• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Vmoto – Super Soco και τα μοντέλα της
Proday 2022 @ Mugello
Νέα Αγοράς 26/07/2022 - 16:28

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφία: Gigi Soldano

 

Η γνωστή πια εταιρία Vmoto που παράγει τα ηλεκτρικά μοντέλα της από το 2017 στην Κίνα, κερδίζει όλο και περισσότερο την αγορά όλου του κόσμου. Σήμερα στη διάρκεια της εκδήλωσης ProDay 2 που έγινε στην πίστα του Mugello παρουσίασε σε επιλεγμένους δημοσιογράφους από αρκετές χώρες του κόσμου τα μοντέλα της και τη στρατηγική της για το άμεσο μέλλον. Επικεφαλής της εταιρίας στην Ιταλία και μέλος του ΔΣ είναι ο φοβερός Graziano Milone που είναι και Πρόεδρος της Vmoto στον τομέα της στρατηγικής και της ανάπτυξης στην αγορά, ο οποίος ξεκίνησε την παρουσίαση με ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα του Γενικού Διευθυντή Charles Chen. 

Κατόπιν ο Jorge Lorenzo, που είναι πρεσβευτής της μάρκας και βοηθάει στην οδηγική εξέλιξη των μοντέλων, απηύθυνε χαιρετισμό: “Πρέπει να κάνουμε βήματα για να βοηθήσουμε στη βιωσιμότητα του πλανήτη και η ηλεκτροκίνηση είναι ένα βήμα προς αυτό. Είμαι υπερήφανος που είμαι πρεσβευτής της Vmoto, στην οποία ο Graziano Milone κάνει φοβερή δουλειά. Είμαι δοκιμαστής της Yamaha και τώρα οδηγώ τα ηλεκτρικά Vmoto και μεταφέρω στον Graziano τις παρατηρήσεις μου για την οδική τους συμπεριφορά”, είπε μεταξύ άλλων ο 5 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, που χθες έκανε πολύ γρήγορους γύρους στην πίστα, πάνω σε μια Yamaha R1M, ενώ δεν παρέλειψε να κάνει δύο γύρους και με τον απεσταλμένο μας Δημήτρης Διατσίδη, που οδηγούμε μια σχεδόν ίδια μοτοσυκλέτα. 

Ο Graziano Milone διευκρίνησε: “Το γκρουπ μας πήρε την πρώτη θέση στην Ευρωπαϊκή αγορά, στις κατηγορίες οχημάτων R1 & R3, αυτά που εμείς τα λέμε “εργαλεία μετακίνησης στην πόλη”. “Δεν πουλάμε μοτοσυκλέτες!”, είπε χαρακτηριστικά, “επιμένω στη χρήση του όρου εργαλεία μετακίνησης”.

Και συνέχισε: “Εμφανιστήκαμε το Νοέμβριο του 2017 στην EICMA. Η ποιότητα και τα υλικά έχουν μεγάλη σημασία, είπαμε τότε. Από τότε ο πρώτος μου στόχος είναι να ανεβάσουμε την ποιότητα, το σχεδιασμό και τη γκάμα των μοντέλων. Ο Τσεν έρχεται από 15 χρόνια εμπειρία στην Χόντα και ο Τεχνικός Διευθυντής από 10 χρόνια στην Χόντα. Η παραγωγή γίνεται στην Κίνα, η φιλοσοφία κατασκευής είναι Ιαπωνική και του σχεδιασμού Ευρωπαϊκή και τα κεντρικά γραφεία βρίσκονται στην Αυστραλία, με γραφεία στην Ολλανδία και Ιταλία”. 

“Πρώτα – πρώτα έφτιαξα το after sales service, που το θεωρώ σημαντικό και η γκάμα μας τα επόμενα χρόνια θα είναι από 2 – 11 kw. Τώρα είναι από 2 - 4 kw, του χρόνου θα έχουμε 2 – 7 kw και το 2024 & 2025 η γκάμα θα περιλαμβάνει μοντέλα από 2 -11 kw. 

Πουλήσαμε 60,000 Vmoto + supersoco και συνολικά είχαμε παραγωγή 120,000 μοντέλων, με άλλη μάρκα στην Ινδία, με λίγο χαμηλότερα στάνταρτς. Δεν πουλάμε στην Ασία λόγω αυξημένου κόστους, λόγω ποιότητας, γιατί είμαστε μια “premium brand!”

Έτσι στόχοι εκτός της Ευρωπαϊκής αγοράς είναι και η αγορά των ΗΠΑ.

Ο Dario Marchetti που επίσης είναι πρεσβευτής της μάρκας έκανε το χαιρετισμό του και αμέσως μετά ακολούθησε η δοκιμή, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο της πίστας. Το πρωτότυπο Stash που θα βγει σε παραγωγή αργότερα μέσα στη χρονιά, ήταν απλά ένα πρωτότυπο που ήθελε δουλειά, αλλά οι TC Wanderer & TS Street Hunter που είναι νέα φετινά μοντέλα, έχουν εξαιρετική συμπεριφορά. Επίσης είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το πρωτότυπο σκούτερ F01 που θα βγει σε παραγωγή άμεσα, το οποίο είναι εντυπωσιακά καλό και οδηγικά!

Περισσότερα για τα μοντέλα αυτά και την Vmoto – Super Soco σε επόμενο άρθρο, με περισσότερες φωτoγραφίες.

 

Επόμενο άρθρο »

O Cervantes κέρδισε τον αγώνα Baja Aragon με Triumph Tiger 900 Rally Pro

« Προηγούμενο άρθρο

Ermax για Yamaha Tracer 900

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα