• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Misano Test: Δεύτερη μέρα
Τελικοί χρόνοι, ο Quartararo ταχύτερος
Νέα 07/09/2022 - 13:55

Οι μηχανικοί μαζεύουν τα πράγματα μετά την ολοκλήρωση του διήμερου τεστ στο Misano και είναι η Monster Energy Yamaha MotoGP στην κορυφή των φύλλων χρόνου. Ο Fabio Quartararo ολοκλήρωσε την δεύτερη μέρα με 1:31.054, τον ταχύτερο χρόνο της δοκιμής συνολικά, ενώ στην Repsol Honda, ο Marc Marquez συνέχισε να γράφει γύρους στην επιστροφή του από το χειρουργείο.

YAMAHA:

Μεγάλο μέρος του ενδιαφέροντος πριν από τη δοκιμή επικεντρώθηκε στον νέο κινητήρα της Yamaha και τα γραφήματα τελικής ταχύτητας ήταν πραγματικά πολύ ενθαρρυντικά. Ο Quartararo σημείωσε 298,3 χλμ./ώρα πριν από το μεσημεριανό διάλειμμα την Τετάρτη, τρίτος σε αυτή την κατάταξη με λιγότερο από 2 χλμ./ώρα διαφορά από τον Jorge Martin που ήταν στην πρώτη θέση. Ο «El Diablo» παραδέχτηκε ότι χρησιμοποίησε το slipstream για να πετύχει αυτή την ταχύτητα, αλλά ήταν ακόμα πολύ ευχαριστημένος με τον νέο κινητήρα. Ήταν ταχύτερος το πρωί με 1:31.116 πριν βρει λίγο περισσότερο ρυθμό το απόγευμα για να εδραιώσει τη θέση του στην κορυφή των φύλλων χρόνου.

Η Yamaha εργάστηκε επίσης σε ένα νέο πλαίσιο, καθώς και σε νέα αεροδυναμικά μέρη, με διαφορετικές εκδόσεις στις μοτοσυκλέτες των Quartararo και Franco Morbidelli, ο οποίος τερμάτισε την δοκιμή στην 12η θέση. Ενώ το τεστ του Misano ήταν κυρίως για την ανάπτυξη μιας μοτοσυκλέτας για την επόμενη σεζόν, μπορεί επίσης να δώσει στον Quartararo μια μεγάλη ώθηση στις ελπίδες του για το φετινό Πρωτάθλημα, δεδομένου ότι ο Massimo Meregalli λέει ότι το νέο πλαίσιο θα μπορούσε να εμφανιστεί ήδη από την Αραγονία. 


Ο Meregalli ανέφερε επίσης ότι η Yamaha μπορεί να βρήκε έναν τρόπο να επιτύχει περισσότερη ισχύ φέτος, κάτι που θα απαιτούσε μια εξέλιξη κάπου αλλού εκτός από τον κινητήρα. 

HONDA:


Οι θαυμαστές του Marc Marquez χαίρονται! Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ολοκλήρωσε άλλους 61 γύρους τη 2η ημέρα του τεστ στο Misano. Σίγουρα δεν ήταν τα περισσότερα χιλιόμετρα, αλλά έγραψε αρκετούς γύρους την Τετάρτη– ένα εξαιρετικά θετικό σημάδι για τη φυσική κατάσταση του αναβάτη της Honda μετά την επέμβαση στο χέρι του τον Ιούνιο, και επομένως ένα εξαιρετικά θετικό σημάδι για τη Honda γενικά.

Όσο για τις μοτοσυκλέτες, συνέβαιναν πολλά και στη Honda. Το ψαλίδι Kalex που δοκίμασε ο Stefan Bradl την πρώτη μέρα επέστρεψε ξανά τη 2η – και αυτή τη φορά, εμφανίστηκε σε μια από τις μοτοσυκλέτες του Marc Marquez. Ο #93 είχε τρία διαφορετικά πρότυπα της RC213V στη διάθεσή του, ένα ζευγάρι εκδόσεων του 2022 και ένα πρότυπο μοντέλου του 2023, και η Honda δοκίμασε τρεις διαφορετικές εισαγωγές αέρα στον στόλο των μοτοσυκλετών της. Ο Bradl δοκίμασε επίσης μια διαφορετική εξάτμιση.

Στα φύλλα χρόνου, ο Marc Marquez ήταν ο καλύτερος της Honda στη 13η θέση σε συνδυασμένους χρόνους, έχοντας φθάσει το 1:31.642 το πρωί της δεύτερης ημέρας. 

DUCATI:


Ο νικητής του San Marino, Francesco Bagnaia τερμάτισε το τεστ στην δεύτερη θέση, χάρη στο 1:31.172 που πέτυχε πριν από το μεσημέρι τη 2η ημέρα, ενώ ο  Enea Bastianini διεκδίκησε την τέταρτη θέση στη δοκιμή με 1:31.260. Κανένας από τους αναβάτες της Ducati δεν βγήκε στην πίστα το απόγευμα, ενώ η Mooney VR46 Racing Team είχε ήδη ολοκληρώσει τις δοκιμές της την πρώτη μέρα. 


Κατά κύριο λόγο, η Ducati εργάστηκε σε σασί και νέα αεροδυναμικά μέρη, αν και μόνο με τους Bagnaia και Bastianini. Εν τω μεταξύ, ο Jack Miller είχε μια πτώση το πρωί στη στροφή 4 - χωρίς τραυματισμούς. 

APRILIA:

Και οι δύο αναβάτες της Aprilia, ο Maverick Viñales και ο Aleix Espargaro, τερμάτισαν στην πρώτη πεντάδα, ο πρώτος τρίτος με 1:31.189 και ο δεύτερος πέμπτος με 1:31.333 – και οι δύο κατά το πρωινό μέρος της δεύτερης ημέρας. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτο, ωστόσο, ήταν ότι η πτώση του Espargaro σε εκείνη την έξοδό του τον άφησε με ένα σπασμένο μικρό δάχτυλο στο αριστερό του χέρι. Ευτυχώς, δεν θα χρειαστεί χειρουργική επέμβαση και ενώ ο Aleix παραδέχτηκε ότι πονούσε, περιμένει να είναι εντάξει για να οδηγήσει στην Αραγονία.

H Aprilia δοκίμασε διαφορετικά σασί και, όπως η Yamaha, θα μπορούσε να παρουσιάσει μια νέα προδιαγραφή ήδη από την Αραγονία. Υπήρχαν επίσης νέα αεροδυναμικά μέρη στη δοκιμή.

KTM:

Παρά τις πολλές φήμες, ο διευθυντής της Red Bull KTM Factory Racing Team, Francesco Guidotti, είπε ότι οι Αυστριακοί δεν είχαν το πρωτότυπο του 2023 στο Misano, αν και δοκίμασαν ανταλλακτικά του 2023. Ο Miguel Oliveira ήταν ο ταχύτερος από τους αναβάτες της ΚΤΜ με 1:31.585, αν και μεγάλο μέρος της δουλειάς ανάπτυξης έγινε από τον Brad Binder και τον δοκιμαστή αναβάτη, Dani Pedrosa - με τον πρώτο να καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια με 46 γύρους το απόγευμα της Τετάρτης.


SUZUKI:

Η ομάδα Suzuki Ecstar ολοκλήρωσε το πρόγραμμά της την πρώτη μέρα και ως εκ τούτου δεν συμμετείχε κατά την δεύτερη μέρα. 

Επόμενο άρθρο »

Άλλον έναν χρόνο ο Bezzecchi με την Mooney VR46

« Προηγούμενο άρθρο

Misano Test: Δεύτερη μέρα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA