συμπέρασμα με τον Johann Zarco.

Ωστόσο, τα υπάρχοντα συμβόλαια σε αντίπαλες εργοστασιακές ομάδες σημαίνουν ότι, εκτός και αν ο Marquez είναι έτοιμος να συμμετάσχει σε μια δορυφορική ομάδα το επόμενο έτος, μια πολύ απίθανη κίνηση, θα εξακολουθεί να είναι σε μια Honda το 2024.

Οι ελπίδες της Honda να διατηρήσει τον Marquez για το 2025 θα εξαρτηθούν σε μεγάλο βαθμό από τη μοτοσυκλέτα που αναμένεται να φτάσει στη δοκιμή του Misano τον Σεπτέμβριο, συν τη φημολογούμενη πιθανότητα να τροποποιηθεί το σύστημα τεχνικών παραχωρήσεων για να επιτρέψει στη Honda και στη Yamaha περισσότερο χρόνο δοκιμών.

Εάν ο Ken Kawauchi μπορεί να κάνει πραγματική πρόοδο με την RCV, η προφανής λύση θα ήταν ο Marquez να παραμείνει πιστός στο εργοστάσιο στο οποίο έχει περάσει ολόκληρη την καριέρα του στα MotoGP, κερδίζοντας έξι τίτλους και 59 αγώνες.

Αλλά αν ο Marquez αποφασίσει ότι δεν μπορεί να περιμένει άλλο το HRC, πού θα μπορούσε να πάει για το 2025 όταν θα υπάρχουν περισσότερες εργοστασιακές θέσεις διαθέσιμες;

Η Ducati έχει δηλώσει ότι δεν χρειάζεται τον Marc Marquez, κάτι που είναι αληθές. Κέρδισαν τον περσινό τίτλο με τον Francesco Bagnaia και έχουν τους τρεις πρώτους αναβάτες στη φετινή βαθμολογία.

Αλλά η «ανάγκη» είναι πολύ διαφορετική από το «θέλω». Ωστόσο, με τη Ducati να ξεχειλίζει από γρήγορα νεαρά ταλέντα, η πιο «λογική» κίνηση για τον Marquez θα ήταν η KTM, όπου ο Marquez ξεκίνησε την καριέρα του στα Grand Prix στην κατηγορία των 125cc και έχει ήδη μια αμοιβαία εμπορική σύνδεση με τη Red Bull.


Η KTM έχει αναδειχθεί ως η μόνη που μπορεί να πλησιάσει τη Ducati αυτή τη σεζόν, αλλά οι διαβόητα φιλόδοξοι Αυστριακοί είναι απίθανο να είναι ικανοποιημένοι με τίποτα λιγότερο από το Πρωτάθλημα των MotoGP. Δεν έχουν δείξει επίσης κανένα δισταγμό στο να υπογράψουν ανταγωνιστές αναβάτες, μηχανικούς ή διευθυντές ομάδας που μπορούν να βοηθήσουν σε αυτή την αποστολή.

Όταν ο Jack Miller έφτασε αυτή τη σεζόν, πολλά σχολιάστηκαν για την «κληρονομιά» του Αυστραλού στην KTM, έχοντας προηγουμένως αγωνιστεί για την «Red Bull KTM Ajo» στην Moto3 το 2014. Ο Marquez έχει παρόμοιους δεσμούς, περνώντας την πρώτη του σεζόν στα 125cc σε μια «Repsol KTM» το 2008 πριν αγωνιστεί για την «Red Bull KTM» το 2009. Στη συνέχεια ο Marquez κέρδισε τον τίτλο του 2010 για την «Red Bull Ajo» (με Derbi).

Κάποιοι μπορεί να πουν ότι η KTM έχει περισσότερα να χάσει με την υπογραφή του Marquez, καθώς αν δεν κέρδιζε, θα θεωρούνταν λάθος της μοτοσυκλέτας. Με άλλα λόγια, η καταστροφή Ducati-Valentino Rossi.

Αλλά αυτή η αντίληψη ισχύει μόνο αν, όπως με τον Rossi και την Ducati, ο Marquez ήταν ο αναβάτης με τις καλύτερες επιδόσεις στην ΚΤΜ.

Εάν ο Marquez μετακομίσει στην KTM και δεν φέρει αποτελέσματα, αλλά άλλοι αναβάτες RC16 (όπως ο Brad Binder, ο Jack Miller ή ο Pedro Acosta) κέρδιζαν αγώνες, το επίκεντρο της αποτυχίας θα ήταν στον Marquez προσωπικά, όχι στην KTM. Και αν η Red Bull ήταν πρόθυμη να χρηματοδοτήσει μια συμφωνία Marquez, θα έλεγε η KTM όχι στον μακροχρόνιο χορηγό της;

Τελικά, τα χρήματα είναι απίθανο να είναι ο αποφασιστικός παράγοντας σε αυτό το στάδιο της καριέρας του Marquez, αλλά ένα πιο σκληρό ερώτημα θα ήταν πόσους από τους μηχανικούς του Marquez θα μπορούσε να πάρει μαζί του σε οποιαδήποτε κίνηση - και αν θα άφηνε τη Honda χωρίς αυτούς.

Είτε έτσι είτε αλλιώς, ο Marquez λέει ότι δεν θα βιαστεί να πάρει την απόφασή του.

"Είμαι σε μια πολύ δύσκολη στιγμή και δεν μπορώ να σκεφτώ [το μέλλον τώρα]", είπε ο Ισπανός μετά την απόσυρση λόγω πόνου από το κάταγμα στο πλευρό του στο Assen. "Δεν μπορείς να αποφασίσεις για το μέλλον σου όταν είσαι σε αυτή την κατάσταση. Τώρα πρέπει να ξαναφτιάξω το σώμα και την ψυχολογική μου κατάσταση κατά τη διάρκεια αυτού του ενάμιση μήνα [καλοκαιρινή διακοπή]".

Επόμενο άρθρο »

WorldSBK: Donington Park

« Προηγούμενο άρθρο

WorldSBK: Donington Park ΕΔ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ