• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Petrucci: Ήταν μια Οδύσσεια
Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ τη μοτοσυκλέτα στο βρεγμένο
Νέα 25/02/2023 - 23:59

Ο πρώτος αγώνας του Petrucci στα WorldSBK τελείωσε στην 8η θέση, η οποία θα μπορούσε να ήταν 7η, αλλά ο Danilo τιμωρήθηκε μετά τον αγώνα με ποινή μίας θέσης για επαφή με τον Xavi Vierge στην τελευταία στροφή. Συνήθως ο αναβάτης από το Terni είναι δυνατός στο βρεγμένο, αλλά στο Phillip Island ήταν σαν να έκανε ένα άλμα στο άγνωστο για εκείνον.

"Ήταν μια οδύσσεια: δεν είχα δοκιμάσει ποτέ τη μοτοσυκλέτα στο βρεγμένο, δεν είχα δει ποτέ τα ελαστικά, ούτε καν τα ηλεκτρονικά, έκανα το στήσιμο τυχαία", αναστέναξε ο Petrucci. "Ήξερα μόνο την πίστα, αλλά δεν είχα τρέξει ποτέ στο Phillip Island με βροχή: ξεκίνησα στα τυφλά".

"Δεν υπήρχε ορατότητα, ήμουν πάντα πίσω από άλλους αναβάτες και σε ορισμένα σημεία δεν μπορούσα να δω τίποτα. Έχεσα το παντελόνι μου (Ι crapped my pants), που λένε στην Οξφόρδη (γέλια). Είμαι χαρούμενος που έφτασα στο τέλος γιατί ήταν ένας πραγματικά κουραστικός αγώνας, όχι σωματικά αλλά ψυχικά. Μη γνωρίζοντας τα ελαστικά και τα ηλεκτρονικά, έτρεξα σαν γάτα όταν βλέπει νερό. Ήμουν ο καλύτερος από τους rookies, αλλά θα ήθελα να τερματίσω πιο μπροστά, αλλά πρέπει να είμαι χαρούμενος χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει ποτέ τα Pirelli στο βρεγμένο στο παρελθόν".

Όπως είπε ο Petrucci, θα ήθελε να τερματίσει πιο ψηλά στον πρώτο του αγώνα, αλλά δεδομένου ότι είναι η πρώτη του σεζόν στο Πρωτάθλημα, προέχουν άλλα πράγματα. 

"Θέλω να απολαύσω αυτή τη σεζόν και να πάρω ό,τι έρχεται. Όπως είπα, σήμερα ήταν πραγματικά κουραστικό ψυχικά, προσπάθησα να μην κάνω λάθη γιατί δεν είχα κράτημα πίσω, ρίσκαρα πολλά πηγαίνοντας στις στροφές. Προσπάθησα να αλλάξω το traction control και το φρενάρισμα του κινητήρα αλλά δεν μπορούσα να κάνω πολλά. Πρέπει να ευχαριστήσω τα παιδιά της ομάδας, μετά τον αρχικό γύρο μου είπαν: τι γίνεται με το στήσιμο; Βρέχει, απάντησα (γέλια)".


"Ένιωσα σαν να επέστρεψα στην Ταϊλάνδη όταν οδηγούσα τη μοτοσυκλέτα MotoGP της Suzuki: έβρεχε κι εκεί και ήμασταν στο γκαράζ και αναρωτιόμασταν τι να κάνουμε. Νόμιζα ότι θα είχε πάει πολύ χειρότερα, με την κακή ορατότητα και μη γνωρίζοντας πόσο θα αντέξουν τα λάστιχα, έπρεπε να διατηρήσω την ψυχραιμία μου. Οδηγούσα στα τυφλά. Δεν μπορούσα να πω καν με πόσα πήγαινα. Έπρεπε να τελειώσω αυτόν τον αγώνα, τα κατάφερα και έτσι πέτυχα τον στόχο".


Το μόνο αρνητικό ήταν η σύγκρουση με τον Vierge στο τέλος, που του επέφερε ποινή μιας θέσης. 


"Μπήκε στο τελευταίο σημείο φρεναρίσματος (ο Vierge), προσπάθησα να περάσω απέναντι, έκλεισε την πόρτα και ακουμπήσαμε δύο φορές. Ήμουν επιθετικός και δεν του έδωσα χώρο, αλλά δεν πίστευα ότι θα επέστρεφε την πρώτη φορά. Ευτυχώς κανείς δεν επεσε, αλλά δεν αμφισβητώ την απόφαση των αγωνοδίκων".

Όσο για την προσαρμογή του, ο Petrucci συνεχίζει να ταλανίζεται από τα ειδικά προβλήματα που φέρνει το γέγονος ότι είναι πιο "ογκώδης" αναβάτης. 


"Φτάνουμε εκεί, αλλά διαρκεί λίγο περισσότερο από το αναμενόμενο γιατί είμαι "ειδικός" αναβάτης λόγω του βάρους μου: είμαι 30 κιλά περισσότερα από τον Bautista και 20 κιλά περισσότερα από τον Rinaldi. Οι ρυθμίσεις τους δεν λειτουργούν για εμένα, και πρέπει να γίνει δουλειά. Την Παρασκευή βελτιώσαμε πολύ τη θέση οδήγησης και, κατά τη γνώμη μου, είμαστε στο top 10 ακόμα και στο στεγνό. Είμαι περίεργος τι θα είχε γίνει αν είχε ήλιο, γιατί μπορώ να διαχειριστώ τη φθορά του πίσω ελαστικό πολύ καλά. Οι δυνατότητες της μοτοσυκλέτας και της ομάδας είναι υψηλές, και θέλω να κάνω περισσότερα, αλλά πρέπει να συνηθίσω σε μια διαφορετική μορφή και μια μοτοσυκλέτα που φτιάχνουμε βήμα-βήμα. Το επίπεδο είναι υψηλό, πάει πολύς καιρός από τότε που είδα έναν αναβάτη να οδηγεί σαν τον Bautista και να κάνει αυτούς τους χρόνους γύρων".

Επόμενο άρθρο »

WorldSBK Phillip Island: Αγώνας Superpole και 2ος Αγώνας

« Προηγούμενο άρθρο

Marquez: Δεν ρίσκαρα για να βοηθήσω τον Rossi λόγω αυτών που είχε κάνει

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα