• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το δίλημμα της ΚΤΜ με τους μελλοντικούς της σταρ
Νέα 11/06/2021 - 22:36

Με την ανανέωση του συμβολαίου του Brad Binder και την άνοδο του Remy Gardner στα MotoGP το 2022, το πλάνο της KTM δείχνει να παίρνει σάρκα και οστά. 

Αυτό δεν έρχεται σαν έκπληξη, καθώς η αυστριακή εταιρία έχει επενδύσει όσο κανένας άλλος για να φτιάξει μια δίοδο ταλέντων από το Rookies cup στην Moto3, στην Moto2 και στα MotoGP. 

O  Pit Beirer δήλωσε για την ανανέωση του Binder: "Είναι ένα τρομερό παιδί, μια φανταστική προσωπικότητα και ταιριάζει τέλεια στην ομάδα. Χαιρόμαστε που μας έδειξε εμπιστοσύνη πριν ακόμα κάνει το μεγάλο του άλμα και ενώ η KTM μπορεί ακόμα να υπολείπεται σε κάτι. Κοιταχτήκαμε βαθιά μέσα στα μάτια και είπαμε ότι θα φέρουμε επιτυχία σε αυτό το πρότζεκτ".

"Eίναι τέλειο να έχουμε ένα μακροπρόθεσμο πλάνο γιατί σε αυτή την κατηγορία χτίζεις γνώση και εμπιστοσύνη γνωρίζοντας τους αναβάτες και τι χρειάζονται. Σε πολλές περιπτώσεις, αν ένας οδηγός και ένας κατασκευαστής δουλέψουν πολλά χρόνια μαζί, μπορούν να βελτιώνονται κάθε χρόνο, σε κάθε αγώνα¨.

Στην ίδια κατάσταση βρίσκεται και ο Miguel Oliveira. Αν και με διετές συμβόλαιο, ο νικητής της Βαρκελώνης δεν προβληματίζεται. "Νομίζω ότι η KTM είναι αρκετά χαρούμενη με εμένα και τον τρόπο που δουλεύω και δεν χρειάζομαι την επιβεβαίωση τριών ακόμα ετών στο συμβόλαιό μου", δήλωσε ο Πορτογάλος αναβάτης. "Τα καλά αποτελέσματα θα έρθουν, απλά πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να έχουμε υπομονή".

Ωστόσο, η KTM έχει ένα πρόβλημα (αν κάτι τέτοιο μπορεί να χαρακτηριστεί πρόβλημα) να αντιμετωπίσει στα αμέσως επόμενα χρόνια. Τί θα γίνει όταν η ΚΤΜ θα έχει περισσότερα ταλέντα να έρχονται από τις μικρότερες κατηγορίες, απ'όσα μπορεί να συντηρήσει στα MotoGP;

Ένα ευχάριστο πρόβλημα, σύμφωνα με τον Pit Beirer, όπως και ένα πρόβλημα που δεν χρειάζεται λύση εδώ και τώρα. "Δεν είναι ότι ξεκινάς να ¨φτιάχνεις¨ ταλέντα και εν μία νυκτί έχεις 4 αναβάτες MotoGP. Έχουμε την δομή που ξεκινάει από το Rookies Cup και φτάνει στα MotoGP, αλλά αν το δεις τώρα έχουμε δύο φανταστικούς αναβάτες, τον Miguel και τον Brad, και ανακοινώσαμε και τον Remy (Gardner). Φυσικά υπάρχει το ερώτημα ποιός θα κάνει το επόμενο βήμα και έπειτα τί θα γίνει με τους επόμενους αναβάτες, Σίγουρα θα φτάσουμε σε κάποια φάση να έχουμε πληθώρα αναβατών αλλά δεν είμαστε εκεί ακόμα. Δεν έχουμε τέσσερις αναβάτες στο επίπεδο που τους θέλουμε, αλλά έχουμε πολλά ανερχόμενα ταλέντα και ελπίζουμε να τους κρατήσουμε".

Το καμπανάκι χτυπάει πλέον όχι μόνο για τον έναν, αλλά και για τους δύο αναβάτες της Tech3. Ειδικά για τον Iker Lecuona φαίνεται σχεδόν βέβαιο ότι θα πρέπει να βρει άλλη ομάδα αν θέλει να συνεχίσει την καριέρα του στα MotoGP το 2022. Αλλά ο Beirer έχει κάνει ξεκάθαρο ότι και ο Danilo Petrucci θα βρεθεί εκτός ομάδας, αν ο Raul Fernandez θελήσει να ανέβει στα MotoGP το 2022.

"Μιλήσαμε για αυτό (με τον Fernandez). Για την ώρα φαίνεται να θέλει να κάνει μια δεύτερη χρονιά στη Moto2. Δεν είναι έτοιμος ακόμα να δεσμευτεί για τα MotoGP, αλλά θα του δώσουμε και άλλους αγώνες. Γνωρίζω βέβαια ότι και άλλοι άνθρωποι στο paddock ενδιαφέρονται για αυτόν (εννοεί την Petronas, σε περίπτωση που αντικαταστήσει τον Rossi), αλλά το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι έχουμε τριετές συμβόλαιο μαζί του. Πρώτον ελπίζω να το σεβαστούν αυτό και δεύτερον, νομίζω ότι και ο ίδιος περνάει καλά στην KTM και θέλει να μείνει και να δημιυργήσει μαζί μας. Εμείς από πλευράς μας σίγουρα το θέλουμε".

Το πιο εύκολο δίλημμα που έχει να αντιμετωπίσει η KTM αυτή τη στιγμή είναι ποιός θα πάρει την θέση του Remy Gardner στην Moto2. O Pedro Acosta φαίνεται η προφανής επιλογή.

"Υπάρχει ένα νεαρό αγόρι που ανεβαίνει, αλλά ισχύει το ίδιο για τον Pedrο όπως ισχύει και για τον Raul. Είναι η σωστή στιγμή να ανέβει κατηγορία ή είναι ακόμα νωρίς; Σίγουρα δεν θέλουμε να αποφασίσουμε πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα, θα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει και στους επόμενους αγώνες. Στόχος μας είναι να το δούμε μετά το Assen".

Επόμενο άρθρο »

Εγκαινιάστηκε η MWC SQUARE στο Μιζάνο

« Προηγούμενο άρθρο

WorldSBK: Misano ΕΔ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα