• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Στην Yamaha νιώθουν αυτοπεποίθηση!
«Δουλέψαμε σκληρά γι’ αυτό», λένε στην ομάδα
Νέα 24/03/2021 - 16:14

Χωρίς τον Valentino Rossi για πρώτη φορά από το 2012, η ​​Factory Yamaha MotoGP ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο με τους Maverick Vinales και Fabio Quartararo στο Κατάρ, αυτό το Σ/Κ. Αν και η ανταλλαγή ανάμεσα σε Rossi και Quartararo είναι η προφανής αλλαγή, έχει γίνει και πολλή δουλειά πίσω από τα παρασκήνια, ώστε το εργοστάσιο να προσπαθήσει να βελτιωθεί σε σχέση με την περασμένη σεζόν, όταν η Yamaha κέρδισε σε 7 από τους 14 Αγώνες, αλλά έχασε τους Τίτλους των Αναβατών, των Ομάδων και των Κατασκευαστών.

Ενώ τα προβλήματα βαλβίδων ανάγκασαν και τους τέσσερις αναβάτες της M1 να χάσουν τουλάχιστον δύο από τους κινητήρες τους (και μια ποινή 50 βαθμών κόστισε τελικά στην Yamaha τον Τίτλο στους Κατασκευαστές), η «ασυνεπής» πρόσφυση από τη μοτοσυκλέτα ήταν αυτό που πονοκεφάλιασε περισσότερο την ομάδα. Ως αποτέλεσμα, το πλαίσιο της εργοστασιακής M1 είναι πλέον πιο κοντά στην έκδοση A-Spec που είχε ο Franco Morbidelli όταν κατέκτησε πέρυσι τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα. Την ίδια ώρα, τα νέα αεροδυναμικά φαίνεται ότι μείωσαν το έλλειμμα πάνω στο κομμάτι της τελικής ταχύτητας της M1.

Οι περιορισμένης διάρκειας δοκιμές πριν από την σεζόν, που πραγματοποιήθηκαν στο Qatar, πήγαν καλά και οι Vinales -Quartararo τερμάτισαν στη δεύτερη και τρίτη θέση, πίσω από τον Jack Miller της Ducati στον ένα γύρο. Ήταν όμως και οι δυο τους πάρα πολύ δυνατοί σε ρυθμό Αγώνα! Βέβαια οι δοκιμές και οι Αγώνες είναι πάντα δύο διαφορετικά πράγματα, κυρίως λόγω της παρουσίας της γόμας από τα Dunlop της Moto2 και της Moto3, αλλά και του πλεονεκτήματος σε τελική ταχύτητα της Ducati.

"Ο πρώτος Αγώνας της σεζόν είναι πάντα ιδιαίτερα συναρπαστικός! Είναι η πρώτη φορά που πραγματικά μπορούμε να δούμε που είμαστε απέναντι στον ανταγωνισμό", δήλωσε ο Διευθυντής της ομάδας Monster Yamaha, Massimo Meregalli. "Σημειώσαμε πρόοδο στα τεστ και αισθανόμαστε σίγουροι. Πολλή σκληρή δουλειά από τους μηχανικούς της Yamaha και τους δοκιμαστικούς μας αναβάτες έγινε γ' αυτό. Τόσο ο Maverick όσο και ο Fabio ένιωθαν άνετα με το σύνολο που ετοιμάσαμε για αυτούς κατά τη διάρκεια των τεστ, οπότε τώρα είναι απλώς θέμα έναρξης του Πρωταθλήματος!"

Τόσο ο Vinales όσο και ο Quartararo έκαναν πολύ άσχημες εμφανίσεις στο τέλος στην περασμένη σεζόν, με τον Vinales να τερματίζει στην έκτη θέση, που είναι η χαμηλότερη κατάταξή του απ' όταν πήγε στη Yamaha το 2017.

Εκτός από τα θέματα πρόσφυσης, ο Ισπανός υπέφερε συχνά και στους πρώτους γύρους του Αγώνα, πάνω στο οποίο δούλεψε σκληρά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. "Οι φετινές χειμερινές δοκιμές δεν ήταν πολύ μεγάλες, αλλά έχουμε ακόμα πολλή δουλειά και το τεστ συνολικά ήταν πολύ θετικό. Αυτό είναι σημαντικό. Πρόκειται να ξεκινήσουμε τη νέα σεζόν και είμαστε σε καλό επίπεδο", είπε ο Vinales, ο οποίος κέρδισε στο ντεμπούτο του με την Yamaha στο Κατάρ το 2017. "Γνωρίζουμε τα δυνατά μας σημεία. Έχουμε καλό ρυθμό και έχουμε επίσης εργαστεί σκληρά στους τομείς που γνωρίζουμε ότι θα μπορούσαμε να βελτιωθούμε περαιτέρω. Τώρα ήρθε η ώρα να αρχίσουμε!"

Ο Quartararo κέρδισε τρεις Αγώνες για την Petronas Yamaha την περασμένη σεζόν και ήταν μπροστά στη βαθμολογία για περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο αναβάτη, μόνο για να πέσει στην όγδοη θέση στους τελευταίους Αγώνες. Ο Γάλλος έχει εργαστεί σκληρά για να διορθώσει τα προβλήματα του 2020, αλλά το πόση πρόοδο έχει κάνει, θα φανεί στον αγώνα της Κυριακής. "Επιτέλους ξεκινάμε! Έκανα πολλούς γύρους [242] στα τεστ και παρόλο που δεν μπήκαμε στην πίστα την τελευταία μέρα, τελειώσαμε το τεστ με θετική αίσθηση", δήλωσε ο Quartararo.

"Είμαι πολύ περίεργος να δω αν οι συνθήκες της πίστας έχουν αλλάξει πολύ από το τεστ, αλλά πάνω απ 'όλα θέλω απλώς να οδηγήσω ξανά την M1 μου και να ξεκινήσω τη νέα σεζόν!"

Την περασμένη σεζόν δεν είχαμε Αγώνα στο Κατάρ, έτσι η μοναδική εμφάνιση του νεαρού Γάλλου στη μεγάλη κατηγορία ήταν το ντεμπούτο του στο MotoGP το 2019. Ο Quartararo είχε πάρει τότε την εξαιρετική πέμπτη θέση στο grid, αλλά έπρεπε να ξεκινήσει από την pit lane αφού αντιμετώπισε πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του στην εκκίνηση. Παρ' όλα αυτά ο ρυθμός του ήταν εντυπωσιακός κι έχασε για λίγο την 15η θέση, ενώ έκανε και τον ταχύτερο γύρο του Αγώνα!

Επόμενο άρθρο »

Τα χρώματα της Aruba.it Ducati για το 2021

« Προηγούμενο άρθρο

Scott Redding: Με έκαναν να θέλω να κερδίζω!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ