• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP Valencia: Tο φρενάρισμα στην πρώτη στροφή μετράει
Νέα 12/11/2021 - 01:28

Tο φρενάρισμα στην πρώτη στροφή είναι αυτό που μετράει στo MotoGP της Valencia

 

To Gran Premio de la Comunitat Valenciana είναι ο τελευταίος αγώνας MotoGP για αυτήν τη σεζόν.

Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo που συνεργάζονται στενά με όλους τους αναβάτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP, η πίστα Ricardo Tormo είναι μέτρια απαιτητική για τα φρένα.

Σε κλίμακα από το 1 έως το 5, κατατάσσεται στο 3 - έχοντας το χαμηλότερο βαθμό δυσκολίας από τις τέσσερις ισπανικές πίστες.  

Θα είναι ένας ιστορικός αγώνας, αφού θα σηματοδοτήσει το τέλος της εκπληκτικής καριέρας του Valentino Rossi. Ο Rossi χρησιμοποιεί συστήματα πέδησης Brembo από την αρχή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP.

 

 

Tα 31 δευτερόλεπτα που κάνουν τη διαφορά

Στο Circuit Ricardo Tormo υπάρχουν δύο συνεχόμενες στροφές - 9 και 10 - κατά τις οποίες τα φρένα δεν χρειάζονται καθόλου.

Σε κάθε γύρο τα φρένα χρησιμοποιούνται για 31 δευτερόλεπτα, 34% του συνόλου Grand Prix, ίδιο ποσοστό με το Ισπανικό GP της πίστας Jerez.

Όλη η δύναμη που ασκεί ένας αναβάτης στη μανέτα του φρένου από τη γραμμή εκκίνησης μέχρι την καρό σημαία, φτάνει λίγο περισσότερο από 900 kg κατά μέσο όρο.

Ωστόσο, το φορτίο δεν είναι ομοιόμορφο επειδή σε μερικές στροφές είναι λιγότερο από 2,5 kg και σε άλλες δύο λίγο περισσότερο από 5 kg.

Οι επιβραδύνσεις, από την άλλη πλευρά, είναι όλες μεταξύ 0,8 g και 1,2 g με εξαίρεση την πρώτη στροφή.

 

 

 

Κάτι λιγότερο από 200 km/h σε 4,8 δευτερόλεπτα​

Από τα 9 τμήματα φρεναρίσματος στο Circuit Ricardo Tormo, μόνο ένα κατατάσσεται ως απαιτητικό για τα φρένα, τα 5 είναι μέτριας δυσκολίας και τα υπόλοιπα 3 είναι ήπια.

Το πιο σκληρό φρενάρισμα για τις μοτοσυκλέτες MotoGP βρίσκεται στην πρώτη στροφή μετά τη γραμμή εκκίνησης: οι μοτοσυκλέτες φτάνουν από τα 320 km/h στα 128 km/h σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα καλύπτοντας απόσταση 282 μέτρων.

Για να γίνει αυτό, οι αναβάτες εφαρμόζουν ένα φορτίο 4,9 κιλών στη μανέτα φρένου και επιβραδύνουν κατά 1,5 g, ενώ η πίεση του υγρού φρένων αυξάνεται στα 10,4 bar.

 

 

eXTra products

Επόμενο άρθρο »

Valencia: Μoto3 ΕΔ1

« Προηγούμενο άρθρο

Οι αναβάτες των MotoGP αποδίδουν φόρο τιμής στον Rossi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα