• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τα υγρά φρένων της Brembo στις υψηλές θερμοκρασίες της Αργεντινής
Νέα 01/04/2023 - 00:03

Μια εβδομάδα μετά από το Grand Prix της Πορτογαλίας, το MotoGP φεύγει από την Ευρώπη και - για όγδοη φορά - μετακομίζει στην Αργεντινή. Συγκεκριμένα στο στο Termas de Rio Hondo, μια πόλη στις όχθες του ποταμού Dulce στα βορειοδυτικά της χώρας, όπου θα διεξαχθεί ο δεύτερος αγώνας του 2023. Λόγω του αργιλώδους εδάφους που περιβάλλει την πίστα, το Autódromo de Termas de Rio Hondo είναι μια πολύ “σκονισμένη” πίστα.

Σύμφωνα με τους μηχανικούς της Brembo, είναι μια πίστα με μέτρια δυσκολία στα φρένα. Σε μια κλίμακα από το 1 έως το 5, βαθμολογείται με 3 στον δείκτη δυσκολίας. Στην πίστα υπάρχει και ένα μουσείο όπου εκτίθεται ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο Benetton B196 το οποίο το 1996 κέρδισε 10 θέσεις στο βάθρο στη Formula 1, με τη βοήθεια των φρένων Brembo.​

Το Termas de Rio Hondo είναι το πιο σημαντικό θέρετρο σπα της χώρας χάρη στις ιαματικές πηγές μήκους 12 χιλιομέτρων που παράγουν διάφορους τύπους νερού με θερμοκρασίες που κυμαίνονται από 30 έως 85 βαθμούς Κελσίου.

Αυτές μπορεί να είναι πολύ υψηλές θερμοκρασίες για τον άνθρωπο, αλλά όχι για τα υγρά φρένων Brembo HTC64 που έχουν εξαιρετική αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες.

Το Brembo HTC64 έχει ξηρό σημείο βρασμού 335°C, τουλάχιστον 20 βαθμούς υψηλότερο από τον ανταγωνισμό, κάτι που καταδεικνύει την σκληρή δουλειά και τις προσπάθειες που έχουν καταβάλει οι ερευνητές της Brembo για να πετύχουν την καλύτερη απόδοση σε όλες τις συνθήκες αγώνων.



Αυτό αποτρέπει το σχηματισμό φυσαλίδων ατμού που προκαλείται όταν το υγρό φρένων φτάσει στο σημείο βρασμού και εγγυάται τη μέγιστη απόδοση πέδησης. ,

Στις 8 από τις 14 στροφές στο Termas de Rio Hondo, οι αναβάτες του MotoGP χρησιμοποιούν τα φρένα τους για συνολικά 29 δευτερόλεπτα ανά γύρο, που αντιστοιχεί στο 30% του αγώνα. Ωστόσο, αυτή η τιμή χωρίζεται στα δύο τμήματα της διαδρομής που είναι πολύ διαφορετικά: στις πρώτες 7 στροφές της πίστας της Αργεντινής, τα φρένα χρησιμοποιούνται για πάνω από 19 δευτερόλεπτα ενώ στις επόμενες 7 στροφές, χρησιμοποιούνται μόνο για 10 δευτερόλεπτα.

Από τα 8 τμήματα πέδησης του Autódromo de Termas de Rio Hondo, τα 2 χαρακτηρίζονται ως πολύ απαιτητικά στα φρένα, τα 3 είναι μέτριας δυσκολίας και τα άλλα 2 είναι ελαφριά.

Η πιο δύσκολη και μεγαλύτερη επιβράδυνση από άποψη χρόνου και απόστασης είναι στις πρώτες 7 στροφές. Στις στροφές 9, 11 και 12, η μείωση της ταχύτητας είναι μικρότερη από 100 km/h και η πίεση του υγρού φρένων δεν φτάνει τα 9 bar. Η δύναμη που ασκεί κάθε αναβάτης στη μανέτα του φρένου Brembo από την αρχή μέχρι το τέλος είναι συνολικά λίγο περισσότερο από 780 κιλά

Η στροφή 5 είναι η πιο δύσκολη επειδή οι αναβάτες έρχονται σε αυτήν μετά από μια ευθεία μήκους 1.076 μέτρων, όπου οι μοτοσυκλέτες MotoGP φθάνουν σε ταχύτητα 333 χλμ./ώρα και οι αναβάτες πρέπει να επιβραδύνουν έως 71 km/h χρησιμοποιώντας τα φρένα για 6 δευτερόλεπτα με δύναμη 5,7 kg στην μανέτα της αντλίας μπροστινού φρένου της Brembo.

Επόμενο άρθρο »

Aleix Espargaro: Η μοτοσυκλέτα δεν είναι καλή εδώ

« Προηγούμενο άρθρο

Termas de Rio Hondo: MotoGP ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ