• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Παρουσίαση της νέας 2023 σειράς Triumph Street Triple 765
Τεστ-Μοντέλα 04/11/2022 - 23:39

H Triumph Motorcycles παρουσίασε τη νέα σειρά streetfighter μοντέλων Street Triple 765 του 2023 με σημαντικές αναβαθμίσεις σε όλους του τομείς αναμεσά τους και στον κινητήρα.

Η σειρά περιλαμβάνει τις εκδόσεις Street Triple R, τη νέα Street Triple RS και μια περιορισμένης παραγωγής “αγωνιστικών προδιαγραφών” έκδοση την Street Triple 765 Moto2 Edition, που είναι ότι πιο κοντινό σε μια αγωνιστική Moto2 αλλά για χρήση στο δρόμο.


Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ Street Triple 765 ΤΟΥ 2023 - ΣΠΟΡ ΓΥΜΝΗ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Νέα για το 2023, η πιο ισχυρή και ισορροπημένη σειρά Street Triple 765 από ποτέ, με μια σημαντική αναβάθμιση στη Street Triple R, καθιστώντας την τη νέα απόλυτη streetfighter, μια νέα Street Triple RS που θέτει ένα εντελώς νέο σημείο αναφοράς για τις σπορ γυμνές μοτοσυκλέτες επιδόσεων, και μια αποκλειστική, περιορισμένης παραγωγής Street Triple 765 Moto2TM Edition - προσφέροντας την υψηλότερων προδιαγραφών και την πιο εστιασμένη Street Triple από ποτέ, και ό,τι πιο κοντινό μπορείτε να φτάσετε σε μια αγωνιστική Moto2TM για το δρόμο.

Οι αναβαθμίσεις κινητήρα που προέρχονται απευθείας από το πρόγραμμα αγωνιστικών κινητήρων Moto2TM έχουν ως αποτέλεσμα μια σημαντική αύξηση στην απόδοση της νέας Street Triple R, συν κορυφαία ισχύ στην κατηγορία για τις νέες RS και Moto2TM Edition, με αυξημένη ροπή και βελτιωμένη απόκριση και στα τρία νέα μοντέλα που τροφοδοτούνται από τον κινητήρα 765. Συμπληρώνοντας το νέο επιθετικό στιλ, η βελτιωμένη εργονομία και οι υψηλότερες προδιαγραφές που υπήρξαν ποτέ, καθιστούν αυτή την τελευταία γενιά της θρυλικής και βραβευμένης Street Triple την πιο ευέλικτη και με την πιο ακριβή οδική συμπεριφορά από ποτέ.

Η πιο δυνατή σειρά Street Triple από ποτέ

  • Σημαντικά αναβαθμισμένος τρικύλινδρος κινητήρας 765κ.εκ., με 120 PS για τη Street Triple R και κορυφαία στην κατηγορία ισχύ 130 PS για τις RS & Moto2TM Edition, συν αυξημένη μέγιστη ροπή στα 80 Nm σε όλα τα μοντέλα.

  • Βελτιωμένη απόκριση και επιτάχυνση με αναθεωρημένο γρανάζωμα και τελική μετάδοση.

  • Νέα εξάτμιση και τελικό με πιο ελεύθερη ροή και χαρακτηριστικό τρικύλινδρο ήχο.

  • Έτοιμο για την πίστα quickshifter Triumph Shift Assist για ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, τοποθετημένο και στα 3 μοντέλα.

Η πιο τεχνολογικά εξελιγμένη σειρά Street Triple από ποτέ

  • Νέο βελτιστοποιημένο γωνιακό ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με δυνατότητα απενεργοποίησης.

  • Προγράμματα οδήγησης αναβαθμισμένα με πιο δυναμικούς χάρτες γκαζιού.

  • Όργανο TFT 5” στις RS & Moto2TM Edition και πολύ-λειτουργικό όργανο TFT στην R.

  • Εξ’ ολοκλήρου LED φωτισμός με ιδιαίτερα σχεδιασμένα φώτα ημέρας στις RS
    & Moto2TM Edition.

Η πιο ευέλικτη και με την πιο ακριβή οδική συμπεριφορά σειρά Street Triple από ποτέ

  • Φρένα Brembo Stylema® υψηλότερων από ποτέ προδιαγραφών στις RS & Moto2TM Edition

  • Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση υψηλών προδιαγραφών

  • Ψαλίδι Gullwing που ενισχύει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και την ακριβή συμπεριφορά του πλαισίου

  • Προδιαγραφές πίστας για την Moto2TM Edition, συμπεριλαμβανομένης της νέας πλήρως ρυθμιζόμενης ανάρτησης Öhlins με στήσιμο για επιδόσεις και του νέου τιμονιού με κλιπ-ον

Η πιο επιθετική και εστιασμένη σειρά Street Triple που έγινε ποτέ

  • Νέα πιο αιχμηρή, πιο επιθετική εμφάνιση

  • Νέα γραφικά 765 προερχόμενα από τους αγώνες με έντονους και ξεχωριστούς χρωματικούς συνδυασμούς

  • Επίσημη επωνυμία Moto2TM και σπορ κομμάτια από ανθρακονήματα στη Moto2TM Edition

 

ΝΕΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΙΡΑ STREET TRIPLE 765 ΤΟΥ 2023

STREET TRIPLE 765 R

Με αυξημένη ισχύ, ροπή και απόδοση, χάρη στις αναβαθμίσεις που προέρχονται άμεσα από το πρόγραμμα ανάπτυξης αγωνιστικών κινητήρων Moto2TM, συν μια πιο επιβλητική θέση οδήγησης, ένα επιθετικό νέο στιλ και νέα πρότυπα στα προηγμένα ηλεκτρονικά αναβάτη, σε συνδυασμό με τη χαρακτηριστική προσοχή στη λεπτομέρεια της Triumph, η Street Triple 765 R είναι η νέα απόλυτη streetfighter.

STREET TRIPLE 765 RS

Ενσωματώνοντας όλη τη νέα τεχνολογία, το πλαίσιο και τις στιλιστικές βελτιώσεις αυτής της κορυφαίας γενιάς, η Street Triple 765 RS του 2023 προσθέτει τα φρένα Brembo Stylema υψηλότερων από ποτέ προδιαγραφών, αναθεωρημένη γεωμετρία για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία και θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς επιδόσεων ως Η πιο ισχυρή Street Triple από ποτέ, με κορυφαία για την κατηγορία 130 PS συναρπαστικής τρικύλινδρης ισχύος, χάρη στις αναβαθμίσεις που προέρχονται από τον αγωνιστικό κινητήρα Moto2TM.

STREET TRIPLE MOTO2TM EDITION

Περιορισμένη σε μόλις 765 από κάθε έναν από τους δύο συνδυασμούς χρωμάτων εμπνευσμένων από τους αγώνες, η Street Triple 765 Moto2TM Edition του 2023 ολοκληρώνει τη νέα σειρά ως η Street Triple με τις υψηλότερες προδιαγραφές όλων των εποχών. Όλη η σημαντική αναβάθμιση της νέας γενιάς σε ικανότητες και συμπεριφορά, σε συνδυασμό με την κορυφαία στην κατηγορία ισχύ και ροπή της RS, συν μια ακόμα πιο αφοσιωμένη και εστιασμένη οδήγηση, χάρη στο μοναδικό τιμόνι με κλιπ-ον και το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Öhlins, προσφέρουν εξαιρετικά αιχμηρό και ακριβή χειρισμό τόσο για το δρόμο όσο και για την πίστα. Τα μέρη από ανθρακονήματα, η επίσημη σήμανση Moto2TM, μια μοναδική οθόνη εκκίνησης Moto2TM και μια ξεχωριστή αριθμημένη πλάκα στο τιμόνι σηματοδοτούν αυτό το εκπληκτικό μηχάνημα ως την απόλυτη Street Triple.

Η ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΗ ΣΕΙΡΑ STREET TRIPLE ΑΠΟ ΠΟΤΕ

Χάρη στις σημαντικές αναβαθμίσεις που προέρχονται απευθείας από το πρόγραμμα αγωνιστικών κινητήρων Moto2™, ο τρικύλινδρος κινητήρας 765 κ.εκ. προσφέρει τώρα ένα βήμα προς τα πάνω σε ισχύ και απόδοση, στα 120 PS για τη νέα Street R, και κορυφαία ισχύ στην κατηγορία 130 PS στις RS και Moto2™ Edition. Η ροπή είναι επίσης αυξημένη και στα τρία μοντέλα, συναρπαστική από χαμηλά και σε όλη τη διαδρομή των στροφών, κορυφώνοντας πλέον στα 80 Nm. Λόγω των τριών κυλίνδρων, ο συνδυασμός ροπής στις χαμηλές και στις μεσαίες στροφές και απόδοσης που κόβει την ανάσα στις ψηλές συντελεί σε μια συναρπαστική και γεμάτη χαρακτήρα εμπειρία οδήγησης. Ο παγκοσμίου φήμης κινητήρας αποκρίνεται περισσότερο από ποτέ - εκτός από σημαντικές αναβαθμίσεις εξαρτημάτων, οι κοντύτερες σχέσεις μετάδοσης προσφέρουν γρηγορότερη επιτάχυνση, καθιστώντας αυτή την τελευταία γενιά Street Triple την πιο αιχμηρή και ζωηρή μέχρι σήμερα.

Σημαντικά αναβαθμισμένος κινητήρας 765κ.εκ. που θέτει τον πήχη στην κατηγορία

Οι γνώσεις που κερδήθηκαν απευθείας από το πρόγραμμα αγωνιστικών κινητήρων Moto2™ έχουν εφαρμοστεί στον κινητήρα Street Triple 2023, καθιστώντας τον πιο εστιασμένο στις επιδόσεις και με περισσότερο χαρακτήρα από ποτέ. Ο λόγος συμπίεσης έχει αυξηθεί από 12,65:1 σε 13,25:1 - μια αύξηση 4,7%. Τα νέα έμβολα, οι μπιέλες και οι πείροι εμβόλων ταιριάζουν με νέους, βελτιστοποιημένους θαλάμους καύσης για αυξημένο όριο πίεσης κυλίνδρου και, τελικά, περισσότερη ισχύ. Οι νέες βαλβίδες και οι εκκεντροφόροι δίνουν αυξημένη ανύψωση βαλβίδων για βελτιωμένη απόδοση εισαγωγής, καύσης και εξαγωγής, με νέες σχέσεις κιβωτίου ταχυτήτων για βελτιωμένη απόδοση και απόκριση.

Περισσότερη ισχύς, ακόμη πιο αξιοποιήσιμη ροπή

Οι εξαιρετικές επιδόσεις και η κορυφαία ισχύς της Street Triple έχουν ανέβει στο επόμενο επίπεδο για το 2023. Η R κορυφώνεται στα 120 PS στις 11.500 σ.α.λ., ενώ η RS και η Moto2™ Edition παράγουν τώρα κορυφαία στην κατηγορία 130 PS στις 12.000 σ.α.λ., και με τα τρία μοντέλα να επωφελούνται από την ίδια χρησιμοποιήσιμη ροπή στις χαμηλές στροφές και σε όλη τη μεσαία περιοχή με αξιοσημείωτη αύξηση από τις 7.500 σ.α.λ. και μετά. Η μέγιστη ροπή των 80 Nm έρχεται στις 9.500 σ.α.λ.

Η Street Triple με τη καλύτερη απόκριση όλων των εποχών

Για το 2023, το κιβώτιο ταχυτήτων έχει αναθεωρηθεί ώστε να περιλαμβάνει κοντύτερες σχέσεις μετάδοσης για πιο γρήγορη επιτάχυνση. Μαζί με μια νέα τελική σχέση μετάδοσης κίνησης, η Street Triple είναι πλέον πιο αιχμηρή, πιο ζωηρή και με καλύτερη απόκριση από ποτέ. Σε συνδυασμό με την αύξηση της ισχύος και της ροπής, η οποία φέρνει μια αξιοσημείωτη βελτίωση στις επιδόσεις, η Street Triple 765 εδραιώνει τη θέση της ως σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Τρικύλινδρος ήχος που προκαλεί ανατριχίλα

Περαιτέρω αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν ένα νέο σύστημα εξάτμισης με αυξημένο ρυθμό ροής, καθώς και ένα νέο σπορ πλαϊνό τελικό, που αποδίδει τον διάσημο και ξεχωριστό ανατριχιαστικό ήχο της Street Triple.


ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΣΥΝΟΛΟ ΓΥΜΝΗΣ ΣΠΟΡ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ

Η νέα τεχνολογία, τα νέα εξαρτήματα υψηλών προδιαγραφών και το πιο ευέλικτο πλαίσιο Street Triple μέχρι σήμερα, μαζί με το βέλτιστο βάρος και κατανομή, καθιστούν τη σειρά Street Triple 2023 αυτή με τον καλύτερο χειρισμό όλων των εποχών και το τέλειο σύνολο γυμνής σπορ μοτοσυκλέτας επιδόσεων.

Νέα επικεντρωμένη και δυναμική εργονομία

Οι Street Triple R και RS του 2023 επωφελούνται και οι δύο από την πιο εστιασμένη και επιβλητική θέση οδήγησης της νέας γενιάς, χάρη στο νέο φαρδύτερο κατά 12 χιλ τιμόνι. Η εμπνευσμένη από τους αγώνες Moto2™ Edition προχωρά και πάλι ένα βήμα παραπέρα με τιμόνι με κλιπ-ον, που είναι 80 χιλιοστά χαμηλότερα και 50 χιλιοστά πιο μπροστά από των R και RS, το οποίο σε συνδυασμό με το μοναδικό πιρούνι Öhlins υψηλών προδιαγραφών, προσφέρει ακόμα περισσότερη ισορροπία αγωνιστικής μοτοσυκλέτας και αίσθηση στο μπροστινό μέρος, για την πιο δυναμική Street Triple που φτιάχτηκε ποτέ.

Τόσο η RS όσο και η Moto2™ Edition διαθέτουν αναθεωρημένη γεωμετρία με πιο απότομη κάστερ και ανασηκωμένο πίσω μέρος για εύκολο, πιο γρήγορο στρίψιμο. Οι μοτοσυκλέτες εξακολουθούν να είναι τόσο ασφαλείς και σίγουρες όσο ποτέ, καθώς αυτές οι βελτιώσεις δεν θυσιάζουν κανένα από τα χαρακτηριστικά που εμπνέουν εμπιστοσύνη και για τα οποία έχει γίνει γνωστή η Street Triple.

Με προσβάσιμο ύψος σέλας 826 χιλ. στη Street Triple R, 836 χιλ. στη Street Triple RS και 839 χιλ. στη Moto2 TM Edition, μπορεί επίσης να τοποθετηθεί μια νέα επιλογή χαμηλής σέλας ως αξεσουάρ, με τεχνολογία 3D net για βελτιωμένη άνεση, για μείωση του ύψους κατά 28 χιλ. επιπλέον σε όλα τα μοντέλα. Για τις Street Triple RS και Moto2 TM Edition, οι ντίλερ Triumph μπορούν επιπλέον να χαμηλώσουν τη σέλα κατά 10 χιλ. επιπλέον, εάν απαιτείται, μέσω της εφαρμογής μιας ειδικής προσαρμογής συνδέσμου πίσω ανάρτησης, η οποία όταν συνδυάζεται με την αξεσουάρ χαμηλή σέλα παρέχει ένα πολύ προσιτό ύψος 798 χιλ. στην RS και 801 χιλ. στην έκδοση Moto2 TM.

Νέα φρένα Brembo των υψηλότερων προδιαγραφών

Η Street Triple R διαθέτει εξαρτήματα πέδησης υψηλής ποιότητας, με τις εξαιρετικές ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M4.32 4 εμβόλων μπροστά και μια μονοπίστονη δαγκάνα ολίσθησης Brembo πίσω. Για τις Street Triple RS και Moto2™ Edition, η απόδοση πέδησης με προδιαγραφές πίστας διατίθεται ως στάνταρ, με τα δύο μοντέλα να εφοδιάζονται με ακτινικές μπροστινές δαγκάνες μονομπλόκ 4 εμβόλων Brembo Stylema κορυφαίων προδιαγραφών, με διπλούς αιωρούμενους δίσκους 310 χιλ. Η ταιριαστή ρυθμιζόμενη σε άνοιγμα και αναλογία μανέτα Brembo MCS προσφέρει ακόμα περισσότερο έλεγχο και λεπτότητα, ενώ η δαγκάνα ολίσθησης μονού εμβόλου της Brembo κρατά τα πράγματα υπό έλεγχο στο πίσω μέρος.

Τα συνδεδεμένα φρένα παρέχουν την τέλεια ισορροπία μεταξύ εμπρός και πίσω πέδησης για βελτιωμένη ευστάθεια και μειωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης.

Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση υψηλών προδιαγραφών

Συμπληρώνοντας την πρωτοποριακή σχεδίαση πλαισίου της Street Triple, εξαρτήματα ανάρτησης κορυφαίας ποιότητας από τις Showa και Öhlins έχουν επιλεγεί προσεκτικά για να ταιριάζουν σε κάθε μοντέλο. Όλα είναι πλήρως ρυθμιζόμενα για προφόρτιση, συμπίεση και επαναφορά.

Η Street Triple R έρχεται με ανεστραμμένο πιρούνι Showa Big Piston 41χιλ. ξεχωριστών λειτουργιών, και ένα μονοσόκ αμορτισέρ Showa piggyback. Η υψηλότερων προδιαγραφών Street Triple RS είναι εξοπλισμένη με κορυφαίο ανεστραμμένο πιρούνι Showa Big Piston 41χιλ και πίσω αμορτισέρ Öhlins piggyback.

Η Street Triple 765 Moto2™ Edition επιδεικνύει την ικανότητά της για την πίστα με το ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins 43 χιλ. για ακριβή χειρισμό και ένα πίσω αμορτισέρ Öhlins piggyback. Η διαδρομή του μπροστινού τροχού σε όλα τα μοντέλα είναι 115 χιλ., με διαδρομή πίσω τροχού 131,2 χιλ. στις RS και Moto2™ Edition και 133,5 χιλ. στην Street Triple R.

Ελαστικά έτοιμα για πίστα

Τα ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 υψηλής απόδοσης τοποθετούνται στάνταρ στις Street Triple RS και Moto2™ Edition. Αυτά προσφέρουν πρόσφυση επιπέδου πίστας και εξαιρετική σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, όλα από ένα πλήρως νόμιμο ελαστικό δρόμου.

Η Street Triple R συνοδεύεται από τα ευέλικτα και ευρέως αναγνωρισμένα ελαστικά Continental ContiRoad, τα οποία προσφέρουν εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης τόσο σε βρεγμένο όσο και σε στεγνό οδόστρωμα. Αυτό τα καθιστά την ιδανική επιλογή για τις μετακινήσεις όλων των εποχών καθώς και για γρήγορη οδήγηση δρόμου.

Ελαφρύ πλαίσιο και ψαλίδι gullwing

Το ψαλίδι gullwing της Street Triple έχει αναπτυχθεί για εξαιρετική στρεπτική ακαμψία με πλευρική ευκαμψία. Ο σχεδιασμός μεγιστοποιεί τη σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες για βελτιωμένη σιγουριά του αναβάτη, ενώ η θέση του άξονα παρέχει φυσική αντίσταση στη συμπίεση του πίσω αμορτισέρ υπό έντονη επιτάχυνση. Αυτό μεταφράζεται σε σφιχτές γωνιακές εξόδους και ακριβή, προβλέψιμη συμπεριφορά πλαισίου.

Αυτό, σε συνδυασμό με το ελαφρύ πλαίσιο και την απίστευτη αναλογία ισχύος προς βάρος, είναι το κλειδί για την απόδοση που θέτει τον πήχη στην κατηγορία της Street Triple. Ευέλικτη και συναρπαστική, με τη χαρακτηριστική οδική συμπεριφορά της Triumph που εμπνέει αυτοπεποίθηση, την καθιστούν μια προσβάσιμη επιλογή για όλους τους αναβάτες.

 

ΝΕΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ

Η σειρά Street Triple του 2023 διαθέτει μερικές μεγάλες αναβαθμίσεις στην τεχνολογία που εστιάζει στον αναβάτη. Με βελτιώσεις και λεπτές ρυθμίσεις στο ABS, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και τα προγράμματα οδήγησης, η απόδοση και η ασφάλεια συμβαδίζουν με την άνεση και την ευκολία του αναβάτη.

Νέο Βελτιστοποιημένο Γωνιακό ABS

Η τελευταία γενιά βελτιστοποιημένου γωνιακού ABS διατίθεται στάνταρ και στα τρία μοντέλα Street Triple για το 2023, διασφαλίζοντας τη βέλτιστη απόδοση πέδησης σε οποιαδήποτε κλίση. Το σύστημα διαθέτει νέο υπολογιστή ABS με ενσωματωμένη μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) για πιο εκλεπτυσμένο έλεγχο ABS. Οι προσαρμοσμένες ρυθμίσεις που ενσωματώνονται σε κάθε ένα από τα προγράμματα οδήγησης αλλάζουν το επίπεδο παρέμβασης του ABS, ενώ υπάρχει επίσης ένα πρόγραμμα εστιασμένο στην πίστα για τους αναβάτες που αναζητούν ελάχιστη παρέμβαση ABS.

Νέος Βελτιστοποιημένος Έλεγχος Πρόσφυσης με δυνατότητα απενεργοποίησης

Τώρα στάνταρ και στα τρία μοντέλα Street Triple, το βελτιστοποιημένο γωνιακό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που υποστηρίζεται από μια IMU υπολογίζει συνεχώς τη γωνία κλίσης για να εξασφαλίσει τον βέλτιστο ρυθμό ολίσθησης και τον έλεγχο της ροπής. Τέσσερα ανεξάρτητα ρυθμιζόμενα επίπεδα παρέμβασης μπορούν να επιλεγούν για να ταιριάζουν στο στιλ οδήγησης και στις συνθήκες του δρόμου, συμπεριλαμβανομένου ενός προγράμματος εστιασμένου στην πίστα με ελάχιστη παρέμβαση καθώς και τη δυνατότητα ολικής απενεργοποίησης, για έμπειρους αναβάτες σε συνθήκες αγώνων με υψηλή πρόσφυση.


Αναβαθμισμένα προγράμματα οδήγησης για πιο δυναμική αίσθηση

Η νέα Street Triple R διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης: Δρόμου, Βροχής, Σπορ, και Προγραμματιζόμενο. Αυτό διευκολύνει τη ρύθμιση της Street Triple για να ταιριάζει στις προτιμήσεις του αναβάτη.

Οι Street Triple RS και Moto2™ Edition έχουν πέντε προγράμματα οδήγησης, προσθέτοντας ένα πρόγραμμα Πίστας στα τέσσερα τυπικά προγράμματα της R. Αυτό το πρόγραμμα Πίστας έχει σχεδιαστεί για να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο παρεμβατικό, ενώ εξακολουθεί να παρέχει τη διαβεβαίωση ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι εκεί για να βοηθήσουν σε απροσδόκητες καταστάσεις.

Κάθε πρόγραμμα οδήγησης προσαρμόζει τον χαρακτήρα και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, με νέους πιο δυναμικούς χάρτες γκαζιού σε λειτουργίες Δρόμου, Σπορ και Πίστας για ακόμα πιο γρήγορη απόκριση. Το πρόγραμμα Βροχής περιορίζει την ισχύ του κινητήρα στα 100 PS ενώ αυξάνει το επίπεδο του ABS και της παρέμβασης του ελέγχου πρόσφυσης για καλύτερη αίσθηση και έλεγχο σε βρεγμένες συνθήκες.

 

Έγχρωμο όργανο TFT 5”

Οι νέες Street Triple 756 RS και Moto2™ Edition διαθέτουν έγχρωμο όργανο TFT 5 ιντσών. Οι εργονομικά βελτιστοποιημένοι κύβοι διακόπτη και το joystick πέντε κατευθύνσεων προσφέρουν διαισθητική πλοήγηση συστήματος. Το σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph είναι προ-ενεργοποιημένο, πράγμα που σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες Street Triple μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πλοήγηση στροφή προς στροφή, έλεγχο τηλεφώνου και λειτουργία μουσικής μέσω της αξεσουάρ μονάδας Bluetooth και της δωρεάν εφαρμογής My Triumph.

Ένα χρονόμετρο γύρου περιλαμβάνεται στις RS και Moto2™ Edition για χρήση πίστας, ενώ η Moto2™ Edition διαθέτει επίσης μια μοναδική και ξεχωριστή οθόνη εκκίνησης που εμφανίζει το επίσημο λογότυπο Moto2™.

Η Street Triple R είναι εξοπλισμένη με το δικό της, ευανάγνωστο, πολύ-λειτουργικό όργανο TFT για βασικές πληροφορίες.

Triumph Shift Assist τελευταίας γενιάς

Το πιο πρόσφατο σύστημα γρήγορων ανεβασμάτων και κατεβασμάτων ταχυτήτων της Triumph, έτοιμο για πίστα, τοποθετείται στάνταρ και στα τρία μοντέλα Street Triple. Ιδανικό για οδήγηση σε πίστα και γρήγορη οδήγηση στο δρόμο, με τη δυνατότητα για ανεβάσματα χωρίς κλείσιμο γκαζιού για ομαλές, γρήγορες αλλαγές που δεν θα ταράξουν τη μοτοσυκλέτα.

Μπορούν επίσης να γίνουν κατεβάσματα χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και χωρίς να χρειάζεται να κλείσετε το γκάζι για να ταιριάζει με τις στροφές ταχύτητας και κινητήρα, καθώς αυτή η διαδικασία πραγματοποιείται αυτόματα από τη Street Triple του 2023. Αυτό το χαρακτηριστικό αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βοήθημα κατά την είσοδο στη στροφή, επιτρέποντας μια ομαλή και ελεγχόμενη επιβράδυνση.

Συμπλέκτης ολίσθησης και υποβοήθησης

Ο συμπλέκτης ολίσθησης και υποβοήθησης της Triumph που είναι τοποθετημένος και στα τρία μοντέλα Street Triple εξασφαλίζει ελαφριά και σταθερή αίσθηση μανέτας για βελτιωμένη άνεση και έλεγχο στο δρόμο, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στο σενάριο συνεχών στάσεων/εκκινήσεων μιας αστικής μετακίνησης.

Έλεγχος ανύψωσης μπροστινού τροχού

Το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του μπροστινού τροχού έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει τον έλεγχο, ενώ κάνει την παρουσία του ελάχιστα αισθητή στον αναβάτη. Προηγμένοι νέοι αλγόριθμοι παρακολουθούν συνεχώς τα σήματα από την IMU για να εξασφαλίσουν ομαλότερο έλεγχο και ταχύτερη πρόοδο.

Φωτισμός εξ’ ολοκλήρου LED

Ο φωτισμός είναι αποκλειστικά LED και στα τρία μοντέλα. Στις RS και Moto2™ Edition, αυτά διαθέτουν ένα ιδιαίτερο σχήμα DRL (φώτα ημέρας) ενσωματωμένο στους προβολείς. Η Street Triple R διαθέτει μια παρόμοια διακριτική υπογραφή φωτισμού που παρέχεται μέσω των φώτων θέσης. Τα φλας αυτο-ακύρωσης τοποθετούνται στάνταρ.

 

ΑΙΧΜΗΡΟΤΕΡΟ ΣΤΙΛ, ΜΕ ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΣΗ

Προσεκτικά εξελιγμένη από το λανσάρισμά της το 2007, η εντυπωσιακή νέα αισθητική προσφέρει το αδιαμφισβήτητο σχεδιαστικό DNA της Street Triple με την πιο επιθετική συμπεριφορά και τον πιο δυναμικό χαρακτήρα μέχρι σήμερα. Με νέα αγωνιστικά χρώματα «765» και σπορ γραφικά, αυτή η νέα γενιά Street Triple επαναπροσδιορίζει την κατηγορία, θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς για την κατηγορία γυμνών σπορ μοτοσυκλετών επιδόσεων.

Ολοκαίνουργια πλαστικά

Πλήρως επανασχεδιασμένο για το 2023, το πιο αιχμηρό και εστιασμένο στιλ της Street Triple είναι το αποτέλεσμα της προσοχής σε πολλές λεπτομέρειες. Το νέο ρεζερβουάρ 15 λίτρων έχει ενσωματωμένα πλαϊνά πάνελ με γωνιακή σχεδίαση που ευθυγραμμίζεται όμορφα με τα πιο αιχμηρά καλύμματα του ψυγείου, που συμπληρώνεται περαιτέρω από ένα νέο φινίρισμα προβολέων που ενσωματώνει επίσης την εισαγωγή αέρα. Επιπλέον, υπάρχει μια νέα χρωματικά κωδικοποιημένη καρίνα για την RS - η οποία είναι διαθέσιμη ως αξεσουάρ για την R.

Το πίσω μέρος της νέας Street Triple είναι εξίσου εξαιρετικό, με σπορ, ανηφορική σχεδίαση που δίνει μια εστιασμένη, χαμηλωμένη μύτη. Η RS διαθέτει χρωματικά κωδικοποιημένο κάλυμμα σέλας με εναλλάξιμη σέλα συνεπιβάτη - καθιστώντας εύκολη την εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών διαμορφώσεων.

Το νέο σχήμα τελικού εξάτμισης προσθέτει στην επιθετική εμφάνιση της Street Triple, καθώς και τονίζει τον τρικύλινδρο ήχο της Triumph.

Ως η απόλυτη, εμπνευσμένη από τους αγώνες Street Triple, η Moto2™ Edition διαθέτει ελαφριά μέρη από ανθρακονήματα, συμπεριλαμβανομένου του μπροστινού φτερού, τα πλαϊνά πάνελ, του τελειώματος των προβολέων και της καρίνας. Προσθέτοντας ακόμη περισσότερη αποκλειστικότητα και βαθμό επιθυμίας, κάθε μία από αυτές τις μοτοσικλέτες περιορισμένης έκδοσης έχει μια εξαιρετικά επεξεργασμένη πλάκα τιμονιού με τον αριθμό της χαραγμένο πάνω της. Θα κατασκευαστούν μόλις 765 από κάθε συνδυασμό χρωμάτων, καθιστώντας τη την πιο αποκλειστική και συλλεκτική Street Triple μέχρι σήμερα.

Νέοι συνδυασμοί χρωμάτων Street Triple που προέρχονται από τους αγώνες

Η Street Triple R διατίθεται σε δύο μοντέρνα χρώματα: Silver Ice με γραφικά Storm Grey και Yellow ή Crystal White με γραφικά Storm Grey και Lithium Flame.

Για τη Street Triple RS υπάρχει μια επιλογή από τρία τολμηρά και ξεχωριστά σχέδια βαφής. Silver Ice με γραφικά Baja Orange και Storm Grey, Carnival Red με γραφικά Carbon Black και Aluminum Silver ή Cosmic Yellow με γραφικά Carbon Black και Aluminum Silver.

Τέλος, η έκδοση Moto2™ έρχεται σε δύο εντυπωσιακούς συνδυασμούς που προέρχονται από τους αγώνες, τραβώντας τα βλέμματα. Το Triumph Racing Yellow με πίσω υποπλαίσιο Aluminium Silver ή το Crystal White με πίσω υποπλαίσιο Triumph Racing Yellow. Με την επίσημη επωνυμία Moto2™ στο ρεζερβουάρ, τον τροχό, την ουρά και το τελικό εξάτμισης, αυτά τα μηχανήματα περιορισμένης παραγωγής προσφέρουν μια μοναδική αισθητική εμπνευσμένη από τους αγώνες καθώς και μια εντελώς νέα εμπειρία οδήγησης Street Triple.

Αξεσουάρ

Περισσότερα από 50 γνήσια αξεσουάρ Triumph θα είναι διαθέσιμα για τη σειρά Street Triple του 2023. Επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες να προσαρμόσουν τις Street Triple τους σύμφωνα με τις ανάγκες τους, από το cruise control (μόνο στις RS και Moto2™ Edition) έως μάσκες, θερμαινόμενα γκριπ, λαβές συνεπιβάτη, επιλογή χαμηλής σέλας και εξατομικευμένες αποσκευές, υπάρχει ένα αξεσουάρ για κάθε τύπο αναβάτη Street Triple. Σχεδιασμένα για να ταιριάζουν στην Street Triple χωρίς συμβιβασμούς, όλα τα Γνήσια Αξεσουάρ Triumph διαθέτουν την ίδια διετή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων όπως και η ίδια η μοτοσυκλέτα.

Τιμή, συντήρηση και εγγύηση

Οι τιμές των νέων Street Triple για την ελληνική αγορά θα ανακοινωθούν σύντομα.

Το συνολικό χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας των νέων γενεών οφείλεται στο υψηλό μεσοδιάστημα σέρβις των 10.000 χλμ, και στην εγγύηση δύο ετών απεριόριστων χιλιομέτρων.

Μια εκπληκτική τριάδα νέων Street Triple

Τρεις νέες Street Triple. Περισσότερη δύναμη, καλύτερος χειρισμός και πιο αιχμηρή εμφάνιση. Κάθε μια κατασκευασμένη με υψηλότερες προδιαγραφές από τους ανταγωνιστές της, κάθε μια με το δικό της μοναδικό χαρακτήρα και όμορφα φινιρισμένη με τα απίστευτα πρότυπα ποιότητας για τα οποία έχει γίνει διάσημη η Triumph.

 

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Street Triple
R

Street Triple
RS

Street Triple
Moto2™ Edition

Τύπος

Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2 ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά

Χωρητικότητα

765 κ.εκ.

Διάμετρος

78.0 χιλ.

Διαδρομή

53.4 χιλ.

Συμπίεση

13.25:1

Μέγιστη ιπποδύναμη

120 PS @ 11,500 σαλ

130 PS @ 12,000 σαλ

130 PS @ 12,000 σαλ

Μέγιστη ροπή

80 Nm (@ 9,500 σαλ

Σύστημα τροφοδοσίας

Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού

Εξάτμιση

Ανοξείδωτοι ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με χαμηλό πλαϊνό ανοξείδωτο ατσάλινο τελικό

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα X-ring

Συμπλέκτης

Υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης & υποβοήθησης

Κιβώτιο

6 ταχυτήτων

 

 

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Street Triple
R

Street Triple
RS

Street Triple Moto2™ Edition

Πλαίσιο

Αλουμινένιο διπλής δοκού με χυτό υποπλαίσιο υψηλής πίεσης 2 κομματιών

Ψαλίδι

Διπλό, χυτού κράματος

Εμπρός τροχός

Χυτός αλουμινίου 5 ακτίνων, 17 x 3.5”

Πίσω τροχός

Χυτός αλουμινίου 5 ακτίνων, 17 x 5.5”

Εμπρός ελαστικό

120/70 ZR 17

Πίσω ελαστικό

180/55 ZR 17

Εμπρός ανάρτηση

Ανεστραμμένο πιρούνι Showa Big Piston
(SFF-BP) 41 χιλ. με ξεχωριστές λειτουργίες, ρύθμιση συμπίεσης, απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης. 115χιλ. διαδρομή τροχού.

Ανεστραμμένο πιρούνι Showa Big Piston
(SFF-BP) 41 χιλ. με ξεχωριστές λειτουργίες, ρύθμιση συμπίεσης, απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης. 115χιλ. διαδρομή τροχού.

 

 

Öhlins NIX30, ρύθμιση συμπίεσης, απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης. 115χιλ. διαδρομή τροχού.

 

 

 

Πίσω ανάρτηση

Μονοσόκ αμορτισέρ Showa piggyback, ρύθμιση συμπίεσης, απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης. 133.5χιλ. διαδρομή τροχού.

Μονοσόκ αμορτισέρ Öhlins STX40 piggyback, ρύθμιση συμπίεσης, απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης. 131.2χιλ. διαδρομή τροχού.

Εμπρός φρένα

Διπλοί πλευστοί δίσκοι 310 χιλ., μονομπλόκ τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.32, γωνιακό-ABS

Διπλοί πλευστοί δίσκοι 310 χιλ., μονομπλόκ τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες Brembo, γωνιακό-ABS, ακτινική τρόμπα Brembo MCS

Πίσω φρένα

Μονός δίσκος 220 χιλ, μονοέμβολη δαγκάνα Brembo, γωνιακό-ABS

Όργανα

Πολύ-λειτουργικό όργανο με έγχρωμη οθόνη TFT

Πλήρως έγχρωμο όργανο TFT 5"

 

 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

 

Street Triple
R

Street Triple
RS

Street Triple Moto2™ Edition

Μήκος

2055 χιλ

2052 χιλ

2051 χιλ

Πλάτος (τιμόνι)

792 χιλ

792 χιλ

765 χιλ

Ύψος χωρίς καθρέφτες

1047 χιλ

1064 χιλ

1051 χιλ

Ύψος σέλας

826 χιλ

836 χιλ

839 χιλ

Μεταξόνιο

1402 χιλ

1399 χιλ

1397 χιλ

Κάστερ

23.7°

23.2°

23.0°

Ίχνος

97.8 χιλ

96.9 χιλ

95.3 χιλ

Υγρό βάρος*

189 κιλά

188 κιλά

188 κιλά

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

15 λίτρα

15 λίτρα

15 λίτρα

*(90% καύσιμο – μάζα σε κατάσταση λειτουργίας)

 

 

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΡΥΠΟΙ

 

STREET TRIPLE
R

STREET TRIPLE
RS

STREET TRIPLE
MOTO2™ EDITION

Κατανάλωση καυσίμου

Θα ανακοινωθεί σε συνέχεια του τελικού ομολογκαρίσματος.

Νούμερα CO2

Θα ανακοινωθούν σε συνέχεια του τελικού ομολογκαρίσματος.

Προδιαγραφή

EURO 5
Οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση καυσίμου μετριούνται σύμφωνα με την οδηγία 168/2013/EC. Τα νούμερα για την κατανάλωση εξάγονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και υπάρχουν μόνο για σκοπούς σύγκρισης. Μπορεί να μην αντανακλούν αποτελέσματα αληθινών συνθηκών οδήγησης.

 

 

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ

 

STREET TRIPLE
R

STREET TRIPLE
RS

STREET TRIPLE
MOTO2™ EDITION

Διάστημα σέρβις

10,000χλμ / 12 μήνες (όποιο έρθει πρώτο)

 

 

Επόμενο άρθρο »

Παρουσίαση της νέας BMW R 1250 R Roadster

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα R125 η ελαφριά Supersport της Yamaha

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ