• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Lecuona: Eίναι μια μοτοσυκλέτα που δεν συγχωρεί και δεν προειδοποιεί
Νέα 28/06/2023 - 17:12

Το να θέτεις εφικτούς στόχους είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος για να τελειώσεις τη μέρα με ένα θετικό τρόπο. Αυτό συνέβη στην περίπτωση του Iker Lecuona, ο οποίος έκανε για δεύτερη φορά εμφάνιση φέτος στο MotoGP, προκειμένου να αντικαταστήσει τον Joan Mir που τραυματίστηκε.

Ο Ισπανός αναβάτης – που συμμετέχει με τη Honda στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike– είχε τον δοκιμαστή του HRC, Stefan Bradl, στο στόχαστρο του στο Assen και κατάφερε να τον νικήσει.

Ένα βήμα μπροστά, λαμβάνοντας υπόψη ότι, στη Jerez , τερμάτισε τον αγώνα σπριντ στην 18η θέση στα 10” από τον Stefan, ο οποίος ήταν 15ος.

"Είμαι πολύ χαρούμενος, γενικά. Το εννοώ, ειλικρινά", είπε ο Lecuona. "Βλετιωνόμουν σε κάθε περίοδο δοκιμών. Έχω κατέβει σχεδόν επτά δέκατα, και είμαι πολύ κοντά με τους άλλους αναβάτες της Honda, και μόλις μισό δευτερόλεπτο πίσω στις κατατακτήριες".


"Ξεκίνησα καλά στον αγώνα Sprint, αλλά δεν πίεσα στις στροφές 1 και 5, που είναι κρίσιμα σημεία, και αποφάσισα να μην ρισκάρω. Ήθελα να τελειώσω μπροστά από τον Bradl και τα κατάφερα, προσπερνώντας τον στον τελευταίο γύρο. Είχα καλό ρυθμό. Και νομίζω ότι, αν βελτιωθώ κατά μερικά δέκατα, θα μπορούσα να συμβαδίσω με το πρώτο γκρουπ".

O Leucona μίλησε για την νέα του επαφή με την RC213V, μια μοτοσυκλέτα που αυτή τη στιγμή θεωρείται ότι έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

"Είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν συγχωρεί και που δεν σε προειδοποιεί πολύ", επιβεβαίωσε. "Γλίτωσα μια κακή στιγμή στην 5η στροφή και ο μπροστινός μου τροχός κλείδωνε όταν φρέναρα στην 1η στροφή. Μερικές φορές η μοτοσυκλέτα σε προειδοποιεί, άλλες όχι. Δεν υπάρχει αρκετό κράτημα στο πίσω μέρος και, όταν την χρησιμοποιούσα όπως την μοτοσυκλέτα μου στο Superbike, γλιστρούσε πολύ".

Υπάρχει επίσης μια διαφορά στα ελαστικά ανάμεσα στα 2 Πρωταθλήματα.

"Ναι. Τα Pirelli είναι πιο μαλακά και η μοτοσυκλέτα χορεύει και έχει ταλαντώσεις όταν βγαίνεις στην έξοδο, αλλά μπορείς να φρενάρεις δυνατά στην είσοδο. Στο MotoGP στις κατατακτήριες, έκανα πολλά λάθη γιατί είχα το τσιπ Superbike στο κεφάλι μου", είπε αστειευόμενος ο Iker. "Και οδήγησα την RC σαν τhn CBR, φρενάροντας πολύ αργά. Με αυτήν (την RC), πρέπει πρώτα να φρενάρεις, χωρίς να είσαι πολύ επιθετικός και να την αφήσεις να στρίψει".

Επόμενο άρθρο »

Razgatlioglu: H BMW δεν έχει γίνει Παγκόσμια Πρωταθλήτρια

« Προηγούμενο άρθρο

Σήμερα μια σημαντική μέρα για τον Γιάννη Κορολόγο, ας βοηθήσουμε όλοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ