• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αισιόδοξος ο Bagnaia για το 2023
"Ο αναβάτης μπορεί να κάνει τη διαφορά"
Νέα 27/01/2023 - 16:38

Ενώ οι φωνές που λένε ότι τα MotoGP πλησιάζουν όλο και περισσότερο την Formula1 και ο αναβάτης κάνει όλο και λιγότερο τη διαφορά πληθαίνουν, ο Francesco Bagnaia, πιστεύει ότι ο αναβάτης εξακολουθεί να κάνει τη διαφορά και ότι υπάρχουν αρκετοί τομείς που αναδεικνύουν τους καλύτερους.

"Πιστεύω ότι η μοτοσυκλέτα κάνει μεγάλη διαφορά γιατί είναι όλες τόσο ανταγωνιστικές, αλλά αυτή η ισοδυναμία αλλάζει λαμβάνοντας υπόψη πόσο έλεγχο πρόσφυσης και ηλεκτρονικά χρησιμοποιείς", είπε ο Bagnaia. "Πιστεύω ότι ο αναβάτης μπορεί να κάνει μεγάλη, μεγάλη διαφορά όσον αφορά την επίθεση στο χρόνο, την κατανάλωση ελαστικών, το φρενάρισμα. Ο αναβάτης λοιπόν είναι αυτός που κάνει τη διαφορά στη μοτοσυκλέτα και είναι ξεκάθαρο τα τελευταία χρόνια αν δει κανείς τα αποτελέσματα".


"Ο Marc Marquez ήταν ο μόνος που κέρδισε με τη Honda. Ο Casey Stoner ήταν ο μόνος που κέρδισε με την Ducati. Ο Vale ήταν πάντα μπροστά σε κάθε εποχή της καριέρας του, επίσης όταν η Yamaha δεν ήταν τόσο ανταγωνιστική. Τα τελευταία δύο χρόνια ήμουν πάντα μπροστά, τερματίζοντας δεύτερος και πρώτος".

Οι δύο τομείς ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου που επισημαίνονται από τον Bagnaia ως οι πιο ξεκάθαροι δείκτες απόδοσης αναβάτη είναι: "Η επίθεση στο χρόνο και η κατανάλωση ελαστικών σε έναν αγώνα, γιατί πρέπει να είσαι πολύ έξυπνος, να οδηγείς πολύ ομαλά. Νομίζω ότι μπορείτε να καταλάβετε το επίπεδο ενός αναβάτη από την επίθεση στο χρόνο και μετά από 15 γύρους ενός αγώνα".

Υπογραμμίζοντας τη σημασία του αναβάτη, ο Bagnaia παραδέχτηκε ότι αρχικά είχε «χαθεί λίγο» με την κλίμακα των αλλαγών που έγιναν στην GP22 της Ducati και υποστήριξε τα σχόλια του Dall'Igna ότι το εργοστάσιο θα ακολουθήσει μια πιο συντηρητική προσέγγιση στην ανάπτυξη με τη φετινή μοτοσυκλέτα.

"Η εμπιστοσύνη μου στον Gigi και η εμπιστοσύνη σε όλους τους μηχανικούς είναι στο 100%. Οπότε, αν αποφασίσουν να κάνουν κάτι, θα το ακολουθήσω", είπε ο Bagnaia. "Αλλά ειλικρινά η περσινή χρονιά ήταν λίγο δύσκολη γιατί η μοτοσυκλέτα του 2021 ήταν απίστευτη".


"[Αλλά] όταν ξεκίνησα τις δοκιμές με τη μοτοσυκλέτα [του 2022], ήμουν λίγο χαμένος γιατί τα πράγματα που έκανα καλύτερα τον προηγούμενο χρόνο ήταν αδύνατο να επαναληφθούν. Ζήτησα λοιπόν στο Qatar [τελική δοκιμή και πρώτος αγώνας] να επιστρέψω όσο το δυνατόν περισσότερο στην παλιά μοτοσυκλέτα και εκείνη τη στιγμή αρχίσαμε να δουλεύουμε πολύ καλύτερα".

"Σε κάθε περίπτωση, είχαμε 2 χρόνια με την ίδια μοτοσυκλέτα [λόγω του τεχνικού παγώματος επί Covid], οπότε όλες οι ιδέες 2 χρόνων ήταν σε αυτή τη μοτοσυκλέτα και χρειαζόταν χρόνο".

Αφού πήρε την πρώτη του νίκη στη σεζόν στο 6ο Grand Prix, ο Bagnaia - ο οποίος όπως ο ομόσταυλός του, Jack Mille,r είχε προτιμήσει μια μίξη των εξαρτημάτων του κινητήρα του 2021 και του 2022 - συνέχισε να κυνηγάει και τελικά πέρασε τον Fabio Quartararo της Yamaha για να καταφέρει να πάρει το πρώτο πρωτάθλημα της Ducati στην μεγάλη κατηγορία από το 2007.

Μιλώντας για την νέα GP23, ο Bagnaia είπε: "Φέτος δεν είναι επανάσταση, είναι απλώς μια μικρή εξέλιξη της περσινής μοτοσυκλέτας και είμαι αισιόδοξος. Την δοκιμάσαμε στη Valencia και για πρώτη προσέγγιση ήταν καλή, ήταν ήδη καλύτερη".

"Θα είναι πολύ δύσκολο να υπερασπιστώ το #1, αλλά είμαι εδώ για αυτό γιατί είναι αλήθεια ότι κέρδισα ένα Πρωτάθλημα, αλλά δεν νιώθω ικανοποιημένος με αυτό". 
"Νιώθω ότι θέλω πολλά περισσότερα και θέλω να συνεχίσω να πιέζω για να είμαι ανταγωνιστικός, να είμαι μπροστά και να δουλεύω για να είμαι καλύτερος κάθε χρόνο, σε κάθε αγώνα. Οπότε θα προσπαθήσω να υπερασπιστώ τον τίτλο μου και είμαι σίγουρος ότι, αν όλα πάνε καλά, μπορούμε να είμαστε μπροστά".

Επόμενο άρθρο »

Δοκιμή της νέας Honda από τον Bradl στη Jerez

« Προηγούμενο άρθρο

Τί περιμένουμε απο τη Honda το 2023;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα