• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τι ετοιμάζει η Bridgestone για την Jerez.
H Jerez είναι μία καλή πίστα δοκιμών γιατί έχει καλή διάταξη στροφών.
Νέα 27/04/2010 - 15:18

Καμία αλλαγή δεν έχει γίνει στη σχεδίαση της πίστας ή την άσφαλτο αυτής από πέρυσι κατά συνέπεια το επιτελείο της Bridgestone θα έχει διαθέσιμες τις παρακάτω γόμες για την κατηγορία των MotoGP: Μεσαία και σκληρή γόμα για τον εμπρός τροχό και μαλακή και μεσαία γόμα για τον πίσω. Η μόνη διαφορά στις γόμες του πίσω τροχού είναι ότι υπάρχει μεγαλύτερο εύρος στην θερμοκρασία λειτουργίας τους. 

 

Η πίστα της Jerez έχει 8 δεξιές και 5 αριστερές στροφές που εξισορροπούνται μεταξύ τους όσον αφορά τη χρήση του ελαστικού. Η θερμοκρασίας της πίστας αναμένεται υψηλότερη από αυτή που συνάντησαν οι οδηγοί στο Qatar και οι τωρινές ενδείξεις προβλέπουν ότι θα ξεπεράσει τους 45ο Κελσίου που είχε φτάσει πέρυσι. Γεγονός που θα συντελέσει στην υψηλότερη θερμοκρασία λειτουργίας των ελαστικών. Κι αυτό είναι το σημείο που έχει δώσει έμφαση η εταιρεία για να βελτιώσει την μαλακή και την μεσαία γόμα του πίσω ελαστικού. Πέρυσι ο Valentino Rossi κέρδισε τον αγώνα σημειώνοντας νέο ρεκόρ γύρου και νέο ταχύτερο χρόνο (στο σύνολο) αγώνα χρησιμοποιώντας σκληρή γόμα εμπρός και μεσαία γόμα στον πίσω τροχό της Μ1. 

 

Ο Tohru Ubukata (Manager, Bridgestone Motorcycle Tyre Development Dep.) εξηγεί λεπτομερώς τα χαρακτηριστικά των νέων ελαστικών αναφέροντας “H Jerez είναι μία καλή πίστα δοκιμών γιατί έχει καλή διάταξη στροφών κι αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε ένα ελαστικό με καλό ζύγισμα που να παρέχει καλό κράτημα από τις χαμηλές προς τις υψηλές ταχύτητες και από τις επίπεδες στροφές προς τα ανισόπεδα τμήματα. Η σχεδίασή της δεν δημιουργεί βαριά φορτία στο κέντρο του ελαστικού κι η κάθε πλευρά του ελαστικού χρησιμοποιείται σχεδόν το ίδιο οπότε δεν χρειάζεται η σχεδίαση ενός ασύμμετρου πίσω ελαστικού. Η επιφάνεια του οδοστρώματος είναι αρκετά άγρια κι η θερμοκρασία της ασφάλτου θα είναι ιστορικά υψηλή γεγονός που θα βάλει σε δοκιμασία της αντοχή και την φθορά των ελαστικών παρόλο ότι η Jerez δεν είναι η πιο απαιτητική πίστα. 

 

Αυτή την χρονιά παρέχουμε ελαστικά για τον πίσω τροχό που μεταξύ άλλων διαθέτουν νέα χαρακτηριστικά στη γόμα τους με μεγαλύτερο εύρος στην θερμοκρασία λειτουργίας τους, που θα έρχονται πιο γρήγορα στην θερμοκρασία λειτουργίας τους στις χαμηλές θερμοκρασίες και θα είναι πιο ανθεκτικά στις υψηλότερες. Οι περισσότεροι οδηγοί έδωσαν θετικές αναφορές για την μεσαία γόμα που χρησιμοποίησαν στο Qatar συνεπώς τα νέα χαρακτηριστικά θα "κουμπώσουν" ακόμη καλύτερα στις απαιτήσεις τους και θα δούμε άλλο ένα συναρπαστικό αγώνα στη Jerez.”

Επόμενο άρθρο »

Guareschi: “Η GP10 λειτουργεί σωστά”

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: “Λατρεύω να αγωνίζομαι στην Jerez”

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα