• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Quartararo: Δεν περίμενα ότι θα είμαι τόσο γρήγορος
Ειδικά στις κατατακτήριες
Νέα 25/04/2022 - 01:25

Ο Fabio Quartararo δεν είχε βρεθεί στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στα MotoGP για σχεδόν 8 μήνες, από το Grand Prix του Silverstone τον περασμένο Αύγουστο. Για να το γιορτάσει, ο Γάλλος της Yamaha έκανε μια βουτιά στην πισίνα στο Portimao. Ένας ακόμα λόγος ήταν ότι η πρώτη θέση επί πορτογαλικού εδάφους σήμαινε ότι πέρασε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος (σε ισοβαθμία με τον Rins).

"Πέρασε πολύς καιρός από τότε που πήρα μια νίκη", είπε ο Fabio μετά τον αγώνα. "Για μένα ήταν δύσκολο να δεχτώ ότι ήμουν χαρούμενος που τερμάτισα έβδομος στο Austin επειδή βελτίωσα πολύ τον ρυθμό αγώνα μου από την προηγούμενη χρονιά. Οπότε, φυσικά, είναι δύσκολο για μένα να βλέπω την ομάδα να με χειροκροτεί για την έβδομη θέση. Αλλά στο Portimao το να παλέψω ξανά για τη νίκη ήταν κάτι ξεχωριστό, κάτι συναισθηματικό γιατί πάντα έλεγα ότι θα παλέψω το ίδιο για την πρώτη, την πέμπτη ή την δέκατη θέση".

Ο Quartararo δεν μπορεί να δει τίποτα αρνητικό κοιτάζοντας πίσω σε ολόκληρο το GP.

"Ήταν ένα από τα καλύτερα μου Σαββατοκύριακα από τότε που αγωνίζομαι στα MotoGP. Στη βροχή στις ΕΔ1 ήμουν 20ος, στις ΕΔ3 ένα δέκατο πίσω από τους κορυφαίους. Στις κατατακτήριες, σε βρεγμένες συνθήκες πίστας - το χειρότερο για μένα - ήμουν γρήγορος. Την Κυριακή ήξερα ότι είχα υπέροχο ρυθμό, αλλά εξεπλάγην που ήμουν τόσο γρήγορος στον αγώνα. Είμαι ευχαριστημένος με το πώς τα κατάφερα".

Πραγματικά φαινόταν σαν να βλέπαμε ένα άλλο Quartararo σε σύγκριση με αυτό των πρώτων αγώνων.

"Το Qatar ήταν σκληρό γιατί πέρυσι κερδίσαμε, φέτος τερματίσαμε ένατοι, στο Austin έβδομοι και πέρυσι τερματίσαμε δεύτεροι. Αλλά οδηγούσα πολύ καλά, δεν έχω να πω τίποτα για το στυλ οδήγησής μου. Σίγουρα μπορείς πάντα να βελτιώνεσαι, αλλά εδώ είναι μια πίστα που μου αρέσει, είχα πολύ καλό κράτημα. Νομίζω ότι το βασικό σημείο για μένα ήταν ο τελευταίος τομέας και η συνέπεια του ότι σε αυτό το κομμάτι ένιωθα πολύ καλύτερα. Αλλά τίποτα δεν άλλαξε πραγματικά. Είναι αλήθεια ότι εντυπωσιάστηκα πολύ που έκανα σχεδόν όλο τον αγώνα στο 1:39, και αν είχα την πίεση από κάποιον πίσω μου, σίγουρα θα μπορούσα να καταφέρω να κάνω 1:39 σε όλο τον αγώνα".

Όπως ο αναβάτης, έτσι και η μοτοσυκλέτα δεν έχει αλλάξει.

"Βασικά, ποτέ δεν είπα ότι η μοτοσυκλέτα δεν λειτουργούσε. Είναι αλήθεια ότι η μοτοσυκλέτα χάνει πολλή τελική ταχύτητα, αλλά σε αυτή την πίστα δεν ένιωθα άσχημα με την τελική ταχύτητα γιατί στην τελευταία στροφή έβγαινα πολύ γρήγορα και στο κατέβασμα του λόφου προσπαθούσα να μην σουζάρω πολύ και ήμουν πολύ δυνατός εκεί.  Εκτός από αυτό το πρόβλημα, η Yamaha είναι μια φανταστική μοτοσυκλέτα, δεν μπορώ να βρω κανένα άλλο ελάττωμα".

Ωστόσο, οι άλλοι αναβάτες της Yamaha είναι πολύ πίσω, με τον Morbidelli να εξηγεί ότι η μεγαλύτερη εμπειρία του Fabio του επιτρέπει να αξιοποιήσει την μοτοσυκλέτα στο έπακρο.

"Ανέβηκα στη Yamaha την ίδια χρονιά, δεν ξέρω γιατί θα έπρεπε να έχω περισσότερη εμπειρία από αυτόν . Οι άλλοι αναβάτες πάντα μιλούν για την έλλειψη πρόσφυσης ως πρόβλημά μας, είναι ξεκάθαρο ότι όλοι θέλουν περισσότερη πρόσφυση, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα, αν μη τι άλλο είναι αποτέλεσμα της έλλειψης τελικής ταχύτητας".

Σε κάθε περίπτωση, το σίγουρο είναι ότι ο Fabio πλέον έχει αλλάξει την νοοτροπία του.

"Στο Austin ήξερα ότι δεν μπορούσα να στοχεύσω τη νίκη, αλλά είπα στον εαυτό μου ότι θα έδινα το 100% σε όποια θέση κι αν βρεθώ . Το 2020 όταν έχανα θέσεις ήταν πολύ μεγάλο θέμα, ενώ τώρα παλεύω για την 7η θέση σαν να ήταν για το βάθρο Αυτή ήταν η μεγαλύτερη αλλαγή για μένα, ήδη πέρυσι, στη Jerez, όταν είχα το πρόβλημα του arm pump, τερμάτισα τον αγώνα ούτως ή άλλως, γιατί οι 3 βαθμοί μπορεί να ήταν σημαντικοί. Ακόμη και τα απογοητευτικά αποτελέσματα αποδίδουν στο τέλος του έτους".

Επόμενο άρθρο »

Bagnaia: Είμαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα

« Προηγούμενο άρθρο

MOTOGPWORLD PADDOCK 5 @ Portugal

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα