• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
19ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ducati DesertX
Μια πραγματική Adventure μοτοσυκλέτα
Νέα Αγοράς 10/12/2021 - 01:36


Στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς Ducati World Premiere 2022 με τίτλο Dream Wilder η Ducati, όπως είχε προαναγγείλει, παρουσίασε την ολοκαίνουργια DesertX.

Ducati είχε ήδη παρουσιάσει την πρωτότυπη τότε Ducati Scrambler Desert X με τον αερόψυκτο κινητήρα στην έκθεση EICMA 2019 οπότε σε ένα ποσοστό νομίζαμε ότι ξέραμε τι θα δούμε.

Αυτό που περιμέναμε, αν και ήδη ξέραμε ότι τελικά θα φοράει τον υγρόψυκτο κινητήρα, ήταν ότι θα βλέπαμε μια ακόμα μεγάλη on off μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη ουσιαστικά για χρήση στο δρόμο σε ένα ρετρό στυλ που θυμίζει τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες που έτρεχαν στον αγώνα Paris Dakar την δεκαετία του 80.

 

 

Από τα παραπάνω πετύχαμε μόνο το τελευταίο τη Retro Rally εμφάνιση, που συνδυάζει άριστα το κλασικό στυλ με σύγχρονα στοιχεία.

Λειτουργικά η DesertX είναι μια καθαρόαιμη adventure μοτοσυκλέτα με δυνατότητες off road που, στα χαρτιά τουλάχιστον, την τοποθετούν ανάμεσα στη νέα KTM 890 Adventure και στην πιο καθαρόαιμη 890 Adventure R.

Με τροχούς 21” εμπρός και 18” πίσω, με αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών, αρκετή απόσταση από το έδαφος και με τον L2 Testastretta 11° κινητήρα η DesertX έχει σχεδιαστεί για να κάνει με το παραπάνω αυτό που δείχνει ότι είναι.

Το νέο, ειδικό για την DesertX, πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα , μια σχεδίαση που έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλά μοντέλα της Ducati και συνδυάζει στιβαρότητα με μικρό βάρος. Οι αναρτήσεις είναι της KYB, το πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό σύστημα USD έχει καλάμια διαμέτρου 46 χιλ. με ξεχωριστές λειτουργίες, το ένα ελέγχει την απόσβεση συμπίεσης και το άλλο την απόσβεση επαναφοράς, το πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστή δεξαμενή είναι επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο. Οι διαδρομές των τροχών είναι 230 χιλ. εμπρός και 220 χιλ. πίσω. Πραγματικά κατάλληλες σχεδόν για κάθε έδαφος, συγκριτικά οι αναρτήσεις της 890 Adventure της KTM έχουν διαδρομές 200 χιλ (εμπρός και πίσω) και αυτές της έκδοσης R 240 χιλ.

Τα φρένα είναι της Brembo με ακτινικές δαγκάνες M50 monobloc που πιάνουν σε δυο δίσκους 320 χιλ. εμπρός και με διπίστονη δαγκάνα πίσω σε δίσκο 265 χιλ. .

Οι τροχοί με ακτίνες 21” και 18” πίσω φοράνε Tubeless ελαστικά Scorpion Rally STR της Pirelli σε διαστάσεις 90/90-21 και 150/70 R18.

Ο κινητήρας που κινεί την DesertX είναι η τελευταία έκδοση Euro5 του γνωστού υγρόψυκτου L-2 937 cc Testastretta 11° με δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων και απόδοση 110 ίππων στις 9,250 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής στις 6,500 σ.α.λ. Ένας σύγχρονος κινητήρας με αποδεδειγμένη αξιοπιστία και πολύ καλή ελαστικότητα.

Σε ότι αφορά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα η νέα DesertX έχει διαθέσιμα 6 προγράμματα οδήγησης που συνδυάζονται με 4 προγράμματα απόδοσης ισχύος - Full, High, Medium και Low - το νέο εδώ είναι τα δυο ειδικά σχεδιασμένα για την DesertX πρόσθετα προγράμματα οδήγησης το Enduro Riding Mode και το Rally Riding Mode, επιπλέον των Sport, Touring, Urban και Wet.

Το στεγνό βάρος είναι στα 202 κιλά, μόλις 6 κιλά πάνω από αυτό της 890 Adventure R, η απόσταση από το έδαφός είναι στα 250 χιλ., το ύψος της σέλας στα 875 χιλ, όσο και της Yamaha Tenere 700 και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 21 λίτρα, ενώ υπάρχει σαν έξτρα εξοπλισμός πρόσθετο ρεζερβουάρ 8 λίτρων της Ducati Performance.

Η εντελώς νέα DesertX θα είναι διαθέσιμη στους συνεργάτες της Ducati από τον Μάιο του 2022.

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
 - Κινητήρας: Ducati Testastretta 11°, υγρόψυκτος, δικύλινδρος L, 4 βάλβιδος με δεσμοδρομικό σύστημα  
 - Κυβισμός: 937 cc (94 x 67.5 mm)
 - Συμπίεση: 13.3:1
 - Ισχύς: 110 hp (81 kW) στις 9,250 rpm
 - Ροπή: 92 Nm (68 lb-ft, 9.4 kgm) στις 6,500 rpm
 - Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός Bosch, σώμα διαμέτρου 53 mm, με σύστημα ride-by-wire
 - Κιβώτιο ταχυτήτων: 6 σχέσεων  
 - Τελική μετάδοση: με αλυσίδα
 - Συμπλέκτης: Slipper (μονόδρομος)υγρός πολύδισκος με υδραυλική ενεργοποίηση
 - Πλαίσιο: Ατσάλινο χωροδικτύωμα
 - Ανάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό KYB Ø 46 mm USD πλήρως ρυθμιζόμενο με διαδρομή 230mm
 - Ανάρτηση πίσω: Αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ KYB πλήρως ρυθμιζόμενο με απομακρυσμένη προφόρτιση ελατηρίου, διαδρομή τροχού 220mm.  
 - Τροχός εμπρός: Με ακτίνες και ελαστικό tubeless, Pirelli Scorpion Rally STR 90/90 - 21 M/C   
 - Τροχός πίσω:  Με ακτίνες και ελαστικό tubeless,  Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 R18 M/C
 - Φρένο εμπρός: 2 ημίπλευστα δισκόφρενα διαμέτρου 320 mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo monobloc και Bosch Cornering ABS
 - Φρένο πίσω: Δισκόφρενο διαμέτρου 265 mm με πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων Brembo και Bosch Cornering ABS
 - Οθόνη οργάνων: Έγχρωμη TFT 5’’  
 - Βάρος: κενό202 kg – πλήρες 223 kg
 - Ύψος σέλας: 875 mm  
 - Μεταξόνιο: 1.608 mm
 - Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 21 l
 - Εξοπλισμός ασφάλειας: Ducati Safety Pack (Cornering ABS, Ducati Traction Control)
 - Ηλεκτρονικός εξοπλισμός: Προγράμματα οδήγησης, προγράμματα ισχύος, σύστημα αντισούζας (DWC), έλεγχος φρένου κινητήρα (EBC), Ducati Quick Shift up/down (DQS), Cruise control, φώτα LED, φώτα ημέρας DRL, φως στοπ με λειτουργία ανάγκης (DBL), παροχή USB, παροχή 12V, αυτοακυρούμενα φλας, αμορτισέρ τιμονιού.
 - Εγγύηση: 48 μήνες
 - Διαστήματα σέρβις: Αλλαγή λαδιών κάθε 15,000 km, έλεγχος διάκενου βαλβίδων κάθε 30,000 km  
 - Κατανάλωση: 5.6 l/100 km

Επόμενο άρθρο »

BMW LEGO Technic BMW M 1000 RR

« Προηγούμενο άρθρο

Mazda και Mizuno δημιουργούν τα παπούτσια Kodo!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
MARTIN vs BAGNAIA: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΒΑΛΕΝΘΙΑ;
  • Ο JORGE MARTIN ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΩΝ 17 ΒΑΘΜΩΝ
  • Ο PECCO BAGNAIA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ