• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bezzecchi: Ήξερα ότι η αρχή του αγώνα θα ήταν πολύ σημαντική
Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα
Νέα 28/03/2023 - 18:24

Ο Marco Bezzecchi είχε ένα ξεκίνημα της σεζόν με μικτά συναισθήματα. Η πτώση του στο αγώνα Sprint τον έβγαλε εκτός αγώνα, αλλά ο αναβάτης της Mooney VR46 επανήλθε δυναμικά την Κυριακή, είχε πολύ καλό ρυθμό και τερμάτισε πίσω από τον Francesco Bagnaia και τον Maverick Vinales, ανεβαίνοντας στο πρώτο βάθρο της χρονιάς. 

"Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί το Σάββατο έκανα ένα λάθος, παρόλο που ήμουν ήδη πολύ, πολύ γρήγορος. Αυτή την Κυριακή ήξερα ότι το ξεκίνημα ήταν το κλειδί και ξεκίνησα πολύ καλά", ανέφερε ο Bezzecchi. "Στη συνέχεια, όταν ήμουν πίσω από τον Maverick [Viñales] προσπάθησα απλώς να πιέσω και ήμουν πολύ γρήγορος. Αυτό το βάθρο είναι για την ομάδα, έκαναν απίστευτη δουλειά, τους ευχαριστώ, ευχαριστώ την οικογένειά μου και τους φίλους μου πίσω στο σπίτι. Τώρα πάμε για την Αργεντινή".


Με το Grand Prix του Portimao να φτάνει στο τέλος του, πλησιάζουμε σιγά σιγά και στο σημείο όπου οι πιέσεις των ελαστικών θα αρχίζουν να μετρούνται σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια του αγώνα - και θα υπάρχουν ποινές για όσους δεν είναι μέσα στα όρια. 


Ερωτηθείς από τον Τύπο εάν αυτοί οι κανονισμοί τον κάνουν να ανησυχεί, ο Marco Bezzecchi δήλωσε: "Όχι, γιατί, ειλικρινά, αν εγκρίνουν αυτούς τους κανονισμούς, σημαίνει ότι είναι σημαντικό. Για μένα οι κανόνες είναι κανόνες. Νομίζω ότι δουλέψαμε πολύ καλά πέρυσι, αλλά και στις δοκιμές (πάνω σε αυτό το κομμάτι), για να είμαστε καλυμμένοι –ακόμα και χωρίς τον κανόνα– γιατί ξέραμε ότι υπήρχε η πιθανότητα να έχουμε αυτόν τον κανόνα από φέτος και μετά. Οπότε δεν ανησυχώ πραγματικά".

Παρόλα αυτά, η ομάδα του, Mooney VR46 Racing, παραδέχτηκε ότι ελπίζει ότι ο νέος κανόνας δεν θα εφαρμοστεί, τονίζοντας ότι είναι δύσκολο να διατηρήσεις την πίεση των ελαστικών υπό έλεγχο στο τρέχον MotoGP: "Είναι κάτι που είναι περίεργο γιατί είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η πίεση των ελαστικών, ειδικά στο μπροστινό, είναι πολύ δύσκολο πράγμα και μόλις είσαι πίσω από κάποιον για τρεις ή τέσσερις γύρους η πίεση ανεβαίνει πολύ γρήγορα. Εάν διατηρείς μια συγκεκριμένη πίεση, η μοτοσυκλέτα λειτουργεί πολύ καλά. Αλλά αν η πίεση αυξηθεί λίγο, μόλις 0,01 bar, η μοτοσυκλέτα αρχίζει να γίνεται πολύ δύσκολη στην οδήγηση. Άρα θα είναι περίπλοκο. Νομίζουμε ότι δουλέψαμε καλά για να είμαστε προετοιμασμένοι για αυτό, αλλά ελπίζουμε ειλικρινά να μην ισχύσει αυτός ο κανόνας".

Επόμενο άρθρο »

Augusto Fernandez: Ο ρυθμός μου ήταν δυνατός

« Προηγούμενο άρθρο

Μεταφέρεται η ποινή του Marc Marquez

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ