• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τα φρένα της Brembo στο ΜotoGP του Misano
Νέα 17/09/2021 - 21:17

 

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα επιστρέφει στην Ιταλία για το GP στο San Marino και τη Ριβιέρα Ρίμινι 17-19 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo που συνεργάζονται στενά με όλους τους αναβάτες του MotoGP, η πίστα Misano Marco Simoncelli είναι μέτριας δυσκολίας για τα φρένα.

Σε κλίμακα από το 1 έως το 5, έχει βαθμό δυσκολίας 3, επειδή η μεγαλύτερη ευθεία δεν ξεπερνά τα 530 μέτρα και είναι δύσκολη η επίτευξη υψηλών ταχυτήτων. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι υπάρχουν μόνο 3 τμήματα φρεναρίσματος ανά γύρο με επιβράδυνση άνω των 100 km/h και μόνο ένα από αυτά υπερβαίνει τα 160 km/h.

 

Brembo και Energica

H Brembo εκτός από τις δαγκάνες που παρέχει σε όλους τους αναβάτες MotoGP, Moto2 και Moto3, παρέχει και το σύστημα πέδησης και στις 18 μοτοσυκλέτες της Energica Ego Corsa στην πίστα αυτό το Σαββατοκύριακο για τους δύο τελευταίους γύρους του Παγκοσμίου Κυπέλλου MotoE. Έχουν όλες μονομπλόκ μπροστινή δαγκάνα billet με έμβολα ποικίλων διαμέτρων. 

 

Οι δίσκοι είναι T-Drive με διάμετρο 336 mm, πάχος 7,1 mm. Η ακτινική τρόμπα billet με διάμετρο 19 mm και 18 mm ολοκληρώνει το σύστημα πέδησης και προσφέρει εγγυημένη απόκριση και γραμμικότητα μεταξύ της δύναμης που ασκείται στη μανέτα και της απόκρισης φρεναρίσματος.

 

Δυόμισι δευτερόλεπτα περισσότερο από τα Superbikes

Σε κάθε γύρο του Misano MotoGP, οι αναβάτες MotoGP χρησιμοποιούν τα φρένα τους 12 φορές για συνολικά 31 δευτερόλεπτα, που ισοδυναμεί με το 34% του συνόλου του Grand Prix. Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, από την άλλη πλευρά, το σύστημα πέδησης χρησιμοποιείται μόνο 9 φορές ανά γύρο για συνολικά 28,5 δευτερόλεπτα, καθώς αρκετές αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται σε χαμηλή ταχύτητα και δεν χρειάζονται φρένα.

 

Προσέξτε το δεύτερο μισό της πίστας!

Από τα 12 τμήματα φρεναρίσματος στο Misano MotoGP, τα 3 χαρακτηρίζονται απαιτητικά για τα φρένα, 3 είναι μέτριας δυσκολίας και τα υπόλοιπα 6 είναι ήπια.

Το πιο απαιτητικό τμήμα φρεναρίσματος για το MotoGP είναι η στροφή 8: οι μοτοσυκλέτες πέφτουν από τα 268 km/h στα 79 km/h με πτώση της ταχύτητας κατά 189 km/h που επιτυγχάνεται με φρενάρισμα για 4,7 δευτερόλεπτα. Οι αναβάτες ασκούν φορτίο 5,9 κιλών στη μανέτα, επιβραδύνουν με 1,5 G και στο μεταξύ καλύπτουν απόσταση 209 μέτρων.

 

Βρείτε εδώ το εξάρτημα Brembo που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σας

eXTra products

 

Επόμενο άρθρο »

Dovizioso: Τα αποτελέσματα στο τέλος του 2022 θα δείξουν αν μου ταιριάζει η Yamaha

« Προηγούμενο άρθρο

WorldSBK Catalunya: ΕΔ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ