• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Quartararo: Ό,τι και να κάνω δεν είναι αρκετό
Είναι ενοχλητικό να είμαι πάντα 2-3 δέκατα πίσω
Νέα 15/10/2022 - 18:09

Ο Fabio Quartararo γενικά έχει δυσκολευτεί περισσότερο στην επίθεση του χρόνου το 2022 σε σύγκριση με την περασμένη σεζόν, όταν σημείωσε πέντε pole positions και συνολικά 14 εκκινήσεις στην πρώτη σειρά.

Ο Quartararo έχει μόλις πέντε εκκινήσεις στην πρώτη σειρά και  μια pole στο ενεργητικό του το 2022 και έμεινε «απογοητευμένος» το Σάββατο στο Phillip Island αφού κατάφερε να κάνει μόλις τον πέμπτο καλύτερο χρόνο πίσω από τους πλησιέστερους αντιπάλους του για τον τίτλο, Aleix Espargaro και Francesco Bagnaia.

Αν και παραδέχεται ότι η εκκίνηση από την δεύτερη σειρά δεν είναι καταστροφή, ο Quartararo λέει ότι είναι «ενοχλητικό» να είναι συνεχώς τουλάχιστον δύο δέκατα πίσω από τους αντιπάλους του στις κατατακτήριες.

"Απογοητευμένος γιατί δίνω τόσα πολλά σε έναν γύρο και ποτέ δεν είναι αρκετό", ανέφερε ο Quartararo, καθώς θέλει να επεκτείνει το προβάδισμα των δύο βαθμών που έχει στο πρωτάθλημα την Κυριακή. "Έχω την εμπειρία από το παρελθόν για να ξέρω πώς είναι πραγματικά να κάνεις έναν γρήγορο γύρο και εδώ ξεπερνάω πραγματικά τα όρια".

"Στον γρήγορο γύρο μου έχασα το μπροστινό στην τρίτη στροφή. Κάθε φορά που κάνουμε έναν καλό γύρο δεν είναι ποτέ αρκετός, επομένως είναι απογοητευτικό, αλλά ειλικρινά η πέμπτη θέση είναι εντάξει. Έχουμε κάνει και πολύ χειρότερα. Αλλά και πάλι, είναι ενοχλητικό να είσαι πάντα δύο ή τρία δέκατα μακριά από τους κορυφαίους".

 

Ενώ αρκετοί αναβάτες χρησιμοποίησαν κάποιο slipstream στους καλύτερους γύρους τους στις ΚΑΤ2, ο Quartararo –όπως έκανε όλη τη σεζόν– επέλεξε να κάνει μόνος του τους χρόνους του.

Ερωτηθείς γιατί επιμένει σε αυτή τη στρατηγική, ο Quartararo εξήγησε: "Δεν είναι θέμα ότι δεν μου αρέσει, είναι θέμα ότι κάθε φορά που πηγαίνω πίσω από κάποιον είναι δύσκολο γιατί ειδικά σε αυτήν την πίστα είναι σημαντικό να ζεσταίνω το μπροστινό ελαστικό και αν αρχίζεις να πηγαίνεις αργά, περιμένοντας κάποιον, μετά αν κάποιος δει ότι είσαι πίσω θα κόψει".

"Έτσι, χάνεις 10 δευτερόλεπτα σε έναν γύρο και μετά το μπροστινό ελαστικό δεν είναι ποτέ έτοιμο, ειδικά για εμάς που παλεύουμε να το ζεστάνουμε σε έναν γύρο. Οπότε, γι' αυτό δεν το έκανα".

Με τον αγώνα της Κυριακής να είναι κρίσιμος για τις ελπίδες του για την υπεράσπιση του τίτλου, ο Quartararo παραδέχεται ότι έχει «ακόμα να χάσει» κάνοντας ένα λάθος, αλλά λέει ότι δεν έχει άλλη επιλογή από το να πιέσει.

"Στο τέλος ναι, φυσικά υπάρχουν περισσότερα να κερδίσεις και περισσότερα να χάσεις", είπε. "Αλλά τι πρέπει να κάνεις όταν έχεις μόνο δύο βαθμούς [πλεονέκτημα στη βαθμολογία]; Πρέπει να πας και να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό. Έτσι, στο τέλος έχεις περισσότερα να χάσεις, αλλά έχεις πολλά να κερδίσεις. Επομένως, πρέπει να πιέσεις τον εαυτό σου στο μέγιστο".

Επόμενο άρθρο »

Marc Marquez: Χωρίς το slipstream στον Pecco δεν θα τα κατάφερνα

« Προηγούμενο άρθρο

Ποινή τριών θέσεων και μεγάλου γύρου για τον Miguel Oliveira

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ