• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rins: Έχασα εντελώς το κράτημα πίσω
Δυσκολευόμουν να κάνω γύρους στα 2:00
Νέα 12/08/2022 - 13:38

Ο νικητής του αγώνα του Silverstone του 2019, Alex Rins, φαινόταν δυνατός ολόκληρο το Σαββατοκύριακο του βρετανικού Grand Prix και, ξεκινώντας από την 11η θέση στη σχάρα εκκίνησης, βρέθηκε μέσα στην πρώτη πεντάδα στους πρώτους γύρους.

Ο Rins πήρε το προβάδισμα στον έκτο γύρο και κατάφερε να ανοίξει την διαφορά σχεδόν στο ένα δευτερόλεπτο, πριν αρχίσει να φθείρεται το σκληρό πίσω ελαστικό του, φέρνοντάς τον τελικά στην έβδομη θέση στον τερματισμό.

"Καταστράφηκα. Καταστράφηκα, όχι από την δική μου πλευρά (όχι σωματικά), γιατί εγώ έδωσα το μάξιμουμ", είπε ο Rins. "Όταν ήμουν πρώτος οδηγούσα τόσο ομαλά, ελέγχοντας το γκάζι, πολύ ομαλά".

"Και σε κάποιο σημείο του αγώνα, ζοριζόμουν πολύ για να διατηρήσω το κράτημα πίσω. Σπίνιαρα πολύ, δεν ξέρω γιατί. Πρέπει να ελέγξουμε τα δεδομένα, να μιλήσουμε με τους ανθρώπους της Michelin γιατί δεν ήταν φυσιολογικό να ζορίζομαι τόσο πολύ για να κάνω γύρους στο 2:00".

"Τους τελευταίους έξι γύρους έκανα 2:01. Αλλά σε κάθε περίπτωση, έβδομη θέση, κάποιοι βαθμοί, και ανυπομονούμε για τον επόμενο αγώνα".

 

Ο ομόσταυλός του, Joan Mir, βρισκόταν στην όγδοη θέση όταν έπεσε στην στροφή Stowe στον 15ο γύρο.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 λέει ότι το να βρίσκεται ανάμεσα σε τόσους αναβάτες, οδήγησε στην υπερθέρμανση του μπροστινού ελαστικού του, το οποίο προκάλεσε την πτώση του.

"Λοιπόν, οι θερμοκρασίες ήταν υψηλότερες από τις προηγούμενες ημέρες και το να είμαι μέσα σε ένα γκρουπ αναβατών για πολλούς γύρους προκάλεσε ίσως την υπερθέρμανση του μπροστινού λίγο περισσότερο από όσο ήθελα", είπε ο Mir. "Και, νομίζω ότι η πτώση οφείλεται σε αυτό. Προσπαθούσα να μείνω λίγο μόνος, στον καθαρό αέρα, αλλά ήταν δύσκολο γιατί ήμουν μαζί με το γκρούπ".

"Η αίσθηση με την μοτοσυκλέτα ήταν μια χαρά, έβλεπα ότι έχανα σε ορισμένα σημεία. Νομίζω ότι πρέπει να βελτιώσουμε λίγο περισσότερο το κράτημα γιατί από την 16η στροφή μέχρι την ευθεία εκκίνησης - τερματισμού, πιθανότατα έχανα τρία ή ίσως τέσσερα δέκατα σε αυτήν την δεξιά στροφή".

"Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της  μοτοσυκλέτας μας όσον αφορά την πρόσφυση".


"Δεν ήθελα να τελειώσω τον αγώνα με πτώση, αλλά έδωσα τα πάντα. Πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να πάμε λίγο μπροστά στους επόμενους γύρους γιατί ένιωθα καλά, αλλά τελικά δεν το κάναμε ποτέ".

Επόμενο άρθρο »

Aleix Espargaro: Θα είναι ένα πολύ σφιχτό Πρωτάθλημα

« Προηγούμενο άρθρο

Miller: Στους τελευταίους γύρους έχανα και το μπροστινό και το πίσω

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ