• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Zarco: 2 Γάλλοι στο βάθρο
Είναι ωραίο να το μοιράζεσαι με έναν φίλο
Νέα 26/04/2022 - 13:45

Ο Johann Zarco έφτασε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην πορτογαλική πίστα, πίσω από έναν ασταμάτητο Quartararo που επέβαλε τον ρυθμό του στον αγώνα από τους πρώτους γύρους. Δεν ήταν ένα εύκολο βάθρο και τον βοήθησε  το ριψοκίνδυνο πέρασμα του Miller, το οποίο έκανε ένα από τα μεγάλα φαβορί της ημέρας, τον Ισπανό αναβάτη Joan Mir, να φύγει από το παιχνίδι. Τώρα ο αναβάτης της ομάδας Pramac είναι πέμπτος στη βαθμολογία με 51 βαθμούς, 10 βαθμούς πίσω από τον προηγούμενο ηγέτη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, Bastianini. Απόδειξη του πως αλλάζει συνεχώς η βαθμολογία σε αυτό το πρωτάθλημα.

"Δεν ήταν εύκολος αγώνας, ακόμη και ξεκινώντας από την πρώτη σειρά", δήλωσε ο Γάλλος αναβάτης. "Προσπάθησα να συμβαδίσω με τον Fabio, αλλά δεν ήταν αρκετό. Έκανα μια τελευταία προσπάθεια στον τελευταίο γύρο, αλλά είμαι ακόμα ικανοποιημένος με αυτούς τους είκοσι βαθμούς».

Η κοινή γνώμη είναι ότι οι ευρωπαϊκές πίστες θα εδραιώσουν πιο ξεκάθαρα το επίπεδο των μοτοσυκλετών και των αναβατών σε αυτό το πρωτάθλημα. Και, όμως, οι δύσκολες συνθήκες εδώ στο Portimão  οδήγησαν σε έναν εξίσου ιδιαίτερο αγώνα. Σειρά έχει η Jerez, με τον Zarco να πιστεύει ότι η συλλογή δεδομένων από την Ducati θα αρχίσει σιγά σιγά να κάνει την διαφορά.


"Από τη μια πλευρά, είναι αλήθεια ότι πιθανότατα θα αρχίσουμε να βλέπουμε ποιοι θα είναι οι πιο συνεπείς αναβάτες όσον αφορά τα αποτελέσματα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, αλλά, από την άλλη, νομίζω ότι αυτό είναι ένα πολύ μοναδικό πρωτάθλημα, πολύ ανταγωνιστικό, στο οποίο όλοι έχουν την ευκαιρία να τα πάνε καλά, ακόμα και οι μοτοσυκλέτες είναι όλες σε πολύ υψηλό τεχνικό επίπεδο φέτος. Δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να έχω ένα καλό αποτέλεσμα εδώ υπό αυτές τις συνθήκες, αλλά εδώ είμαι, οπότε σκεφτείτε ότι θα συνεχίσουμε να βλέπουμε αυτό το επίπεδο ανταγωνιστικότητας στους επόμενους αγώνες. Ο Fabio μπόρεσε να επιδείξει τις ιδιότητες του αναβάτη που είχαμε ήδη δει πέρυσι. Την ικανότητα να επιβάλλεται και να κρατά σταθερό το ρυθμό του, το είχε περισσότερο από όλους στον αγώνα. Όσο για μένα, πέρυσι πετύχαμε ένα καλό αποτέλεσμα εδώ στο Portimão. Ένα καλό αποτέλεσμα που μπορέσαμε να επαναλάβουμε φέτος, αλλά πιστεύω επίσης ότι, αγώνα με αγώνα, διασταυρώνοντας τα δεδομένα μεταξύ των διάφορων Ducati, με 8 από αυτές στην πίστα, θα αρχίσουμε να βλέπουμε περισσότερες Ducati στο βάθρο".


O Fabio Quartararo είναι ο πρώτος Γάλλος αναβάτης που φτάνει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στην μεγάλη κατηγορία μετά τον Christian Sarron, που είχε κερδίσει το Γερμανικό Grand Prix το 1985. Μαζί με τον Zarco κάνουνε και πάλι ένα γαλλικό 1-2, μετά τον περσινό αγώνα του Qatar.


"Πιστεύω ότι είναι ωραίο να μοιράζεσαι το βάθρο με έναν φίλο αλλά και με έναν αντίπαλο και, σε κάθε περίπτωση, μια δεύτερη θέση είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Ωστόσο, πρέπει να παραδεχτείτε ότι είναι περισσότερο χάρη στον Fabio παρά σε εμένα (που βλέπουμε Γάλλους αναβάτες στο βάθρο). Συνήθως, είναι αυτός που επαινείται από τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης και είμαι <<ομόσταυλός του>>", είπε αστειευόμενος ο Johann. "Αλλά είναι ακόμα κάτι για το οποίο πρέπει να είμαστε περήφανοι για το έθνος μας, χωρίς αμφιβολία! Όπως είπα και πέρυσι, υπάρχουν δέκα χρόνια ηλικιακής διαφοράς μεταξύ μας και το να βλέπεις έναν Γάλλο αναβάτη να κερδίζει, ακόμα κι αν δεν είμαι εγώ, να κάνω ένα βήμα πίσω και να το κοιτάω με προοπτική, είναι ένα πολύ καλό σημάδι για τη Γαλλία. Στο κάτω κάτω, είμαστε μόνο εμείς οι δύο, αντιμέτωποι με ένα σωρό Ισπανούς και Ιταλούς αναβάτες. Έτσι, όταν παίρνουμε ένα τέτοιο αποτέλεσμα, πρέπει να είμαστε ακόμα πιο χαρούμενοι. Ο Fabio έκανε ένα απίστευτο βήμα προς τα εμπρός την Κυριακή, οπότε ακόμα κι όταν δεν έχω το ίδιο αποτέλεσμα, αν το κάνει αυτός, δεν μπορώ παρά να νιώσω μερικώς ικανοποιημένος".

Ο Ζarco, μέσω  της ανάλυσης δεδομένων, προσπαθεί να βελτιώσει τομείς της οδήγησής του και ένας από αυτούς είναι το φρενάρισμα.


"Αυτή τη στιγμή, προσπαθώ να βελτιώσω πολύ το φρενάρισμα, το δυνατό σημείο της Ducati του Bagnaia πέρυσι, και νιώθω ότι βελτιώνομαι. Αναλύοντας τα δεδομένα, φαίνεται ένα περιθώριο βελτίωσης μικρής σημασίας, αλλά αν το πολλαπλασιάσετε επί δεκαπέντε στροφές για κάθε γύρο, γίνεται ένα περιθώριο βελτίωσης που δεν πρέπει να υποτιμηθεί", κατέληξε ο Γάλλος αναβάτης.

Επόμενο άρθρο »

"Μοτοσυκλέτες ερχόντουσαν από παντού"

« Προηγούμενο άρθρο

Rins: Κανείς δεν πίστευε σε εμένα το Σάββατο

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA