• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα Suzuki V-Strom 1050DE
Aντικαθιστά την έκδοση XT
Νέα Αγοράς 05/09/2022 - 15:11

Η Suzuki παρουσιάζει τη νέα V-Strom 1050DE, και προσθέτει περισσότερες off-road δυνατότητες στη γκάμα της. Η έκδοση DE, αντικαθιστά την XT ως την απόλυτη adventure μοτοσικλέτα SUZUKI και αποκτά ένα πλήθος χαρακτηριστικών που μοιράζονται με τη V-Strom 1050 αλλά και ένα πακέτο νέων χαρακτηριστικών που βελτιώνουν την απόδοση όταν ο αυτοκινητόδρομος τελειώνει!

Η V-Strom 1050DE είναι φτιαγμένη για εκεί που σε πάει το ταξίδι, είτε εντός είτε εκτός δρόμου.

Για το 2023 και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT, quicκshifter δυο κατευθύνσεων, καθώς και ένα πακέτων ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει: 

  •      - Μονάδα IMU έξι αξόνων
  •      - ABS με αισθητήρα κλίσης και δύο modes ευαισθησίας 
  •      - Slope-dependent control 
  •      - Load-dependent control 
  •      - Hill hold 
  •      - Συνδυασμένα φρένα
  •      - Cruise control 
  •      - Τρία power modes 
  •      - Τρεις επιλογές ρυθμίσεων traction control 

H V-Strom 1050DE επιπλέον διαθέτει: 

  •      - 21-ιντσών τροχό μπροστά με ελαστικά Dunlop TRAILMAX MIXTOUR (tube type μπροστά) 
  •      - Αυξημένη διαδρομή αναρτήσεων και ύψος από το έδαφος καθώς και επανασχεδιασμένη γεωμετρία πλαισίου και εργονομίας
  •      - Φαρδύτερο τιμόνι και ατσάλινα μασπιέ 
  •      - ABS δύο ρυθμίσεων +δυνατότητα απενεργοποίησης του πίσω ABS 
  •      - Έξτρα επιλογή traction control για οδήγηση στο χώμα ‘G mode’ (Gravel mode)

 

Styling  

Όπως και η προηγούμενη γενιά, η νέα DE θυμίζει το θρυλικό DR-Z800, με το χαρακτηριστικό κίτρινο – μπλε χρώμα να δίνει το παρών.

Πλαίσιο 

Η χαρακτηριστική αλλαγή για τη V-Strom 1050DE αποτελεί η νέα ζάντα 21 ιντσών που παρέχει περισσότερο έλεγχο και ευκολότερο χειρισμό κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. Η έκδοση DE διαθέτει ελαστικά Dunlop TRAILMAX MIXTOUR ενώ η V-Strom 1050 συνεχίζει με χυτές ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω με ελαστικά Bridgestone Battlax Adventure A41. 

Ο μεγαλύτερος τροχός της έκδοσης DE μπροστά προσδίδει στην πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της ΚΥΒ μεγαλύτερη διαδρομή, αυξάνοντας επίσης την γωνία κάστερ και το ίχνος βελτιώνοντας την απόσταση από το έδαφος φτάνοντας τα 190mm. Το μεταξόνιο είναι μακρύτερο κατά 40mm σε σχέση με τη V-Strom 1050, χάρη στο νέο ψαλίδι αλουμινίου ενώ και το τιμόνι είναι φαρδύτερο κατά 40mm για βελτιωμένη στάση του σώματος κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. 

Το πλαίσιο αλουμινίου είναι και αυτό βελτιωμένο για 2023, και στις δύο εκδόσεις με αυξημένα επίπεδα ευκαμψίας.

 

Η νέα V-Strom 1050DE διαθέτει:

  •      - Σέλα με νέο εργονομικό σχεδιασμό (χωρίς ρύθμιση ύψους) που όχι μόνο μειώνει το βάρος κατά 706gr (37% ελαφρύτερη από του V-Strom 1050) αλλά επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται πιο άμεσα κατά την αλλαγή στάσης οδήγησης στο χώμα
  •      - Μικρότερη ζελατίνα για καλύτερη οπτική (ρυθμιζόμενη κατά ύψος)
  •      - Νέο λασπωτήρα εμπρός
  •      - Ποδιά αλουμινίου και κάγκελα προστασίας
  •      - Φαρδύτερα ατσάλινα μασπιέ 

Η V-Strom 1050 συνεχίζει να διαθέτει τη ρυθμιζόμενη κατά ύψος σέλα, την ψηλότερη ζελατίνα με ρύθμιση ύψους, ενώ διαθέτει και πλαστική ποδιά προστασίας για εξοικονόμηση βάρους σε σχέση με την DE.

 

Ηλεκτρονικά 

Δεν είναι μόνο οι βελτιώσεις στο πλαίσιο που κάνουν πιο ικανή στην οδήγηση εκτός δρόμου τη V-Strom 1050DE. Πλέον εξοπλίζεται με ένα αναβαθμισμένο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων. 

Για την V-Strom 1050DE έχει προστεθεί μια νέα ρύθμιση του traction control στα διαθέσιμα modes. Η επιλογή «G» (gravel) ειδικά σχεδιασμένη για απροβλημάτιστη οδήγηση στο χαλίκι. Η συγκεκριμένη επιλογή επιτρέπει την καθυστέρηση του χρονισμού της ανάφλεξης με αποτέλεσμα την παρατεταμένη κύλιση του πίσω τροχού. Επιπλέον η απόδοση ισχύος δεν πέφτει πάρα μόνο όταν ο πίσω τροχός τείνει να χάσει κάθε επίπεδο πρόσφυσης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η μοτοσικλέτα να παραμένει υπό έλεγχο και ο αναβάτης να διαθέτει την απόλυτη ισχύ όταν τη χρειάζεται. 

Η νέα V-Strom 1050DE διαθέτει επιπλέον τη δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS του πίσω τροχού δίνοντας περισσότερη ελευθερία και έλεγχο στον αναβάτη κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. 

Και οι δύο εκδόσεις εξοπλίζονται με νέο quickshifter δύο κατευθύνσεων που επιτρέπει ομαλές και γρήγορες αλλαγές ταχύτητας αυξάνοντας έτσι και την βέλτιστη απόδοση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

Όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι εύκολα στη λειτουργία τους από ένα διακόπτη στην αριστερή πλευρά του τιμονιού εκτός από το κουμπί ενεργοποίησης cruise control, με όλες τις πληροφορίες να είναι ορατές στη νέα έγχρωμη TFT οθόνη.

Κινητήρας 

Ο κινητήρας φέρει βελτιώσεις για το 2023, συμπεριλαμβανομένων των κοίλων βαλβίδων εξαγωγής με νάτριο. Οι νέες βαλβίδες συμβάλλουν στη μείωση της θερμοκρασίας στον θάλαμο καύσης, όχι μόνο με αποτέλεσμα καλύτερη απόδοση, και καλύτερη αίσθηση, αλλά συμβάλλουν επίσης στη βελτίωση της αντοχής.

Υπάρχουν επίσης βελτιώσεις στη μετάδοση. Οι νέες, ψηλότερες ταχύτητες 1ης και 6ης κάνουν τη μετάβαση στη 2α και από εκεί μέχρι την 5η ταχύτητα πιο ομαλή και προσφέρουν μεγαλύτερη απόδοση επιτάχυνσης.

Το DE διαθέτει επίσης μια νέα, ισχυρότερη αλυσίδα μετάδοσης, με πιο ανθεκτικούς συνδέσμους και πείρους μεγαλύτερης διαμέτρου, καθώς και ειδικό νέο επιλογέα αλλαγής ταχυτήτων, που ταιριάζει καλύτερα στην οδήγηση εκτός δρόμου.

Πρακτικότητα

Παρά τη διαφοροποίηση των δύο εκδόσεων σε εντός και εκτός δρόμου, και οι δύο μοιράζονται πρακτικά χαρακτηριστικά όπως το κεντρικό stand και τις χούφτες προστασίας, ενώ full LED είναι τα φώτα και τα φλας. 

Η θύρα φόρτισης USB, τοποθετημένη δίπλα στην οθόνη επιτρέπει την εύκολη φόρτιση των smartphones, ενώ επιτρέπεται και η σύνδεση άλλων συσκευών μέσω της πρίζας 12V που βρίσκεται κάτω από τη σέλα. 

Οι δύο νέες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες στις αρχές του 2023.

Επόμενο άρθρο »

Η Yamaha παρουσιάζει την R1 GYTR

« Προηγούμενο άρθρο

CFMOTO Test Ride Events – Φθινόπωρο 2022

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ