• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bagnaia: Η μοτοσυκλέτα γλιστρούσε στο άνοιγμα
Μέχρι μια αλλαγή στα ηλεκτρονικά στο τέλος
Νέα 13/02/2023 - 20:14

Ο Francesco Bagnaia λέει ότι μια μεγάλη αλλαγή περίπου μία ώρα πριν το τέλος του Sepang Test τον βοήθησε να ξεκλειδώσει ακόμη περισσότερες δυνατότητες της μοτοσυκλέτας του για το 2023.

Ο Ιταλός, ο οποίος φαίνεται να είναι σε πολύ καλύτερη θέση σε αυτό το σημείο από ό,τι την περσινή σεζόν, τα κατάφερε αμέσως με τη μοτοσυκλέτα του 2023, όπως και πολλοί από τους αναβάτες της Ducati που οδηγούν αυτήν τη στιγμή τη νέα μοτοσυκλέτα.

"Είμαι χαρούμενος και περήφανος για τη δουλειά που έγινε, ειλικρινά", είπε ο Bagnaia μετά την τρίτη μέρα. "Χθες σκεφτόμουν ότι η δουλειά έγινε σε καλό επίπεδο, αλλά σήμερα (Κυριακή) ανατρέψαμε το πρόβλημα και δουλέψαμε σε κάθε τομέα".

"Την τελευταία ώρα της δοκιμής κάναμε μια μεγάλη αλλαγή στα ηλεκτρονικά και κάναμε ένα τεράστιο βήμα μπροστά. Είναι αρκετά ξεκάθαρο στον χρόνο του γύρου γιατί με μεταχειρισμένα ελαστικά μετά την αλλαγή έκανα 1:59,1 και 1:59,0 και όλα λύθηκαν. Πρόλαβα και έκανα τις δύο επιθέσεις στο χρόνο στο τελευταίο μέρος της ημέρας πριν αρχίσει να βρέχει".

Όπως και το 2022, ο Bagnaia ήταν για άλλη μια φορά πολύ δυνατός όταν ήρθε η ώρα της επίθεσης στο χρόνο, καθώς ήταν μόνο ένας από τους δύο αναβάτες που έκαναν γύρο κάτω από 1:58.

"Όπως πάντα, την πρώτη φορά η επίθεση δεν ήταν τόσο εύκολη, επειδή η περιοχή που πρέπει να πιέσεις βρίσκεται σε άλλο όριο. Αλλά αισθάνομαι υπέροχα με τη μοτοσυκλέτα και είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσω και θέλω πραγματικά να συνεχίσω τη δουλειά με τη μοτοσυκλέτα του 2023 γιατί είναι ένα βήμα μπροστά".

Πριν από τις επιθέσεις στο χρόνο, ο Bagnaia δυσκολευόταν με το άνοιγμα του γκαζιού, με το γλίστριμα και με το να κρατήσει το μπροστινό ελαστικό στο έδαφος.

Με μια μεγάλη αλλαγή όμως προς το τέλος της δοκιμής, ο Ιταλός είχε πολύ καλύτερη διάθεση μόλις έπεσε η καρό σημαία.

"Μέχρι την πρώτη έξοδο μετά το μεσημεριανό διάλειμμα δυσκολευόμουν γιατί ήταν πολύ νευρική (η μοτοσυκλέτα) και ήταν πολύ δύσκολο να ανοίξω το γκάζι τέρμα γιατί  κουνιόταν και γλιστρούσε πολύ".

"Από τη στιγμή που το λύσαμε ήταν σαν να χρησιμοποιούσαμε τη μοτοσυκλέτα του 2022 αλλά με μεγαλύτερη ταχύτητα. Τώρα η εστίασή μου θα είναι να κάνω ένα ακόμη βήμα μπροστά. Το μόνο που λείπει είναι ο χειρισμός γιατί ο χειρισμός της μοτοσυκλέτας του 2022 ήταν λίγο πιο εύκολος. Αυτή (η μοτοσυκλέτα) είναι πιο επιθετική και πιο νευρική, αλλά είναι κάτι στο οποίο μπορούμε να επικεντρωθούμε στο Portimao, κάτι που είναι πολύ σημαντικό".

Επόμενο άρθρο »

Mir: Με ανησυχούν περισσότερο οι Ducati

« Προηγούμενο άρθρο

Η ΛΕΜΟΤ βράβευσε τους αθλητές της για τις αγωνιστικές τους επιδόσεις

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ