• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Circuit of the Americas – Brembo, από τα 360 στα 66 χιλιόμετρα σε 6,4 δευτερόλεπτα
Νέα 14/04/2023 - 15:17

Μετά από ένα διάλειμμα δυο εβδομάδων από το βροχερό GP της Αργεντινής, το MotoGP ξεκινά ξανά από το Όστιν του Τέξας. Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo που συνεργάζονται στενά με όλους τους αναβάτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP, το Circuit of the Americas είναι μια μετρίως απαιτητική πίστα για τα φρένα.

 

Στην κλίμακα από το 1 έως το 5, βαθμολογείται με 3 στον βαθμό δυσκολίας χάρη στην ευθεία μήκους 1.207 μέτρων μεταξύ των στροφών 11 και 12, το οποίο δίνει στο σύστημα πέδησης χρόνο να κρυώσει.

Η Brembo δραστηριοποιείται στη Βόρεια Αμερική από το 2009 με εργοστάσιο και κέντρο Ε&Α στο Πλίμουθ στην Πολιτεία του Μίσιγκαν. Η Brembo διαθέτει επίσης ένα εργοστάσιο κατεργασίας δίσκων και ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης για δαγκάνες στο Homer, δίπλα στο οποίο κατασκευάστηκε ένα τεράστιο χυτήριο σιδήρου το 2015, προκειμένου να προσφέρει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων μια ειδικευμένη και πλήρως ολοκληρωμένη διαδικασία παραγωγής.

Σε κάθε γύρο του Circuit of the Americas, οι αναβάτες του MotoGP χρησιμοποιούν τα φρένα τους 11 φορές, τον ίδιο αριθμό με τη Formula 1, η οποία χρειάζεται 29 δευτερόλεπτα λιγότερα για να ολοκληρώσει έναν γύρο. Τα φρένα στο MotoGP χρησιμοποιούνται για 36 δευτερόλεπτα ανά γύρο και αυτά των μονοθέσιων για λιγότερο από το μισό χρόνο, λίγο λιγότερο από 17 δευτερόλεπτα, αφού η δύναμη πέδησης μπορεί να μοιραστεί και στους τέσσερις τροχούς.

Η πίστα των ΗΠΑ εναλλάσσεται μεταξύ υψηλών ταχυτήτων, με δύο τμήματα που ξεπερνούν τα 300 km/h (186 mph) και αργές στροφές όπου οι μοτοσυκλέτες έρχονται με ταχύτητα κάτω των 70 km/h (43 mph) σε 4 από αυτές. Στις πρώτες 10 στροφές, οι αναβάτες αντιμετωπίζουν επιβράδυνση πάνω από 1,2G μόνο στην πρώτη στροφή, αν και στη συνέχεια αυτό αλλάζει στις επόμενες στροφές. Από τη γραμμή εκκίνησης μέχρι την καρό σημαία, κάθε αναβάτης ασκεί συνολική δύναμη στη μανέτα του φρένου σχεδόν 900 κιλών, που είναι ελάχιστα υψηλότερη από την αντίστοιχη δύναμη στα GP της Πορτογαλίας και της Αργεντινής.

Από τα 11 τμήματα πέδησης του Circuit of the Americas, τα 4 χαρακτηρίζονται ως πολύ απαιτητικά στα φρένα, τα 2 είναι μέτριας δυσκολίας και τα άλλα 5 είναι σχετικά εύκολα.

Το πιο δύσκολο σημείο πέδησης είναι στη στροφή 12. οπου οι μοτοσυκλέτες MotoGP φτάνουν με 360 km/h και φρενάρουν για 6,4 δευτερόλεπτα για να πέσουν στα 66 km/h.

Σε αυτά τα 316 μέτρα που διανύουν φρενάροντας οι αναβάτες εφαρμόζουν δύναμη 5,5 kg στη μανέτα του φρένου και δέχονται δυνάμεις επιβράδυνσης 2 G, ενώ η πίεση του υγρού φρένων Brembo HTC 64T φτάνει τα 10,5 bar.

Επόμενο άρθρο »

Circuit of The Americas: Moto3 ΕΔ1

« Προηγούμενο άρθρο

Zarco: Ο αγώνας Sprint είναι χρήσιμος

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ