• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι αναρτήσεις της Moto2
Λόγω έλλειψης δεδομένων η εταιρεία της Ohlins έκανε την δική της πρόταση.
Νέα 01/05/2010 - 20:22

Αποστολή MOTOGP WORLD: Βασίλης Μωραΐτης  

 

Πριν καλά-καλά επιλέξουν ή σχεδιάσουν οι ενδιαφερόμενες ομάδες της Μoto2 κάποιο πλαίσιο άρχισαν να ψάχνουν για αναρτήσεις και φυσικά όλες τους απευθύνθηκαν στην Ohlins αφού η Σουηδική εταιρεία κυριαρχεί στα MotoGP. Λόγω έλλειψης δεδομένων η εταιρεία της Ohlins έκανε την δική της πρόταση όσον αφορά τον τύπο του πιρουνιού και φυσικά το πίσω αμορτισέρ. 

 

Τελικά, στο εμπρός σύστημα διατίθεται ένα πιρούνι που προέρχεται μεν από τα MotoGP (εκδόσεις ‘07, ‘08, ‘09) αλλά είναι μικρότερης διαμέτρου. Πιο συγκεκριμένα οι ομάδες χρησιμοποιούν πιρούνι διαμέτρου 42mm ή 43mm και η διαδρομή έχει προσδιοριστεί από την Ohlins ενώ υπήρξαν κι εξαιρέσεις. Στην ουσία το πιρούνι αποτελεί μία ελαφρώς διαφοροποιημένη έκδοση αυτών που χρησιμοποιεί η κορυφαία κατηγορία. 

 

Πίσω η εταιρεία επέλεξε ένα αμορτισέρ της σειράς TTX36 που αποτελεί το πιο high tech αμορτισέρ της κατηγορίας των Superbike. Φυσικά, η Σουηδική εταιρεία παρέχει περίπου δέκα παραλλαγές αυτού όσον αφορά τη θέση του εξωτερικού ρεζερβουάρ, τη γωνία αυτού. Κι αυτό για να μπορεί κάθε ομάδα να το προσαρμόσει αντίστοιχα στο ψαλίδι ανάλογα με την σχεδίαση αυτού. Για να διατηρηθεί το κόστος σε χαμηλό επίπεδο η Ohlins επέλεξε λιγότερο εξωτερικά υλικά και μέταλλα στο εσωτερικό της κάθε ανάρτησης. Κατά συνέπεια το πιρούνι κοστίζει 9.580 ευρώ ενώ το αμορτισέρ φθάνει τα 1998ευρώ.

Επόμενο άρθρο »

Νέο ελαστικό ετοιμάζει η Dunlop

« Προηγούμενο άρθρο

Ατσάλινα πλαίσια στη Moto2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA