• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πώς το Silverstone περιπλέκει την απόφαση της Ducati;
Μεταξύ Martin και Bastianini
Νέα 14/08/2022 - 17:22


Όταν ξεκίνησε η σεζόν και έγινε φανερό ότι ο Jack Miller θα αναχωρούσε για την KTM τον επόμενο χρόνο, το ανοιχτό σημείο που άφησε η απουσία του αρχικά φαινόταν σαν να προοριζόταν για τον Bastianini, μετά το ονειρεμένο ξεκίνημα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Moto2 του 2020 – παίρνοντας τρεις νίκες σε επτά αγώνες – με την περσινή εργοστασιακή μοτοσυκλέτα στην Gresini.

Ο Bastianini είναι ένας από τους τρεις μόνο από τους οκτώ αναβάτες της Ducati στο grid που χρησιμοποιούν την μοτοσυκλέτα του 2021 και πολλοί πίστευαν ότι η ευκαιρία να βρεθεί σε μια πλήρως ανεπτυγμένη μοτοσυκλέτα αντί να ανησυχεί για την ανάπτυξη της νέας GP22 θα έδινε στον Bastianini ένα προβάδισμα – αλλά λίγοι περίμεναν ότι θα ξεκινήσει τη χρονιά με τον θεαματικό τρόπο που το έκανε. 

Κερδίζοντας τον πρώτο γύρο με την Gresini Racing πίσω ως πλήρως ανεξάρτητη ομάδα στο Qatar, σημείωσε άλλες δύο νίκες στο πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, στο Circuit of the Americas και στο Γαλλικό Grand Prix στο Le Mans.

Ωστόσο, ενώ ξεκίνησε δυνατά, αυτή η φόρμα άρχισε να φθίνει κάπως στα τελευταία στάδια της χρονιάς, με τον Ιταλό να συγκεντρώνει τώρα ίσο αριθμό πτώσεων σε αγώνες με τις νίκες του, κάτι που υποδηλώνει ότι χρειάζεται ακόμα δουλειά για να μετατραπεί ο Bastianini σε έναν πλήρως ολοκληρωμένο αναβάτη, ικανό να παλέψει για ένα Πρωτάθλημα.

Ο Martin, από την άλλη πλευρά, είχε ένα πολύ πιο ταραχώδες 2022,  που συνοδεύεται από σημαντικές ελαφρυντικές συνθήκες για να εξηγήσει το πρώτο μισό της χρονιάς του αναβάτη της Pramac. 

Είναι μόλις 11ος στο Πρωτάθλημα (με τον Bastianini να είναι τέταρτος), μην έχοντας καταφέρει να τερματίσει σε τέσσερις από τους αγώνες της χρονιάς και ήταν αρκετά εκτός ρυθμού σε πολλούς άλλους. Αυτό οφείλεται ( όπως αποδεικνύεται) στις παρατεταμένες συνέπειες των τραυματισμών που υπέστη στο φρικτό ατύχημα του Portimao στις αρχές της περασμένης σεζόν.

Τώρα πλήρως αναρρωμένος μετά από την τελευταία χειρουργική επέμβαση, ο Martin έχει βελτιωθεί τελευταία, με μια σειρά από τερματισμούς στην πρώτη επτάδα στους τελευταίους τέσσερις αγώνες - συμπεριλαμβανομένου ενός βάθρου στην Βαρκελώνη - μια ένδειξη ότι η φόρμα του επανέρχεται και το ταλέντο του παραμένει. 

Έχοντας όλα αυτά κατά νου, και με την Ducati να αποδέχεται τους τραυματισμούς του, σήμαινε ότι πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα πέντε εβδομάδων πριν από το Silverstone, η ισορροπία είχε ανατραπεί υπέρ του Martin και του συνδυασμού ταχύτητας και συνέπειας του, με τον Ισπανό να φαίνεται ως μια πιο ασφαλής επιλογή στην συνεχιζόμενη προσπάθεια της Ducati να κερδίσει τον πρώτο της Παγκόσμιο Τίτλο μετά τον θρίαμβο του Casey Stoner το 2007.

Αλλά αυτή η ισορροπία φαίνεται να έχει αλλάξει ξανά στο Silverstone, χάρη σε μια εντυπωσιακή απόδοση από τον Bastianini, παρά τη ζημιά που υπέστη τη μοτοσυκλετα του νωρίς στον αγώνα – ένα φτερό που χάθηκε, κατά ειρωνικό τρόπο, σε επαφή με τον Martin.

Παρόλα αυτά, ο Bastianini έκανε μια καθυστερημένη επίεθση χάρη στην εκπληκτική διαχείριση των ελαστικών, και ως αποτέλεσμα ήταν σε θέση να πάρει την εκδίκησή του από τον Martin παιρνόντας τον αναβάτη Pramac πάνω στη γραμμή του τερματισμού, σε έναν ακόμα, θα μπορούσαμε να πούμε χαρακτηριστικό αγώνα του Ισπανού, όπου ανέβηκε πολύ στους πρώτους γύρους, για να χάσει την ορμή του μετά. 

Και στην πραγματικότητα, μέσα σε αυτές τις δύο τεχνικές βρίσκεται η απάντηση στην ερώτηση της Ducati περισσότερο από οποιοδήποτε αποτέλεσμα αγώνα.

Θέλει έναν αναβάτη που είναι αναμφίβολα γρήγορος στον ρυθμό ενός γύρου και στα αρχικά στάδια του αγώνα, αλλά που χρειάζεται ακόμα λίγη δουλειά για να βελτιώσει το "φινίρισμα";  Ή μήπως είναι καλύτερο να έχουν κάποιον που καταλαβαίνει ουσιαστικά ίσως τη μεγαλύτερη πρόκληση στα σύγχρονα MotoGP – τη διαχείριση ελαστικών – με την ελπίδα ότι αυτός ο ρυθμός που επιδεικνύει στο τέλος του αγώνα μπορεί να τον μετατρέψει στο είδος του συνεπούς αναβάτη που μπορεί να παλέψει για έναν τίτλο;

Αυτή είναι μια ερώτηση που μπορεί να απαντηθεί οριστικά μόνο από τη διευθυντική ομάδα της Ducati Corse – αλλά, καθώς ο χρόνος τελειώνει στην αυτοεπιβεβλημένη προθεσμία να ανακοινώσει κάτι στο Misano τον επόμενο μήνα, δεν θα περιμένουμε πολύ ακόμη για να μάθουμε .

Επόμενο άρθρο »

H GASGAS στα MotoGP;

« Προηγούμενο άρθρο

Lorenzo: Οι αντιπαλότητες στα MotoGP πάντα εξιτάρουν τους οπαδούς

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα