• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μηχανικοί της Red Bull από την F1 στην KTM
Guidotti: Ίσως έχουμε κάτι καινούριο στη Sepang
Νέα 02/12/2022 - 17:16

Υπάρχουν πάντα αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα στο να είσαι μέλος μιας «μεγάλης οικογένειας» του μηχανοκίνητου αθλητισμού γενικά. Πιθανότατα συνέβη με την Ducati και την Audi, με τον κατασκευαστή από το Borgo Panigale που αναμφίβολα κατάφερε να αντλήσει από τον πλούτο της τεχνογνωσίας του γερμανικού κολοσσού σε διάφορους τομείς και προφανώς συνέβαινε πάντα και στη Honda, η οποία έχει μια πολύ ισχυρή δέσμευση με το HRC τόσο στον κόσμο των δύο όσο και των τεσσάρων τροχών.

Τώρα είναι η σειρά της KTM στα MotoGP, η οποία, παρόλο που δεν έχει άμεση σύνδεση με καμία εταιρεία αυτοκινήτων, θα μπορεί να επωφεληθεί από τη συνεργασία με τη Red Bull αντλώντας πόρους από το φαραωνικό πρόγραμμα της Formula 1. Η κορυφαία φόρμουλα των τεσσάρων τροχών έχει ήδη αποδειχθεί μια εξαιρετική δεξαμενή πόρων για τα MotoGP με τις προσθήκες που ζήτησε ο Massimo Rivola στην Aprilia, οι οποίες αναμφίβολα συνέβαλαν στο να βοηθήσει την RS-GP να κάνει ένα σημαντικό άλμα στην απόδοση χάρη και στη διαφορετική προσέγγιση αεροδυναμικής, που είναι το πιο καυτό πεδίο αυτή τη στιγμή.

Η συνεργασία επιβεβαιώθηκε από τον Francesco Guidotti, ο οποίος, σε μια συνέντευξη στο Crash.net, δήλωσε ότι περίμενε σύντομα νέα από την ομάδα τεχνικών της Red Bull Advanced Technology. Όλα αυτά έγιναν δυνατά από την αναδιαμόρφωση του προϋπολογισμού του προγράμματος της F1 μετά την ποινή της FIA στην Red Bull, η οποία είχε υπερβεί τον προϋπολογισμό που είχε οριστεί στα 145 εκατομμύρια δολάρια για το 2021. Το αποτέλεσμα ήταν μείωση του μπάτζετ στα 140 εκατομμύρια για το 2022 και στα 135 για τη διετία 2024/25.

Αυτή η διαφορετική κατανομή του προϋπολογισμού μπορεί να ώθησε τη Red Bull να περικόψει κάποιο προσωπικό από το πρόγραμμά της Formula1, αλλά η επιλογή ήταν να εκχωρηθούν αυτοί οι μηχανικοί σε άλλες αθλητικές δραστηριότητες που σχετίζονται με την εταιρία ενεργειακών ποτών. Στην πραγματικότητα, ένα μέρος τους προορίζεται για το project του America's Cup, ενώ ένα άλλο μέρος θα διατεθεί στο πρόγραμμα της KTM στα MotoGP.

"Είναι μια συνεργασία και ίσως είμαστε στο σωστό μέρος την κατάλληλη στιγμή", διευκρίνισε ο Guidotti. "Πρέπει να βελτιώσουμε λίγο την αεροδυναμική πλευρά της μοτοσυκλέτας, είναι μια από τις πτυχές που το περιβάλλον της μοτοσικλέτας δεν είχε εξερευνήσει μέχρι πριν από μερικά χρόνια. Οπότε σίγουρα έχουμε περιθώρια βελτίωσης εκεί και η νέα συμφωνία με τη Red Bull Technologies μπορεί να μας βοηθήσει. Ελπίζουμε ότι για τη Sepang, θα έχουμε κάτι να δοκιμάσουμε".

Είναι σαφές ότι η αεροδυναμική των μοτοσικλετών και των αυτοκινήτων ακολουθεί εντελώς διαφορετικές λογικές.

"Δεν είναι μόνο ο περιορισμός της σούζας, η αεροδυναμική έχει αποτέλεσμα παντού. Ειδικά με τη συσκευή ρύθμισης ύψους και την αποτελεσματικότητα της αεροδυναμικής καθώς το ύψος της μοτοσυκλέτας ποικίλλει".

Εν ολίγοις, η προσπάθεια της KTM να πλησιάσει τους κορυφαίους κατασκευαστές στα MotoGP συνεχίζεται, με τον Αυστριακό κατασκευαστή έτοιμο να καταφύγει σε αυτή τη χρυσή ευκαιρία με την ελπίδα να καταφέρει η RC16 να κάνει άλλο ένα άλμα προς τα εμπρός.

Επόμενο άρθρο »

Πως αντιμετωίζουν οι αναβάτες την επέκταση του ημερολογίου

« Προηγούμενο άρθρο

Agostini: Ας αφήσουμε τα φτερά στα αεροπλάνα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ