• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Lorenzo: Ήξερα ότι η Ducati θα έφτανε εκεί
Η Yamaha έχει χάσει το δρόμο της
Νέα 05/05/2023 - 10:36

Μετά τους τέσσερις πρώτους γύρους της χρονιάς, η Ducati είναι αυτή που κοιτάζει από την κορυφή τους πάντες στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Πρώτοι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αναβατών με τον Francesco Bagnaia, ο οποίος επέστρεψε στην κορυφή προσπερνώντας τον Marco Bezzecchi, πρώτοι στην κατάταξη των Κατασκευαστών με 137 βαθμούς, 56 μπροστά από την KTM, πρώτοι και στην βαθμολογία των ομάδων, όπου η Mooney VR46 Team είναι πρώτη με διαφορά δύο βαθμών έναντι της εργοστασιακής ομάδας της KTM.

Μια κυριαρχία που δεν αποτελεί έκπληξη για τον πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Jorge Lorenzo, όπως παραδέχτηκε ο ίδιος σε μια συνομιλία με το MotoGP.com, στην οποία εξήγησε τους λόγους που τον οδήγησαν να αγκαλιάσει το project της Ducati το 2017, μετά από εννέα σεζόν, και τρία Παγκόσμια Πρωταθλήματα στα MotoGP με τη Yamaha.

"Νομίζω ότι γενικά η Ducati έχει κάνει εξαιρετική δουλειά τα τελευταία 5-7 χρόνια, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα την καλύτερη στο grid", είπε ο Lorenzo. "Έχοντας πολλές μοτοσυκλέτες, ομάδες και πολλούς νέους και πολύ ταλαντούχους αναβάτες. Έχουν οκτώ αναβάτες που μπορούν να πάρουν βάθρα, να πάρουν pole position και να κερδίσουν αγώνες και αυτό καθιστά πολύ δύσκολο για άλλα εργοστάσια να παλέψουν μαζί τους".

"Η ομάδα VR46 είναι μια πραγματικά δυνατή ομάδα, με μια μοτοσυκλέτα που είναι σχεδόν ίδια με την εργοστασιακή ομάδα. Κανείς δεν θα περίμενε ότι ο Bezzecchi θα ήταν στην κορυφή του πρωταθλήματος και ο Luca Marini δεν είναι τόσο μακριά. Ο Valentino πρέπει να είναι πολύ χαρούμενος", σχολίασε ο Lorenzo, εξηγώντας στη συνέχεια τους λόγους που τον οδήγησαν πριν από επτά χρόνια να γίνει και αυτός μέλος των "κόκκινων".


"Έβαλα ένα ριψοκίνδυνο στοίχημα εκείνη την εποχή, πηγαίνοντας από τη Yamaha - με την οποία κέρδιζα πολλά και που ιστορικά ήταν πάντα μια από τις καλύτερες ομάδες στον κόσμο μαζί με τη Honda – στη Ducati, δεν είχαν κερδίσει ποτέ παρά μόνο το 2007 με τον Stoner. Αλλά ήξερα ότι ο Gigi Dall'Igna θα τα κατάφερνε και γι' αυτό έβαλα αυτό το στοίχημα".


"Ο Dall'Igna, σε ό,τι έχει ξεκινήσει, έχει πραγματοποιήσει το όνειρό του, τον στόχο του και έκανε το ίδιο και στη Ducati. Λίγο πολύ ήξερα ότι θα συμβεί και είναι πολύ κρίμα που δεν συνέβη όταν ήμουν εκεί. Μερικές φορές τα πράγματα είναι έτσι".
 
Στην ακριβώς αντίθετη κατάσταση βρίσκεται η Yamaha, όντας τελευταία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, με 49 βαθμούς, ένα βάθρο και καμία νίκη. Η εταιρεία από την Iwata αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα και δυσκολίες, ξεκινώντας από τις ατέλειες του κινητήρα της M1.

"Η Yamaha δεν είχε ποτέ τον καλύτερο ή τον πιο ισχυρό κινητήρα", σχολίασε ο Lorenzo. "Ποτέ στην ιστορία της, γιατί ο τρόπος κατασκευής του κινητήρα δεν είναι ιδανικός για να έχει μέγιστη ισχύ. Ωστόσο, αυτό δίνει στη μοτοσυκλέτα μερικά καλά χαρακτηριστικά, όπως περισσότερη σταθερότητα και ευελιξία στις στροφές, που διευκολύνουν τον αναβάτη. Τα τελευταία δύο χρόνια, έχασαν τα δυνατά τους σημεία, αλλά δεν πήραν από τον κινητήρα αυτό που χρειάζονταν για την ισχύ και την επιτάχυνση".

Μια κατάσταση για την οποία ο Jorge λυπάται, πεπεισμένος ότι έχει πολλά περισσότερα από τον Cal Crutchlow να προσφέρει στο ιαπωνικό εργοστάσιο.

"Η τρέχουσα μοτοσυκλέτα δεν έχει τα δυνατά σημεία όπως πριν. Δεν λέω ότι είναι τραγική μοτοσυκλέτα, γιατί είμαι σίγουρος ότι είναι αρκετά ανταγωνιστική, αλλά όχι αρκετά για να παλέψει για τον τίτλο. Ειδικά όταν έχεις αντίπαλο τον Pecco Bagnaia και επτά ακόμη αναβάτες της Ducati, καθώς και ισχυρές νέες μάρκες, όπως η KTM και η Aprilia. Φαίνεται ότι έχουν χάσει λίγο το δρόμο τους και είναι κρίμα, γιατί ξέρω τη μοτοσυκλέτα πολύ και νομίζω ότι, οδηγώντας για αυτούς ως δοκιμαστής αναβάτης, θα μπορούσα να τους είχα βοηθήσει να βρουν τον δρόμο για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Αλλά τώρα έχουν διαφορετικό δοκιμαστή αναβάτη και από έξω φαίνεται ότι έχουν χάσει λίγο το δρόμο. Ας ελπίσουμε ότι θα το βρουν στο μέλλον".

Επόμενο άρθρο »

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Γυναικών από το 2024

« Προηγούμενο άρθρο

H μαλακή γόμα SC0 της Pirelli διαθέσιμη και για τα μπροστινά Diablo Superbike

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα