• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Max Biaggi "πετάει"
Στα 470 χλμ/ώρα!
Νέα 06/12/2021 - 14:15

O Max Biaggi είναι ο ταχύτερος άνθρωπος του κόσμου πάνω σε ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Με ταχύτητα 455,737 χιλιομέτρων ανά ώρα, ο Max Biaggi, οδηγώντας μια Voxan Wattman, έσπασε το Παγκόσμιο ρεκόρ στην κατηγορία της "μερικώς καλυμμένης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας κάτω από 300 κιλά", στο Διαστημικό Κέντρο Kennedy στην Φλόριντα.

Η Wattman χρησιμοποιεί τον ίδιο ηλεκτρικό κινητήρα Mercedes με την ROKiT Venturi Racing Team και την Mercedes-Benz EQ Formula E Team στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E. 

Σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM, η ταχύτητα της Voxan Wattman μετρήθηκε σε μια απόσταση ενός χιλιομέτρου, με τον Ιταλό να ξεκινά εν κινήσει και προς τις δύο κατευθύνσεις μέσα σε μια περίοδο δύο ωρών. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, η  ταχύτητα που μετράει είναι ο μέσος όρος των δύο προσπαθειών. Η ανώτερη ταχύτητα που κατέγραψε στιγμιαία η Voxan Wattman ήταν 470,257 χιλιόμετρα ανά ώρα!

Ο ίδιος ο Biaggi έκανε μια εκτενή αναφορά στο γεγονός αυτό στον λογαριασμό του στο facebook και σας μεταφέρουμε τα κυριότερα σημεία.

"Τι τρομερή ένεση αδρεναλίνης. Είναι κάτι που σε κυριεύει. Όταν βρίσκεσαι πάνω στην μοτοσυκλέτα και περιμένεις το πράσινο φως χιλιάδες σκέψεις περνάνε ταχύτατα από το μυαλό σου".

"Μετά ξεκινάς και έπειτα από κάποιες ατελείωτες στιγμές διαβάζεις στο ταχύμετρο 470 χιλιόμετρα. Είναι τρελό! Σε αυτές τις ταχύτητες η δερμάτινη φόρμα στους ώμους και στην πλάτη δονείται...H κίνηση της φόρμας σε σε τόσο υψηλή συχνότητα παράγει θερμότητα στο δέρμα, σχεδόν στο σημείο του εγκάυματος...Ποτέ δεν ένιωα τόση πολλή ανδρεναλίνη στο σώμα μου!".

"Όταν περνάς κάποιες συγκεκριμένες ταχύτητες, ο ήχος τηε ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας αλλάζει και μοιάζει με αυτόν αεροπλάνου που απογειώνεται".

"Μόλις ο στόχος έχει επιτευχθεί, η διαδικασία δεν τελειώνει, γιατί για να 'επιστρέψεις στην Γη' πρέπει να φρενάρεις. Σε αυτές τις ταχύτητες αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο. Πρέπει να προσέξεις το πίσω ελαστικό και η θερμότητα - που στα MotoGP μπορεί να είναι σύμμαχός σου - εδώ μπορεί να είναι ο χειρότερός σου εχθρός...Πρέπει να φρενάρεις σε συγκεκριμένο σημείο για να μην βγεις εκτός. Για αυτό τον λόγο βάλαμε κώνους, τους οποίους τελικά αναγκαστήκαμε να φέρουμε προς το κέντρο και να τους αυξήσουμε το μέγεθος γιατί ήταν πολύ δύσκολο να τους δω. Ο εγκέφαλος δεν είναι συνηθισμένος να δουλεύει σε τέτοιες ταχύτητες και λόγω των αναταράξεων τα όρια της πραγματικότητας διαστρεβλώνονται μπερδεύοντας την όραση".

Επόμενο άρθρο »

Βάθρο για τον Jack Miller

« Προηγούμενο άρθρο

Στο Monaco η μεγαλύτερη Απονομή της FIM

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ