• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Απολογισμός της Jerez
Κάθε αναβάτης χρησιμοποίησε σκληρή γόμα στον εμπρός τροχό.
Νέα 05/05/2010 - 17:20

Συναρπαστικός ήταν κι ο δεύτερος αγώνας της σεζόν όπου σημειώθηκε νέο ρεκόρ ολικού αγωνιστικού χρόνου και νέο ρεκόρ πίστας. Ο Lorenzo έκλεψε την παράσταση ξεκινώντας από την 5η θέση καταφέρνοντας να περάσει τον πλοηγό του αγώνα Pedrosa και πάρει μία εκπληκτική νίκη μπροστά από τους 120.000 θεατές. Αξίζει δε να σημειωθεί το γεγονός ότι ο μεταξύ του νικητή Lorenzo και του τρίτου Rossi η διαφορά ήταν μόλις 0,890δευτ. 

 

Κάθε αναβάτης χρησιμοποίησε σκληρή γόμα στον εμπρός τροχό κι όλοι εκτός από τον Alex Espargaro φόρεσαν την σκληρότερη γόμα (μεσαία) από τις δύο διαθέσιμες (μαλακή και μεσαία) στον πίσω. Σύμφωνα με την αναφορά του Tohru Ubukata (Bridgestone Motorcycle Tyre Development Dep.) υπήρξε αξιοσημείωτη βελτίωση στην απόδοση των νέων γομών που είχε σχεδιάσει η εταιρεία για τον συγκεκριμένο αγώνα. Βελτιώθηκε σημαντικά η πρόσφυση στις οριακές κλίσεις γεγονός που απέφερε το νέο ρεκόρ γύρου. Επιπλέον, η νέα γόμα ήταν ανθεκτικότερη στοιχείο που συντέλεσε στην μακροζωία του ελαστικού και την επίτευξη νέου ρεκόρ συνολικού χρόνου του αγώνα. Η απόδοση της νέας γόμας όσον αφορά τον χρόνο που χρειάζεται για να φθάσει το ελαστικό στην θερμοκρασία λειτουργίας ήταν πολύ καλή τόσο λόγω της σχεδίασης της πίστας όσο και την θερμοκρασία της ασφάλτου που επικρατούσε.  

 

Αρκετοί αναβάτες χρησιμοποίησαν και τις δύο αναβάτες την Παρασκευή και το Σάββατο αντίστοιχα κατά την διάρκεια των ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών. Τα δεδομένα της τηλεμετρία έδειξαν ότι η σκληρότερη γόμα μπορούσε να δουλέψει καλύτερα στις ψυχρότερες συνθήκες όπως το δεύτερο session των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής και η πιο μαλακή γόμα έδειξε καλή απόδοση όταν η θερμοκρασία της πίστας αυξήθηκε κατά 17ο Κελσίου το απόγευμα του Σαββάτου στην διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών. 

 

Η σχεδίαση της πίστας καθώς επίσης κι η ποιότητα της ασφάλτου αφήνει πολύ μικρό χρονικό περιθώριο για την ψύξη του ελαστικού από την μία στροφή στην άλλη, γι’αυτό η θερμοκρασία του ελαστικού είναι γενικά υψηλή. Ωστόσο η απόδοσή τους ήταν πολύ καλή αν κρίνει κανείς από το νέο ρεκόρ γύρου. Από πλευράς φθοράς τα ελαστικά κυμάνθηκαν στο επίπεδο που είχε αρχικά υπολογίσει το επιτελείο της Bridgestone. Το γεγονός ότι ο Jorge Lorenzo σημείωσε τον ταχύτερό του γύρο μόλις τρεις γύρους πριν από το τέλος του αγώνα αποδεικνύει την αντοχή και την σταθερότητα των επιδόσεων της νέας γόμας.

Επόμενο άρθρο »

Ελαφρύτερες δαγκάνες για την Rizla Suzuki

« Προηγούμενο άρθρο

Διαφορετικά φέρινγκ για Pedrosa και Dovizioso

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα