Στην Jerez είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε με το επιτελείο της Ohlins, όσον αφορά τις νέες αναρτήσεις που χρησιμοποιούν φέτος οι ομάδες των MotoGP και της Moto2. Φέτος η εταιρεία βγάζει το εξωτικό της πιρούνι σε δύο διαστάσεις των 42mm και των 48mm. Οι διαφορές του νέου πιρουνιού από το προηγούμενο μοντέλο είναι πολύ μικρές όπως μας διαβεβαίωσε ο manager του τμήματος R&D της Ohlins, Mats Larsson. Η εταιρεία έχει δώσει μεγάλη έμφαση στην ακρίβεια των ρυθμίσεων και το στήσιμο του πιρουνιού για να βελτιώσει την λειτουργία του.
Η Suzuki είναι η μοναδική εταιρεία στην μεγάλη κατηγορία που χρησιμοποιεί το 42άρι πιρούνι της Ohlins κι αυτό γιατί όπως πληροφορηθήκαμε ταιριάζει καλύτερα με τα χαρακτηριστικά του πλαισίου. Θα θυμάστε ότι παλαιότερα η Ducati με την σειρά της ήταν η μόνη εταιρεία που φορούσε πιρούνι 50mm με μεγάλη στιβαρή κάτω πλάκα. Τελικά, ο κάθε κατασκευαστής έχει τη δική του συνταγή.