• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Jarvis: Η σχέση με τις δορυφορικές ομάδες είναι πιο στενή
Θα πρέπει να προσφέρουμε άλλο πακέτο στο μέλλον
Νέα 22/02/2023 - 11:21

Η Yamaha θα είναι ο μόνος κατασκευαστής στο grid το 2023 που θα διαθέτει μόνο τις δύο εργοστασιακές της μοτοσυκλέτες, αφού έχασε τη δορυφορική της σχέση με την RNF Racing – η οποία ένωσε τις δυνάμεις της με την Aprilia για τις επόμενες δύο σεζόν.

Ο ρόλος των δορυφορικών ομάδων έχει αλλάξει σημαντικά στα MotoGP τα τελευταία χρόνια, με αυτές να θεωρούνται κάτι περισσότερο από απλοί πελάτες – με την Ducati να πρωτοστατεί σε αυτόν τον τομέα με τις τρεις δορυφορικές ομάδες της.

Η Yamaha, με τις Tech3, Petronas SRT και RNF, έβλεπε συνήθως τις δορυφορικές της ομάδες ως μια επιχείρηση και μια άλλη πηγή εισοδήματος, παρά ως επέκταση του εργοστασίου της με τον ίδιο τρόπο που έχουν κάνει η Ducati, η KTM και τώρα η Aprilia.

Ωστόσο, μιλώντας στον ισπανόφωνο ιστότοπο Motorsport.es της Motorsport.com, ο Jarvis λέει ότι η σχέση που θα έχουν με έναν νέο δορυφορικό συνεργάτη στο μέλλον θα είναι διαφορετική.

"Δεν κοιτάμε απευθείας τη Ducati", είπε ο Jarvis. "Αλλά, το πακέτο που θα προσφέρουμε όταν συμβεί αυτό σίγουρα δεν θα είναι το ίδιο με αυτό που προσφέραμε πριν από πέντε χρόνια. Η σχέση με τις δορυφορικές ομάδες έχει γίνει πολύ πιο στενή".

 

Από τότε που έχασε την RNF από την Aprilia, η Yamaha έχει συνδεθεί με μια πιθανή συνεργασία με την ομάδα VR46 του Valentino Rossi.

Ο πρόεδρος της FIM Jorge Viegas μάλιστα δήλωσε στα τέλη του περασμένου έτους ότι «η ομάδα του Valentino θα αλλάξει τη Ducati για τη Yamaha το 2024. Τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα, αλλά αυτή είναι η ιδέα».

Αυτό διαψεύστηκε αμέσως από την VR46, η οποία έχει συμβόλαιο με τη Ducati μέχρι το τέλος του 2024.

Εκτός από την προφανή σύνδεση με τον Rossi, τον Ιταλό που κέρδισε τέσσερις παγκόσμιους τίτλους με την εταιρία κατά τη διάρκεια της καριέρας του στα MotoGP, η Yamaha τρέχει και μια ομάδα στη Moto2 μαζί με την VR46 - την Yamaha VR46 Master Camp.

Ο Jarvis αρνήθηκε να παρασυρθεί από τα σχόλια του Viegas, αλλά σημείωσε: "Δεν θέλω να σχολιάσω αυτά που είπε ο Viegas. Θα ήθελα απλώς ο καθένας να σέβεται τον τομέα επιρροής του. Προφανώς θα θέλαμε να επιστρέψουμε στο να έχουμε μια δορυφορική ομάδα το συντομότερο δυνατό, αλλά υπάρχουν πολλά στοιχεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη".

"Το πρώτο είναι ότι πρέπει να έχουμε μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα, για να πείσουμε όποιον κι αν είναι ότι αξίζει να αλλάξει κατασκευαστή. Τότε πρέπει να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε μια καλή συμφωνία, με καλή υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα. Και τέλος, πρέπει να σεβαστούμε τις συμβάσεις μεταξύ των πιθανών ενδιαφερομένων και των σημερινών προμηθευτών τους. Αν δεν μπορούμε να το κάνουμε το 2024, θα το κάνουμε το 2025".

Προς το παρόν, μόνο η Gresini δεν έχει συμβόλαιο με τον συνεργάτη της κατασκευαστή μετά το 2023, αν και δεδομένης της ανταγωνιστικότητας της ομάδας το 2022 έχοντας κερδίσει τέσσερις φορές με τον Enea Bastianini, είναι απίθανο να μην συνεχίσει με τη Ducati το 2024.

Το αφεντικό της RNF και ιδιοκτήτης της ομάδας, Razlan Razali, είπε στο Motorsport.com τον περασμένο Νοέμβριο ότι η ομάδα του ήθελε να συνεχίσει με τη Yamaha το 2023, αλλά αρνήθηκε να δεχτεί το μονοετές συμβόλαιο που προσέφερε η ιαπωνική εταιρία.

Επόμενο άρθρο »

Η παρουσίαση της Repsol Honda

« Προηγούμενο άρθρο

Bautista: Αυτή ήταν η καλύτερη προετοιμασία σεζόν της καριέρας μου

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ